• Queen Guinevere Pendragon - S5! YES! YES! YES!. Freakin eh! Thanks for hanging back there Bradders. It is her moment, not yours. Bravo!. Wallpaper and background images in the Arthur and Gwen club tagged: bradley james angel coulby adetomiwa edun.

    Fan of it? 7 fans
    Fanatic



    Freakin eh! Thanks for hanging back there Bradders. It is her moment, not yours. Bravo! (Source: Instagram - Sucrine)

    Keyword: bradley james, angel coulby, adetomiwa edun

    Fanpup says...

    This Arthur and Gwen photo might contain kirtle, cloak, and surcoat.

 Italian Asshole Trying to Exclude Angel Coulby From Planned Convention
Italian Asshole Trying to Exclude Angel Coulby From Planned Convention
 The Knights of the Round Table (2)
The Knights of the Round Table (2)
 Angel Coulby & Alexander Vlahos: Merlin 5.09 Commentary [10]
Angel Coulby & Alexander Vlahos: Merlin 5.09 Commentary [10]
 Why Bradley James You Were Blushing LOL!
Why Bradley James You Were Blushing LOL!
 Bradley James Arm Porn - Part 2
Bradley James Arm Porn - Part 2
 Arwen Moments (2)
Arwen Moments (2)
 Stalker!Arthur and Guinevere Hand Porn (3)
Stalker!Arthur and Guinevere Hand Porn (3)
 Bradley and Angel on SFTW (manip)
Bradley and Angel on SFTW (manip)
 Spanked Angel
Spanked Angel
 Merlin 4.05 - Epic Jaw Porn - It's A Start
Merlin 4.05 - Epic Jaw Porn - It's A Start
 Bradley's been spotted!!
Bradley's been spotted!!
 Arwen S3 Kisses
Arwen S3 Kisses
 Don't Tickle A Sleeping Pendragon
Don't Tickle A Sleeping Pendragon
 Angel Coulby & Alexander Vlahos: Merlin 5.09 Commentary [10]
Angel Coulby & Alexander Vlahos: Merlin 5.09 Commentary [10]
 For Kim....
For Kim....
 Let's take a trip down memory lane...[6]
Let's take a trip down memory lane...[6]
 And then they had sex...cuz Merlin didn't interude[4]
And then they had sex...cuz Merlin didn't interude[4]
 I Swear Look At Her Face...She Wants to Laugh (3)
I Swear Look At Her Face...She Wants to Laugh (3)
 I Swear Look At Her Face...She Wants to Laugh (3)
I Swear Look At Her Face...She Wants to Laugh (3)
 Arthur Pendragon Dressing In Reverse (6)
Arthur Pendragon Dressing In Reverse (6)
 Soak It Up, Articakes
Soak It Up, Articakes
 Arwen: To Sleep Per Chance (4)
Arwen: To Sleep Per Chance (4)
 Hehehehe...Random Good Night
Hehehehe...Random Good Night
 Adoring Angel Coulby site
Adoring Angel Coulby site
 Guinevere Hair Porn (10 gifs)
Guinevere Hair Porn (10 gifs)
 So who is this girl kneeling before queen
So who is this girl kneeling before queen
 The Knights of the Round Table (2)
The Knights of the Round Table (2)
 Tom Hopper - Sir Percival
Tom Hopper - Sir Percival
 The Queen of Camelot et Al: SDCC 2012
The Queen of Camelot et Al: SDCC 2012
 Chateau Pierrefonds: Bradley and Angel (4)
Chateau Pierrefonds: Bradley and Angel (4)
 I Miss ASH (4) and It is Teal, Score Bradley
I Miss ASH (4) and It is Teal, Score Bradley
 Mrs Boobs Pendragon Objectification Post (4)
Mrs Boobs Pendragon Objectification Post (4)
 Mrs Boobs Pendragon Objectification Post (4)
Mrs Boobs Pendragon Objectification Post (4)
 Angel Coulby - Oldies But Goodies (2)
Angel Coulby - Oldies But Goodies (2)
 Guinevere of the Flawless
Guinevere of the Flawless
 Mrs Boobs Pendragon's Assets
Mrs Boobs Pendragon's Assets
 WOW! WOW! WOW! WOW! Queen Guinevere - Elegance!
WOW! WOW! WOW! WOW! Queen Guinevere - Elegance!
 Angel Coulby: Congratulations On Your Everything
Angel Coulby: Congratulations On Your Everything
 Arthur's Baptism in Gifs (2) - Brightporclain
Arthur's Baptism in Gifs (2) - Brightporclain
 The Pendragon Baby Craze Has Taken Off On Tumblr (2)
The Pendragon Baby Craze Has Taken Off On Tumblr (2)
 The Pendragon Baby Craze Has Taken Off On Tumblr (2)
The Pendragon Baby Craze Has Taken Off On Tumblr (2)
 Prepare to Be Slapped, Mr James!
Prepare to Be Slapped, Mr James!
 Everyone In The Arwen Family Look Up Please....Isn't that a Gorgeous Icon (Rose) and Banner (BP)
Everyone In The Arwen Family Look Up Please....Isn't that a Gorgeous Icon (Rose) and Banner (BP)
 What Arthur and Guinevere Had For Dessert at the Picnic (4)
