Brucas Fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

Brucas 116057 replies

Click here to write a response...

Showing Replies 34951-35000 of 116057

over a year ago Janni said…
but it will be good i think ^^
over a year ago livelovelaugh said…
whoooooop brucas talk
over a year ago jennifer_02 said…
yeah i wanna know what happened wtih skills how come he didnt play pro basketball when he go into college?
over a year ago jennifer_02 said…
i mean they never explained that
over a year ago Janni said…
dunno=/
this series has so many unsolved 'cases'
over a year ago livelovelaugh said…
skils is about as interesting as mouth
over a year ago dermer4ever said…
they will never will explain it
over a year ago livelovelaugh said…
awwwww i really like brulian
over a year ago livelovelaugh said…
so is it ten minutes of dan and deb?
over a year ago livelovelaugh said…
i think this episode is even worse than the au one lol
over a year ago jennifer_02 said…
nah it's dan and deb then a tiny bit of LP

i really wana know what happened with bevin and skills too
over a year ago Janni said…
you didn't like it?
over a year ago Janni said…
i really wanna know about bevin & skillz, brokoe and chase, karen & andy
over a year ago jennifer_02 said…
yeah karen and andy too

oh yeah i was thinking brooke and chase split in S4 before prom
over a year ago jennifer_02 said…
but they were back together for rachels party
over a year ago jennifer_02 said…
annd rachel i really want her to come back i love rachel!!
over a year ago mollyx365 said…
I liked it but I really didn`t like the smushing together of everyones scenes. Got boring.
over a year ago jennifer_02 said…
anyways i gotta go cya 2morrow girles


byeeee <333333333333333333333333333333xxxxx
over a year ago jennifer_02 said…
yeah molly and the motuh scenes what a drag out
over a year ago dermer4ever said…
I loved this episode and believe it or not Leyton was not that bad but i loved Dan and Deb and Skills and Deb Break up next week and he is hooking up with Jamie's teacher.
over a year ago Janni said…
sneak peek:
link
over a year ago Janni said…
Bye Jen<33
over a year ago livelovelaugh said…
ok its finished now
over a year ago livelovelaugh said…
that was a waste of 40 minutes lol
over a year ago Janni said…
so tell us about your thoughts about burcas & brulian=D
over a year ago Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0
over a year ago mollyx365 said…
1400 pagesss :D
over a year ago Janni said…
Go us!!!
over a year ago livelovelaugh said…
i love both but honestly brulian are the only oth couple i like now
over a year ago Janni said…
i like naley too! but they need more interesting storylines
over a year ago livelovelaugh said…
guys i think i have a youtube stalker
over a year ago livelovelaugh said…
this is the third time this chick has sent me this message and shes starting to freak me out read


hey wats up how are you............. I Wanna RRun an idea by you maybe wanna make an account 2gthere and we could shere it and we could make videos and upload them and stuff like that let me know ok???

makeing videos is my life!!!!!!

Brooke is the best person in the show i just love her
i love leyton to death which means im a DIE HARD LEYTON FAN FOR EVER AND DEATH same as for NALEY i love brucas to death also
i love one tree hill, the oc, dawson's creek, charmed, and so much more smallville gossip girl 90210, gilmoregirls
i make videos Monday- Sunday 24/7

i always have time i love twilight to death, Gossipgirl to death
last edited over a year ago
over a year ago mollyx365 said…
I liked Naley but they were boring :/
Cute & a little funny. But boring.
over a year ago livelovelaugh said…
shes mailed me about 3 times and wont leave me alone
over a year ago mollyx365 said…
LMFAO she loves everything "to death"

Creepy though...
over a year ago livelovelaugh said…
thats what naley are cute but boring as hell i jus cant believe how down this show has gone lol
over a year ago livelovelaugh said…
IKR its like TO DEATH its creepy lol
over a year ago Janni said…
She is CREEPY!! adn what up with the DEATH!?
over a year ago mollyx365 said…
Things she loves to death:
Leyton
Naley
Brucas
Brooke possibly
Twilight
Gossip Girl

Wow. Lots of death.
over a year ago Janni said…
and maybe she loved DAwn to death too!
over a year ago Janni said…
you have a psycho derek after you xP
over a year ago livelovelaugh said…
dont scare me lol im gonna give her jannis link and say you would love to
over a year ago mollyx365 said…
AWw Dawn.
Is that why you got a new youtube?
over a year ago dermer4ever said…
wow dawn has a stalker creepy
over a year ago Janni said…
lol xD
well she will probably watch the crappy videos i made, and not even bother xP
over a year ago livelovelaugh said…
wel part the reason but i scrapped that idea anyway couldnt be bothered to upload all my vids again
over a year ago Janni said…
so you are using your old one again?
over a year ago livelovelaugh said…
yeh i deleted my new account im jus sticking to my dawn loves chris one
over a year ago Janni said…
mischievous
35 000th comment!
last edited over a year ago
over a year ago Janni said…
WOHOO!
EYESEXAGE ** <3 *0
last edited over a year ago