Brucas Fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 30001-30050 of 116057

over a year ago mollyx365 said…
cheater cheaterrrrrrs
over a year ago sophialover said…
NOo
over a year ago brucas4ever said…
i know molly
over a year ago brucas4ever said…
dsafaf
over a year ago brattynemz said…
OMG!
over a year ago Broody_4_Cheery said…
lol
over a year ago mollyx365 said…
errr eyesexage
over a year ago sophialover said…
DAAAAAAMN!
over a year ago brucas4ever said…
yes yes yes yes!
over a year ago sophialover said…
I HATE YOU I HATE YOU I HATEEE YOU HANNAH!
over a year ago brucas4ever said…
OMFG!
over a year ago brucas4ever said…
i can't beLIEVE I GOT IT!
over a year ago dermer4ever said…
Night guys i am tired
last edited over a year ago
over a year ago mollyx365 said…
MANNAH YOU BITCH!
over a year ago brucas4ever said…
IM SO HAPPy!
over a year ago sophialover said…
OH WELL..we're on the same time so that actually works for me..lol!
I just forgot it for a SEC!
over a year ago brattynemz said…
OF COURSE!
over a year ago brucas4ever said…
MOLLY! THAT TOTALLY BEATS 10.000
over a year ago mollyx365 said…
Lol anyway its 3:10 night girls :)
over a year ago sophialover said…
MOLLY at least u got the eyesexagee!
over a year ago mollyx365 said…
No it doesn`t beat 10.000
10.000 is a monumental comment that nothing compares to :D
over a year ago brattynemz said…
MANNAH CHEATER!
over a year ago sophialover said…
cool
NIGHT MOLLY!!
over a year ago brattynemz said…
LMAO alright gtg bye! Be back later tonight!
over a year ago brattynemz said…
are you guys gonna be on later?
over a year ago Broody_4_Cheery said…
bye
over a year ago Broody_4_Cheery said…
eyesexage!
over a year ago brucas4ever said…
SO IS THAT LIKE MY NEW NAME?
over a year ago brucas4ever said…
G2G
NIGHT<33
over a year ago brattynemz said…
lol Mickei
over a year ago brattynemz said…
Bye everyone! :)
over a year ago Broody_4_Cheery said…
lolnow its the big coment gone everyone is leaving :(
over a year ago sophialover said…
I'M BAACK!
over a year ago sophialover said…
You guys are still on?
over a year ago brattynemz said…
I'm on now!
over a year ago TSOYPRA said…
hi anyone here?
over a year ago brattynemz said…
Vicky!
over a year ago TSOYPRA said…
smile
hi nem................
over a year ago brattynemz said…
Hi what's up? Were you here during the prank??
over a year ago TSOYPRA said…
what prank?
i don't know nothing about the prank...
nothing much just talking to some friend on msn...
hopefully i don't have fever any more...
what about you?
over a year ago Cas_Cat_2 said…
heart
Hey girlies! =)
over a year ago brattynemz said…
You didn't know about the prank??? I missed it but I knew about it, basically the LP fans let the BL fans into thinking that they were fighting over the banner of the Leyton spot. Thing is Hannah found out about it accidentally and they started planning to prank them back, it's classic!
over a year ago brattynemz said…
Cat!
over a year ago TSOYPRA said…
hey cat........
what's up?
over a year ago TSOYPRA said…
oh i didn't know about it....
over a year ago Cas_Cat_2 said…
Really hope you'll get better Vicky. Yesterday i was having a lot of headcheack and plus, i was a really involved on the fight. LOL
last edited over a year ago
over a year ago TSOYPRA said…
laugh
what fight?
i am better today....
thanks so much i get my edward bella dedicated medal..........
over a year ago Cas_Cat_2 said…
CONGRATS!! =D
We knew about the LPers' prank so we also plained to pretend we didn't know anything and start a fight between us (the really fight! LOL). Was funny =P
over a year ago brattynemz said…
Yey!!!
over a year ago brattynemz said…
*goes to prop Vicky*