What Arthur and Guinevere Had For Dessert at the Picnic (4)
 ag sexy hug slow-mo
ag sexy hug slow-mo
 Angel Coulby: Never Mind The Crap Hair Day. Your Skin Is Divine.
Angel Coulby: Never Mind The Crap Hair Day. Your Skin Is Divine.
 Beautiful man. Hideous Crown!
Beautiful man. Hideous Crown!
 Merlin 4.08 - Kiss Reprise...Yummy!
Merlin 4.08 - Kiss Reprise...Yummy!
 Why Bradley James You Were Blushing LOL!
Why Bradley James You Were Blushing LOL!
 The Correct Way To Suck A 'Mate's'Top Lip Mechanically In Three Easy Steps
The Correct Way To Suck A 'Mate's'Top Lip Mechanically In Three Easy Steps
 BRADLEY AND ANGEL ARM IN ARM off set
BRADLEY AND ANGEL ARM IN ARM off set
 Arwen 20s AU gif
Arwen 20s AU gif
 October 7th - Friday Night WindUp - Rups, Angel and Eoin
October 7th - Friday Night WindUp - Rups, Angel and Eoin
 Bradley James
Bradley James
 Happy Birthday Angel
Happy Birthday Angel
 Angel Coulby...Just WOW! Seriously Sexy
Angel Coulby...Just WOW! Seriously Sexy
 Angel Coulby & Alexander Vlahos: Merlin 5.09 Commentary [10]
Angel Coulby & Alexander Vlahos: Merlin 5.09 Commentary [10]
 Arthur et Al BTS Spammet (5)
Arthur et Al BTS Spammet (5)
 Bradley James and Angel Coulby 2010 (3)
Bradley James and Angel Coulby 2010 (3)
 Arthur Pendragon and Excalibur: As It Should Have Been
Arthur Pendragon and Excalibur: As It Should Have Been
 Dressing....
Dressing....
 Just Look At Sir Gwaine In This
Just Look At Sir Gwaine In This
 Guinevere Hair Porn (10 gifs)
Guinevere Hair Porn (10 gifs)
 Queen Guinevere's Pretty Shiny Spam
Queen Guinevere's Pretty Shiny Spam
 The Round Table
The Round Table
 Mrs Boobs Pendragon
Mrs Boobs Pendragon
 Classic: Angel Coulby
Classic: Angel Coulby
 Angel Coulby: Now That's A Woman
Angel Coulby: Now That's A Woman
 Arthur xxx
Arthur xxx
 Simpleton Arthur's Leg Epicness LOL!
Simpleton Arthur's Leg Epicness LOL!
 Merlin 4.11 - The Ring That Binds Fate (2)
Merlin 4.11 - The Ring That Binds Fate (2)
 Angel Coulby
Angel Coulby
 Round Table Porn (4)
Round Table Porn (4)
 isney's Sword in the Stone Arthur/Guinevere Comic
isney's Sword in the Stone Arthur/Guinevere Comic
 Busted!
Busted!
 Just some Lip Porn, or really just Bradley Porn...
Just some Lip Porn, or really just Bradley Porn...
 Brangel outtakes [2]
Brangel outtakes [2]
 Bradley James: Consider Yourself Honoured...
Bradley James: Consider Yourself Honoured...
 Bradley's just so excited...
Bradley's just so excited...
 5X09 OMG! OMG!
5X09 OMG! OMG!
 AG: 5.05
AG: 5.05
 Look of love
Look of love
 This Confession Occurs A Great Deal...Wonder Why LOL?
This Confession Occurs A Great Deal...Wonder Why LOL?
 Queenie and Her Riding Habit (2)
Queenie and Her Riding Habit (2)
 The Pendragons
The Pendragons
 The Knights Etc Spam
The Knights Etc Spam
 Angel Coulby and Santiago Cabrera - BTS
Angel Coulby and Santiago Cabrera - BTS
 King/Queen and General Cape Porn
King/Queen and General Cape Porn
 Ladies Are You Sitting Down? Deffo Gwaine Who Moment Alert!
Ladies Are You Sitting Down? Deffo Gwaine Who Moment Alert!
 Yeah. You Can Learn A Lot From ARWEN...
Yeah. You Can Learn A Lot From ARWEN...
 Arwen: She Also Serves Who Stands And Waits
Arwen: She Also Serves Who Stands And Waits
 Guin-e-vere!
Guin-e-vere!
 Knights Jealous Much
Knights Jealous Much
 White Shirt of Sex Porn Spam (10)
White Shirt of Sex Porn Spam (10)
 Queen Guinevere Pendragon Drawing
Queen Guinevere Pendragon Drawing
 Guinevere's Wardrobe S1-S3
Guinevere's Wardrobe S1-S3
 Old School: Arthur and Guinevere
Old School: Arthur and Guinevere
 Happy Birthday Stacey!
Happy Birthday Stacey!
 Round Table Porn (4)
Round Table Porn (4)
 Mrs Boobs Pendragon Objectification Post (4)
Mrs Boobs Pendragon Objectification Post (4)
 Missing His Gwencakes and Not Fun To Be Around Arthur
Missing His Gwencakes and Not Fun To Be Around Arthur
 Chibi King and Queen
Chibi King and Queen
 Happy Halloween
Happy Halloween
 Cause This Is Adorbs
Cause This Is Adorbs
 ..and Just So We Are Clear...Arthur Lucked Out In His Queen...
..and Just So We Are Clear...Arthur Lucked Out In His Queen...
