Advertisement

answer this question

Animal Humor Question

Do you think this is funny?

Do you think this is funny?
*
Yes it is.
dragonrider posted over a year ago
*
yupp it iss
illllly_JDB posted over a year ago
*
Yup :D cutee
moolets posted over a year ago
 peterslover posted over a year ago
next question »

Animal Humor Answers

Travalino00 said:
nope, not even a chuckle, sorry
select as best answer
posted over a year ago 
*
K, I tried!!
peterslover posted over a year ago
amy767 said:
lol Yes!
select as best answer
posted over a year ago 
*
thanks! me too ☺
peterslover posted over a year ago
*
yes and its cute to lol
Mcc1 posted over a year ago
*
mcc1 is cute
lilydew posted over a year ago
huddy_aimee said:
kinda, it got a little chuckle...but not its not hilarious
select as best answer
posted over a year ago 
*
ok that will do :D
peterslover posted over a year ago
*
lol
huddy_aimee posted over a year ago
*
i no right not funny a littel funny
lilydew posted over a year ago
petshmm said:
That's a pretty funny lolcatz picture. I wonder what he'd try next if that failed....
select as best answer
posted over a year ago 
*
good question LOL
peterslover posted over a year ago
sweet_n_silly said:
oh my gosh! that's hilarious! like fall off my bed laughing (again). I love it!
select as best answer
posted over a year ago 
*
hahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahaha
peterslover posted over a year ago
HuddyBrave said:
LOL its sooooo cute and funny!
select as best answer
posted over a year ago 
*
I'm here to put a smile on your face :))))
peterslover posted over a year ago
*
lol it worked! :)
HuddyBrave posted over a year ago
breebree446 said:
Not really. But it IS cute.
select as best answer
posted over a year ago 
*
thanks ! :D
peterslover posted over a year ago
TheLadyGaGaFan said:
not funny, well kinda but its really cute!
select as best answer
posted over a year ago 
*
OK that will work :D I got a smile from you at least :)
peterslover posted over a year ago
twilight4 said:
the first 4 were funny but the last one made me lol!!!
select as best answer
posted over a year ago 
*
yea me too :D
peterslover posted over a year ago
Dethklokrox90 said:
LOL
Yeah thats funny!
That reminds me of my dog and cat when they see I have food
select as best answer
posted over a year ago 
*
ha ha me too :)
peterslover posted over a year ago
frosti529 said:
lol too cute!
select as best answer
posted over a year ago 
*
thanks ! :D
peterslover posted over a year ago
*
it was so cute =)
lilydew posted over a year ago
supernatural15 said:
awwwwww it's so cute and funny lol :D i love it
select as best answer
posted over a year ago 
*
thanks ! :D
peterslover posted over a year ago
AzraTheRat said:
Yes!!!
Cuteeeeeee

*Azra*
select as best answer
Yes!!!
Cuteeeeeee

*Azra*
posted over a year ago 
*
thanks ! :D you have a cuteeeeeee pic too !
peterslover posted over a year ago
icewolf10 said:
LOL YEAH!
select as best answer
posted over a year ago 
K5-HOWL said:
lol.kindaz
select as best answer
lol.kindaz
posted over a year ago 
Koalanut96 said:
I've seen funnier, but it is cute!
select as best answer
posted over a year ago 
weirdcandy said:
no,sorry!
select as best answer
no,sorry!
posted over a year ago 
jonas-freak said:
yea totally
select as best answer
posted over a year ago 
Desdemona-Kali said:
lol
select as best answer
posted over a year ago 
nikaitla said:
no even a laugh i dont know whats funny about it i wouldn't think of it as a joke so sorry
select as best answer
posted over a year ago 
*
sorry about it a cant even laugh about it
nikaitla posted over a year ago
*
it was not funny at all but it was cute i go with u there +}
lilydew posted over a year ago
kittykitty500 said:
yes its very funny.
select as best answer
posted over a year ago 
lilydew said:
i think it was so cutt and not really funny its more like a grin

select as best answer
posted over a year ago 
StOlEuRsMiLe said:
lol
select as best answer
posted over a year ago 
nadare said:
uh huh,,,,, super!!
select as best answer
posted over a year ago 
next question »