• Evil Gir. oh yeah!!. HD Wallpaper and background images in the Invader Zim club tagged: gir.

    Fan of it? 2 fans
    Die Hard Fan



    oh yeah!! (Source: me(Invader Sasha))

    Keyword: gir

 zim and tak holding hands
zim and tak holding hands
 Zim And Dib Born <33 So Cute
Zim And Dib Born <33 So Cute
 animal iz characters
animal iz characters
 Rena and Zim
Rena and Zim
 tak kissed a girl ma!!!!
tak kissed a girl ma!!!!
 His head is bigger
His head is bigger
 zim and tak
zim and tak
 body switch
body switch
 It's Spongebob's fault
It's Spongebob's fault
 Female purple tallest
Female purple tallest
 Gaz and Zims daughter, Eli.
Gaz and Zims daughter, Eli.
 you'll suffer my pain preview
you'll suffer my pain preview
 Gir <3
Gir <3
 Our special love
Our special love
 GIR
GIR
 Zim
Zim
"Can I Go To The Nurse?"
 TOAST!
TOAST!
 me zim
me zim
 Animation mistake?
Animation mistake?
 Almighty Tallest
Almighty Tallest
 Zim With Creepy People In The Doorway
Zim With Creepy People In The Doorway
 GIR
GIR
 its true that zims cute
its true that zims cute
 I drew Dib XD
I drew Dib XD
 Gaz age meme
Gaz age meme
 invader zim gir gaz anddib as puppies!!!!!!!!!!!!!!
invader zim gir gaz anddib as puppies!!!!!!!!!!!!!!
 GIR
GIR
 lol go gaz!!!!!!!!!
lol go gaz!!!!!!!!!
 Teen Gaz
Teen Gaz
 Gaz in Wonderland
Gaz in Wonderland
 Come on Little Gaz
Come on Little Gaz
 zatr
zatr
 Bee Dib (from Simon Sez Doom) Unfinished Episode
Bee Dib (from Simon Sez Doom) Unfinished Episode
 LOL! Funny
LOL! Funny "Invader Zim" Picture Of Zim (Read Caption)
 There i9s a flaw in the tallest...
There i9s a flaw in the tallest...
 What have you done?
What have you done?
 Zim Or Dib OR Both <333
Zim Or Dib OR Both <333
 Dib in South Park
Dib in South Park
 ZAGR
ZAGR
 my gir drawing ms paint
my gir drawing ms paint
 Gir kisses Gaz <3
Gir kisses Gaz <3
 Zim
Zim
 GIR
GIR
 Almighty Tallest
Almighty Tallest
 GIR
GIR
 manifest doom p4 of 9
manifest doom p4 of 9
 Gir As Pikachu
Gir As Pikachu
 adult tak and gaz
adult tak and gaz
 teen tak and gaz
teen tak and gaz
 Zim
Zim
 Invader Time
Invader Time
 not gonna give up
not gonna give up
 zim and tak's baby boy
zim and tak's baby boy
 GS3 (by zagrfreak94), but colored
GS3 (by zagrfreak94), but colored
 Mpreg:Bubblegum:Special Moment
Mpreg:Bubblegum:Special Moment
 Tallests Miyuki and Spork
Tallests Miyuki and Spork
 Invader Dib And Gaz 2
Invader Dib And Gaz 2
 A kiss zim seeks
A kiss zim seeks
 fan art
fan art
 Bloody GIR
Bloody GIR
 gir as happy tree friends
gir as happy tree friends
 DVD Screencap
DVD Screencap
 This Awesome Bloody Gir
This Awesome Bloody Gir
 Invader Zim
Invader Zim
 Dib
Dib
 MWAHAHAHAHA!
MWAHAHAHAHA!
 IZ comic.
IZ comic.
 Zim
Zim
 invader zim
invader zim
 Goodbye kiss
Goodbye kiss
 Rubber Piggy accident
Rubber Piggy accident
 Tak age meme
Tak age meme
 Tak
Tak
 GIR
GIR
 too much fangirl XD
too much fangirl XD
 Invader Zim Paintings
Invader Zim Paintings
 gaz and tak
gaz and tak
 Ammo Crazy
Ammo Crazy
 Zim
Zim
 Invader Zim 3D
Invader Zim 3D
 Your so immature
Your so immature
 Page of the Irken Elite
Page of the Irken Elite
 christmas irken symbol
christmas irken symbol
 Zim/Dib ~ Great Lovers Make Great Enemies