 The Hallowed Duo: Arthur and Guinevere Pendragon
The Hallowed Duo: Arthur and Guinevere Pendragon
 Convo Piece: The Disir
Convo Piece: The Disir
 Happy Halloween From Merlin the Game
Happy Halloween From Merlin the Game
 A Moment of Your Time For Another Merlin Plot Hole of Epic
A Moment of Your Time For Another Merlin Plot Hole of Epic
 Queen Guinevere's Pretty Shiny Spam
Queen Guinevere's Pretty Shiny Spam
 Tom Hopper: Ultimate In Arm Porn
Tom Hopper: Ultimate In Arm Porn
 Coronation Dress Analysis (4)
Coronation Dress Analysis (4)
 Long Live The King and Queen
Long Live The King and Queen
 Merlin 4.07 - Guinevere You Are Exquisite
Merlin 4.07 - Guinevere You Are Exquisite
 FIGHT! Arthur, Gwen, Lancelot 1 of 4
FIGHT! Arthur, Gwen, Lancelot 1 of 4
 More of Gwen's Dress
More of Gwen's Dress
 White Shirt of Sex Porn Spam (10)
White Shirt of Sex Porn Spam (10)
 Well Well Well...Naughty Confessions Are About
Well Well Well...Naughty Confessions Are About
 Why Bradley James Gregory...
Why Bradley James Gregory...
 Merlin 4.12/13 - Excalibur! The Once and Future HAS ARRIVED! YEEEEEEEEEEEEEES!
Merlin 4.12/13 - Excalibur! The Once and Future HAS ARRIVED! YEEEEEEEEEEEEEES!
 Brightporclain Did It Again: Arthur Pendragon
Brightporclain Did It Again: Arthur Pendragon
 Hands over Eyes!
Hands over Eyes!
 the prince
the prince
 Arwen Cuddles/Hugs Series 5 [5]
Arwen Cuddles/Hugs Series 5 [5]
 Quote of the Day: Man Is Least Himself...
Quote of the Day: Man Is Least Himself...
 Merlin Day: Brilliant Cheek (4)
Merlin Day: Brilliant Cheek (4)
 Good Night,Darlings
Good Night,Darlings
 Bradley and Angel: BTS Pierrefonds
Bradley and Angel: BTS Pierrefonds
 The White Shirt of Sex and Its Occupant
The White Shirt of Sex and Its Occupant
 Bradley James: Out for the Count *snort*
Bradley James: Out for the Count *snort*
 Bradley and Angel Between Takes S4
Bradley and Angel Between Takes S4
 Just going to leave this here after Previous yes, yes, yes post
Just going to leave this here after Previous yes, yes, yes post
 BradleyJames Arm Porn - Part 1
BradleyJames Arm Porn - Part 1
 I just had to ^^
I just had to ^^
 Good Night Fellow Villagers...Kisses
Good Night Fellow Villagers...Kisses
 The EPIC Goofs of Merlin Spam
The EPIC Goofs of Merlin Spam
 King Arthur Pendragon: The Ultimate In Cape Porn
King Arthur Pendragon: The Ultimate In Cape Porn
 Good Night All
Good Night All
 Water Bottle Porn (4)
Water Bottle Porn (4)
 queen Guinevere new dress
queen Guinevere new dress
 Coronation Kiss:Ooooooooooh This Is Edible
Coronation Kiss:Ooooooooooh This Is Edible
 Merlin's Bradley James wants Gary Oldman as a guest star
Merlin's Bradley James wants Gary Oldman as a guest star
 The EPIC Goofs of Merlin Spam
The EPIC Goofs of Merlin Spam
 Arthur Hand Porn - Can Anyone Spot Mummy's Ring?
Arthur Hand Porn - Can Anyone Spot Mummy's Ring?
 Queen Guinevere...Epic Line...Much Respect
Queen Guinevere...Epic Line...Much Respect
 Arwen and their Avatars (2)
Arwen and their Avatars (2)
 Arwen: Silence Speaks Volumes
Arwen: Silence Speaks Volumes
 My Pleasure: I Just Bet It Is Arthur Pendragon!
My Pleasure: I Just Bet It Is Arthur Pendragon!
 I love you, Guinevere. More than you can imagine
I love you, Guinevere. More than you can imagine
 A Little Arthurian Porn to Brighten Your Afternoon (2)
A Little Arthurian Porn to Brighten Your Afternoon (2)
 ag sexy hug slow-mo
ag sexy hug slow-mo
 gwen and sir Gwaine
gwen and sir Gwaine
 Colin Morgan Interview: Is the Bromance Over In Series 5?
Colin Morgan Interview: Is the Bromance Over In Series 5?
 Arthur and Guinevere: True Love
Arthur and Guinevere: True Love
 Arwen As A Gothic Romance (8)
Arwen As A Gothic Romance (8)
 Our OTP - Vignette 2 (4)
Our OTP - Vignette 2 (4)
 Angel Coulby | Dancing on The Edge Promo Pics [6]
Angel Coulby | Dancing on The Edge Promo Pics [6]
 Here You Go Kiddies Kings Queens Witch and Warlock Spam
Here You Go Kiddies Kings Queens Witch and Warlock Spam
 I Really Adore This One of Bradley
I Really Adore This One of Bradley
 Episode I Summary
Episode I Summary

