upload image

Avatar: The Last Airbender Modernized Aang

28 comments

user photo
nice artwork
posted over a year ago.
 
user photo
QTpie said:
That's good! lemme find modern zuko...
posted over a year ago.
 
user photo
Ok.
posted over a year ago.
 
user photo
avatard said:
modern katara anytime soon? or have i totally missed it?
posted over a year ago.
 
user photo
heart
lola1004 said:
i love aang both ways
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
veryzen said:
i like it, it looks like an older version of him
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
JarethFan said:
uh is that a skirt?
posted over a year ago.
 
user photo
tokkafan said:
he looks gay.....
posted over a year ago.
 
user photo
tokkafan said:
tube sock? really?
posted over a year ago.
 
user photo
heart
KALI1004 said:
i love aang both ways
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
very nice artwork! The only thing is that i would have thought he would dress simpler
posted over a year ago.
 
user photo
i love it
posted over a year ago.
 
user photo
wink
I like the idea but its aang, don't you think he would not be wearing a hat, those long socks, or all those sweat shirts...... this is my opinion........
posted over a year ago.
 
user photo
heart
its soooo good exept the socks but i stiil think hes cool looking
posted over a year ago.
 
user photo
meh
......

O O
-----
posted over a year ago.
 
user photo
He looks too old...
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
He looks cute that way. <3
posted over a year ago.
 
user photo
i think the outfit fits aang perfectly,with his personality and all, but wheres Katara?
posted over a year ago.
 
user photo
Coming back from World War 2?
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
*fangirl scream* um *clears throat* I love it!!
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
woh3w... cool... love it!
posted over a year ago.
 
user photo
hmmm
Zukania99 said:
he luks gud... but its aang you know, he is a simple guy, anyways i like it
posted over a year ago.
 
user photo
smirk
The outfit he has on actually kinda mirrors what he wears in the show. And i want that hat
posted over a year ago.
 
user photo
Oooooookkkkkaaaayyyyy??????????
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
omg he's so tall!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
videl327 said:
creeper!!!but cute
posted over a year ago.
 
user photo
blush
eyedntno said:
huh. Id look more like him if he didnt wear sox like that and the hat
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
you missed katara!
posted over a year ago.