Dragon Ball Z Wall

Displaying wall entries 61-70 of 415

vegeta007 said …
What's with every club having a pron pics warning ? as far as I know this club doesn't have those pictures and whatever it had was removed Posted over a year ago
rileyferguson commented…
Oh god. This club had it too? This club does have little spam. But it has NO Porn whatsoever over a year ago
emerald_32 commented…
Maybe it DOES have porn and we don't know about it? Anyways, if you guys see anything inappropriate I suggest that we report it, yes? over a year ago
vegeta007 commented…
I haven't seen any either, so this club is safe over a year ago
14gokussj said …
common guys take the quiz.....whenever i see leaderboard...i see old names// Posted over a year ago
rileyferguson commented…
Yup Yup over a year ago
vegeta007 commented…
Yeah, you're a pro in that department you only missed one of my questions over a year ago
14gokussj commented…
give me link buddy over a year ago
big smile
blackstar74 said …
special beam kame hame haaaaaaa Posted over a year ago
rileyferguson commented…
FINAL FLASH!! over a year ago
emerald_32 commented…
I'm gonna watch Adventure Time now...toodles! over a year ago
rileyferguson commented…
Bye Emy-chan! over a year ago
doctorgoku said …
Yay im a Dedicated DBZ fan :D Posted over a year ago
rileyferguson commented…
Congrats over a year ago
smile
BraBrief said …
Would you join in the DB Themed Icon Game in the forum section? :) It's funny and there are props for prizes! Posted over a year ago
BraBrief commented…
http://www.fanpop.com/clubs/dragon-ball-z/forum/post/204953/title/dragon-ball-themed-icon-contest over a year ago
rileyferguson commented…
I will check it out over a year ago
HwoarangTkd commented…
I'm in ;) over a year ago
anamarie_23 commented…
i am a fan of dragon ball over a year ago
wink
vegeta007 said …
Alright I'm making a comeback, I'm gonna post more stuff on Saturday I go back to school so I can't look for stuff today and whoever's still here, c'mon we're gonna take the top spots Posted over a year ago
emerald_32 commented…
Alright, alright. I'll do my best to come here. After I watch Jake Suit. *goes back to watching Jake Suit* over a year ago
dadadas commented…
check the walls cause curious to know about what's happening in this club but see a lot of back stabbing in the end over a year ago
emerald_32 commented…
Why do you have to interfere with my internet life outside of the Adventure Time club, Vick? over a year ago
hmmm
rileyferguson said …
This club is going downhill. None of the best contributors contribute, and I seem to be the only one going on this club often. This club needs to come back Posted over a year ago
vegeta007 commented…
The top are all somewhere, Krillin18 focuses on Fairytail, 14gokussj is in a boarding school , queencold and Nariko I don't know where they are and I don't come on much either over a year ago
rileyferguson commented…
Yeah. They have not been on in awhile over a year ago
rileyferguson commented…
I agree with Emy-chan. And Bulla, I know you are here a lot over a year ago
pobrien7880 said …
hi im new to this and i have no idea how to work this site. can anyone give me a hand? Posted over a year ago
ultradbzman13 commented…
well fanpop is a site with fanclubs that you can join they have vids and a bunch of other stuff over a year ago
emerald_32 commented…
Here, you can read more about Fanpop: http://www.fanpop.com/faq#medals2 I didn't really need that URL. I just found out how to work Fanpop myself. over a year ago
hmmm
vegeta007 said …
Wow, the top contributors hardly ever contribute these days, I don't even see some them anymore Posted over a year ago
rileyferguson commented…
I contribute. I am dedicated on this spot over a year ago
emerald_32 commented…
Yeah. That's life. In my best club We have two best-contributors who still contribute. (Me and purplevampire) But the others...no. :/ over a year ago
rileyferguson commented…
I know. I saw you on it. And More than that? I've been contributing here for over a year. I only got my medal here in March 2013 over a year ago
laugh
HwoarangTkd said …
I got my first medal on Dragon Ball Z club :D I'm very happy :D Posted over a year ago
BraBrief commented…
:D over a year ago
emerald_32 commented…
*says congratulations on the tone of Goku when he found out Krillin and 18 had a child* over a year ago
emerald_32 commented…
Contribute...contribute It doesn't really matter if you have a medal or not. As long as you KNOW you love DBZ then...you're a true and blue fan. ^_^ over a year ago