42 comments

user photo
big smile
missNST said:
She looks amazing.
posted over a year ago.
 
user photo
cake
EPaws said:
She would look amazing in merlot because of her rich skin tone. BP and I were just jumping up and down about how flawlessly her manips came close in both instances. Tumblr is a Gwenfest right now.
posted over a year ago.
 
user photo
wink
2Sam11 said:
ASFGHJKL; She looks amazing! I`m not dissapointed THIS is a good start :) I don`t have internet till sunday, so there will better be some good arwen/brangel spoiler/pics then! Otherwise i have 2 kick some asses!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
Now you're talkin'!!!!!!!!!!!!!!

Love the headpiece! Now we have a queen!
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
OMG! *Hyperventillating* Leave me here to die! She looks so lovely! I'm speechless, right now.
posted over a year ago.
 
user photo
mrshafiz1 said:
I'm smiling like a fool. Love her dress.
posted over a year ago.
 
user photo
heart
EXACTLY WHAT I WANTED HER WARDROBE TO LOOK LIKE! You guys... I'm so emotional right now.
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
I love her dress so much and that headpiece Is so perfect.
posted over a year ago.
 
user photo
hanihana said:
i love herrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!yeayyyyy
posted over a year ago.
 
user photo
hanihana said:
im cryingggggggggggggggggggggggggggggggg:(
finally can watch gwen...angelll...bfore my final examm..
posted over a year ago.
 
user photo
Estaaaas said:
And I was afraid she won't have "I am the Queen" dresses..OMG, I am so happy I WAS WRONG!:)
She looks stunning as a Queen!:)
posted over a year ago.
 
user photo
arwentko1 said:
She is absolutely stunning!!! I'm so glad to see her.
posted over a year ago.
 
user photo
heart
zana77 said:
she look so stunning in her queenly dress and headpiece.
posted over a year ago.
 
user photo
heart
azwarrior said:
I have MISSED seeing her. Is she not still quite LOVELY! Today is a GREAT day.

(oh and love that Bradley is hanging back)
posted over a year ago.
 
user photo
heart
tns31091 said:
so beautiful and I love how natural her hair looks. She looks more like a north African queen than a european one! yes, culturalism bbc.
posted over a year ago.
 
user photo
heart
I don't quite know what I expect outfit wise but THIS..... This has no words *blown away*!
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
And no wonder they have been so secretive ... if this is what they'be been hiding, i forgive them.
Gwen ... you are the Queen, no doubts at all!!!

