Brucas Fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 26701-26750 of 116057

over a year ago Janni said…
I didn't see it Alice.. *checking it*
+ I'm looking for a change^^
+ still have 4 EYESEXAGES

+ DAwn could you explain what EYESEXAGE is on the explaining thing where you have to comments?
over a year ago Janni said…
Dawn! YOu got the 26 700th comment! I wanted that! BLah!

but EYESEXAGE!!<3
over a year ago Janni said…
wink
omg! That was you Alice! tihi xD
I'm gonna reply now;D
over a year ago Cas_Cat_2 said…
LOOL, i was just writing the response Alice! xD

It's just i keep imaging the dog peeing on the floor, that's funny! xD
over a year ago 1treehillfan said…
LOL Janni okay!
LMAO cat I know.... Jackson peeing on the floor... funny shit XD
over a year ago 1treehillfan said…
I MISSED YOU TOO, DAWN!!!! I missed you all XD
over a year ago Janni said…
I replied ALice.. check it out;D
over a year ago dermer4ever said…
Alice its glad to have you back and are chat room experience is a big hit with people.
over a year ago Janni said…
HELP!!
Look at my recent 4 CB icons... which should I use?
link
over a year ago Cas_Cat_2 said…
So the EYESEXAGE is now the first comment right? =)
over a year ago Janni said…
Right?
Where are you? it's suddenly no mans land here
over a year ago mollyx365 said…
Hiiii
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Aww, i love all Janni. =)
Maybe the blue one, because it's different. ^^
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Hi Molly! <33
over a year ago Janni said…
Mooolyyyy!!<333

The blue is what number? The one frome the "I love you scene"?
over a year ago mollyx365 said…
I like the bluish one too
And the 1x18 one
over a year ago dermer4ever said…
i would either go with the one you have or the blueish one
over a year ago brucas4ever said…
hey guys
over a year ago livelovelaugh said…
i like them all =)
over a year ago Cas_Cat_2 said…
OMG!! I almost had a heart attack right now!!

I just got new medals!! =D
over a year ago dermer4ever said…
Hey Hannah
over a year ago Janni said…
Hannahh!!!<3
over a year ago Janni said…
OMG!!! on which spot!
did you get your HP fanatic?
over a year ago brucas4ever said…
hey guys i might disapear im so sick!
what medals cat?
over a year ago Janni said…
I'm keeping the one I ahve then I'm chaning into the blue one later;D
over a year ago livelovelaugh said…
ive jus made officailly the worst cb video EVER
over a year ago brucas4ever said…
did ya get you hp fanatic?
over a year ago 1treehillfan said…
CAT GOT NEW MEDALS??? *PLEASE TELL ME ITS A HARRY POTTER FANATIC!!!!!
*goes to prop!*
over a year ago Janni said…
big smile
OMFG!!! YOU GOT A HP FANATIC!!! FINALLY!!! I'M SO DAMN HAPPY FOR YOU!!!!!:D:D OMG!!
WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
over a year ago brucas4ever said…
HP Fanatic<33 deffo deserve it!
over a year ago livelovelaugh said…
EYESEXAGE
over a year ago Janni said…
Why sick Hannah?
over a year ago livelovelaugh said…
awwww wel done hun propppssssss
over a year ago Cas_Cat_2 said…
YEEEEESS! I finally got it! =D Thank you so much for the help girs <333

I got HP and Twilight fanatic, Supernatural Die-Hard, BFG, Jared, Jensen, Sam, Dean GA, Nathan/Jamie, and Marauders Dedicated! I've never got so many, OMG! =D
last edited over a year ago
over a year ago Janni said…
damn DAwn! BLah!
over a year ago brucas4ever said…
congrats hun!
over a year ago 1treehillfan said…
YAY CAT!!!!!! WOOOP WOOP WOOOP!
And awww I bet it wasn't bad Dawn you make like the best videos.
I REALLY want to make a loliver video but I can't find the frigging clips!!!
over a year ago Janni said…
TWILIGHT FANATIC!!!<33
over a year ago brucas4ever said…
idk but im like so sick like stomach sick..
over a year ago 1treehillfan said…
And LOL Janni I love our secret place!!!!
over a year ago 1treehillfan said…
Awww sorry Hannah bananna :(
over a year ago Cas_Cat_2 said…
heart
YAYYY! =D =D

Are you sick Hannah? I fell bad having a party with you sick. xD I hope you fell better soon. =S
over a year ago livelovelaugh said…
hehehe :P im up 2 2 now lol
over a year ago mollyx365 said…
I`m really delayed lol
Alice I might have found some clips
over a year ago livelovelaugh said…
awww loliver are the cutest thing EVER
over a year ago brucas4ever said…
i havee such a headache
over a year ago 1treehillfan said…
OMFG MOLLY! IF YOU DID I WILL LOVE YOU FOREVER!
And Janni and Cat- GIVE ME YOUR YOUTUBE NOW!!!!
PS: I was thinking about making a brucas video dedicated to all of us? what do ya think?
over a year ago brucas4ever said…
loliver are nast!
over a year ago Janni said…
Hush hush Alice xP

s***** h*** o** FTW!!



You are having a party CAt?

Hope you get well soon Hannah<3
over a year ago 1treehillfan said…
*air slaps Hannah* WTF??? THEY ARE AMAZING! THEY ARE THE ONLY THING GOOD ABOUT THAT CRAP SHOW! MILEY IS LIKE DISGUSTING! YAY LOLIVER!
And woop wop *high fives dawn* GOOO loliver!