Brucas Fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM
save

Brucas 116057 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 24851-24900 of 116057

over a year ago brucas4ever said…
lmfao! molly

over a year ago brucas4ever said…
omg 5pgs!
over a year ago mollyx365 said…
well duuuhh
over a year ago brattynemz said…
YAY!
over a year ago brucas4ever said…
lol
over a year ago brattynemz said…
hay can anyone post the link to the Brucas Fan Girls spot?
over a year ago mollyx365 said…
i mean how could i pick. like there really is no favorite couple order for me
over a year ago mollyx365 said…
over a year ago brucas4ever said…
my first comment on the bl spot "haha i totally agree with everything...
Brooke is such a good friend to both Lucas and Peyton and they still go around cheating on everyone... " link
over a year ago brattynemz said…
How can Jenny/Nate be on the 7th spot and Derena only at 8th?!
over a year ago brucas4ever said…
eww jenny and nate:[[ gag me!
but derena are nast too!
over a year ago brucas4ever said…
comment people!
over a year ago brucas4ever said…
hurry!
over a year ago brucas4ever said…
im gonna non stop comment now
over a year ago brattynemz said…
There's 4 GG couples and 3 OTH couples on the list, lol. And guys you should totally vote! link
over a year ago brucas4ever said…
congrats to janni the bl fan of the month
over a year ago mollyx365 said…
woohoo janni!
over a year ago mollyx365 said…
How is Nair #10. Like really. There are so many better couples.
over a year ago brattynemz said…
After all, they didn’t break up because they didn’t love each other, they broke up because Brooke felt like she had to set Lucas free so he could try again with Peyton, and thus there was never really any closure – all that’s left is what could have been.

Thank you for the recognition!!!
over a year ago mollyx365 said…
Eh Derena. Not a fan.
Nate/Jenny LMFAO.
Leyton #4. Hm I thought they would be top 3. Thankgod.
Naley #3 <33
OMG BRUCAS NUMBER TWO!! :DDDDD
& Chair #1 yey.
over a year ago brattynemz said…
Did you guys vote? OMG those immature fans, they're just threatened cause even if BL aren't together now they are earning votes! LMAO!
over a year ago brattynemz said…
MG my first comment on here was 5 mos ago! LMAO!
over a year ago brucas4ever said…
soooooooooooooooooooo true!!!!
It’s interesting to note that Brooke and Lucas haven’t been together since the end of season three (although technically it was the start of season four that they broke up), yet for the third year running they are holding steady at the #2 position in our Top 10 TV Ships Poll, and that it was a mere 100 votes that kept them out of first place. Brooke and Lucas fans are a firm believer in the old saying “if you love something set them free, and if it’s meant to be it will be.” After all, they didn’t break up because they didn’t love each other, they broke up because Brooke felt like she had to set Lucas free so he could try again with Peyton, and thus there was never really any closure – all that’s left is what could have been. Brooke and Lucas fans are delighted to see that they are still just as close and are great friends and still pillars of support for each other, with these facts in mind, fans believe it’s only a matter of time before the pair reunite for good.
over a year ago brucas4ever said…
yeah i jsut did!
over a year ago brucas4ever said…
there just jealous cause more people think bl are awesome!
over a year ago brucas4ever said…
last time i saw you it was raining
over a year ago RealLuvAlwaysBL said…
Hey! Does anyone know how many fans a spot needs to have in order to be legit?
over a year ago brucas4ever said…
125more comments
over a year ago mollyx365 said…
where did you vote?
over a year ago brattynemz said…
Okay Mark - out of the 3 top OTH couples BL is #1, that's gotta mean something!
over a year ago brucas4ever said…
um idk!
over a year ago brucas4ever said…
hey rece
over a year ago brattynemz said…
Scroll down to the BL part Molly!

I have no idea brainy, you should totally use your stalking skills on that one! :D
over a year ago brucas4ever said…
at the bottom of the bl name
over a year ago brucas4ever said…
im confused Nem

and rece i have no idea
over a year ago mollyx365 said…
Ok i voted.

& i dont know rece
over a year ago brattynemz said…
Hannah I just checked that article out, and Lila's comments make me laugh!

CF you are such an ass for making this spot, i swear this is why we`re not friends!
over a year ago brucas4ever said…
lmfao!
the btfg has 86fan
over a year ago brattynemz said…
Aww sorry that one's for Rece, we call her brainy now. :)
over a year ago brucas4ever said…
oh okay ne:]
over a year ago brucas4ever said…
i sold my guitar and my piano
over a year ago mollyx365 said…
OMG nem i saw that its so ... kdjg;ldgflk.
over a year ago brucas4ever said…
nem*
over a year ago brucas4ever said…
i thought that it was these that kept me low
over a year ago brucas4ever said…
i thought that if only i could try and change
over a year ago brattynemz said…
lol Molly can you say immature :D:D

WHy would you do that Hannah?
over a year ago brucas4ever said…

that all my pain would be in yesterday
over a year ago mollyx365 said…
no cheating
over a year ago brucas4ever said…
but it's true im still blue
over a year ago brucas4ever said…
but i finally know what to do