I just wonder what's Bradley so busy about behind Elayn? Has he secretly taken Gwen's shot and trying to set it as his wallpaper?
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
heart
can't stop crying she looks.......... cant find the words
posted over a year ago.
 
user photo
heart
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!

If I wasn't at work I'd seriously be flipping out! LOVE the headpiece. LOVE it.
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
mischievous
Oh: and BARE SHOULDERS! Rawr, Arthur, go for 'em.
posted over a year ago.
 
user photo
heart
oh my gooooooood, this is just sooooo amazing!!!! *squeal*
posted over a year ago.
 
user photo
heart
I needed almost an hour to stop crying!! SHE'S STUNNING!!! That dress is perfect!! LONG LIVE THE QUEEN OF CAMELOT!!
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
Tassja_G said:
I'm dead. D.E.D dead. Gwen in a red dress is like a DREAM COME TRULE (just read my fanfic :P )
posted over a year ago.
 
user photo
EPaws said:
Flawless!
posted over a year ago.
 
user photo
smirk
The detail along the top and sleeves, with the matching girdle showing off that figure.............

Go girl! Yeah, medieval beauty in brown, tns!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
WoW!!! I have been waiting to see a pic of her, and I was also afraid she would get "queenly" dresses. But hot damn!! Every day I hope to find a picture, and now this. This exceeds my expectations and hopes. It is purely lovely. Angel looks AMAZING!! Can't wait to see the scenes between her and Bradley now. He won't be able to look away. Stunning.
posted over a year ago.
 
user photo
I have to amend my statement to say that I was afraid that she wouldn't get "queenly" dresses.
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
ArwenRule said:
Omg she looks stunning our queen wow love that dress angel looks amazing im so excited!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
I first noticed the rayban ^^
But oh my god, she looks breathtaking!!! Her dress is gorgeous and yet simple!! I love that! It totally fits her chracter!! FREAKIN PERFECT!!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
She truly looks like a Queen!!! I was not expecting them to do much with her dresses,but wow they proved me wrong!they have seriously pulled it off she looks so fantastic!!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
So so Beautiful!!
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
Whoah!!!!! It's making me get all emotional, like a proud mama looking at her lovely daughter all dressed up, a Queen no less!

THIS is what we've been waiting for... for sooooo long. Thank you! thank you! BBC for giving us our beautiful Angel as she should be, that sumptious velvet against her lovely skin. With her dressed like this, don't tell me the King can't find the time to produce an heir this year LOL!

Bradley obviously has his shades on because of some major pupil dilation going on at seeing her lovely charms overflowing, it's all too much for him.
posted over a year ago.
 
user photo
OMG! OMG! OMG! I'm freaking out! This is stunning! I can't believe we are finally seeing her and this queenly dress! Missed her so much! Awesome!
posted over a year ago.
 
user photo
NOW I WANT MORE.
posted over a year ago.
 
user photo
missNST said:
Here is link of the dress from a different angle
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
laugh
EPaws said:
^Miss NST put up the shot of the Exquisite Queen and her fabulous frock or I will. No need for two versions on the site. Go to it woman! You have one minute, sexy or I will.
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
kiss
EPaws said:
Sorry boo all done. Kisses and thank you for the fabulous find.
posted over a year ago.
 
user photo
Lucerne28 said:
My greedy little heart wants more and more pics. If this is any indication of things to come, then Queen Gwen is going to have a kick ass wardrobe. Can not wait to see her new threads. Also hoping that she gets a nice travel/out of the palace / adventure outfit. Really liked the pants and tunic she had on in episdode 4 x13.
posted over a year ago.
 
user photo
wink
She looks like a million bucks.She could challenge any super model.this is what I have been waiting for. For us to see her in all her glory. Now I understand why they were holding back in the earlier seasons. This is absolutely fantastic! Queen Gwen in Pendragon red! somebody hold me. Arthur I feel so sorry for you or should I say Bradders. Imagine trying to remember your lines when looking at that magnificent creature. i bet you there will more bloopers this season
posted over a year ago.
 
user photo
Her presence is commanding attention. Hail to the real Queen of Camelot
posted over a year ago.
 
user photo
heart
gorgeos! I'm so happy right now!
My Gwennie is Quuen, now I can really believe it!
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
Ugh emotionally in tears I mean this is how i pictured my Gweniee chan ugh I love her and this dress, the color sets fire to her skin tone. Im jealous oops *zips lips* mustin be jealous of our queenie chan lol.
posted over a year ago.