Zim/Dib ~ Great Lovers Make Great Enemies
 Zim
Zim
 Mod Gir
Mod Gir
 Zim, Dib, Gaz, Gir
Zim, Dib, Gaz, Gir
 ZaTr Older
ZaTr Older
 Gir Flying Pig <3
Gir Flying Pig <3
 GIR
GIR
 Zim
Zim
 AT-IZ and TNBC crossover
AT-IZ and TNBC crossover
 Zim Using Gaz As Umbrella!!
Zim Using Gaz As Umbrella!!
 Zim
Zim
 Gir Wallpaper
Gir Wallpaper
 Very Zimmy Fanart
Very Zimmy Fanart
 Gir
Gir
 Evil Minions
Evil Minions
 Almighty Tallest
Almighty Tallest
 The tallest do not like spongebob!!!
The tallest do not like spongebob!!!
 tallest
tallest
 GIR
GIR
 Invader Skoo, Invader Skoodge, Invader Slant, Invader Sneakyonfoota
Invader Skoo, Invader Skoodge, Invader Slant, Invader Sneakyonfoota
 GIR
GIR
 Double Zim (Alien/Human) and Robot GIR and GIR in Dog Suit
Double Zim (Alien/Human) and Robot GIR and GIR in Dog Suit
 Let zim be your teddy
Let zim be your teddy
 Gaz Will Destroy Dib
Gaz Will Destroy Dib
 Dib
Dib
"Future Dib"
 Invader Zim gotta rock
Invader Zim gotta rock
 Gir FanArt
Gir FanArt
 Cute, isn't it?
Cute, isn't it?
 Gir loves zim
Gir loves zim
 zim
zim
 Very Zimmy Fanart
Very Zimmy Fanart
 Gir <3
Gir <3
 dib and gir
dib and gir
 Manifest Doom p2 of 9
Manifest Doom p2 of 9
 GIR!!!!!
GIR!!!!!
 Tak and Mimi
Tak and Mimi
 D'X
D'X
 Dib In The Pool
Dib In The Pool
 Zim and GIR
Zim and GIR
 Korra and Zim
Korra and Zim
 Bloody Gir??
Bloody Gir??
 Future Dib And KId Dib
Future Dib And KId Dib
 Oh Quit It!!
Oh Quit It!!
 Chihuahua!
Chihuahua!
 GIR
GIR
 Zim
Zim
 Cat Fight
Cat Fight
 invader zim
invader zim
 invader zim
invader zim
 ZaGr ScreenShot On InvaderZim
ZaGr ScreenShot On InvaderZim
 the Invader falls in love
the Invader falls in love
 Valentine's day of doom
Valentine's day of doom
 Gaz and Mimi
Gaz and Mimi
 ZADR comic
ZADR comic
 drawings of Gir
drawings of Gir
 Alien Sitting In Class!
Alien Sitting In Class!
 Gir, Gnome, Mini Moose, Ms. Bitters
Gir, Gnome, Mini Moose, Ms. Bitters
 Invader Zim: DOOM!
Invader Zim: DOOM!
 I'm Gonna Sing The Doom Song
I'm Gonna Sing The Doom Song
 WTF?
WTF?
 Almighty Tallest
Almighty Tallest
 Come with me..
Come with me..
 The most AWESOMEST Zim wallpaper ever
The most AWESOMEST Zim wallpaper ever
 Is GIR Hallucinating?
Is GIR Hallucinating?
 Haha Zim And Dib Look Cute
Haha Zim And Dib Look Cute
 Sexy chained zim
Sexy chained zim
 Way to Read the Label
Way to Read the Label
 Poop Dog!!! ^-^
Poop Dog!!! ^-^
 You can't RESIST!
You can't RESIST!
 Adult and Teen Gaz
Adult and Teen Gaz
 Manifest Doom p3 of 9
Manifest Doom p3 of 9
 zim,gaz,and gir vs. dib,tak, and mimi
zim,gaz,and gir vs. dib,tak, and mimi
 zim and gir (mostly gir)
zim and gir (mostly gir)
 Gir FanArt
Gir FanArt
 Mad Hatter Tea Party
Mad Hatter Tea Party

23 comments

user photo
Ohh Evil Gir<33
posted over a year ago.
 
user photo
OMG AWESOME!
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
Gir: thts my death mode heh hehe
posted over a year ago.
 
user photo
smile
Cupcake: is that you, Gir? wow... YOU LOOK AWESOME!...and kind of...

Cupcake Thinks: vengeful.
posted over a year ago.
 
user photo
Cupcake: *eyes widen as she backs up* um... n... no need, Gir... I'm.. uh... I'm gonna go... uh... do something not here... *runs away*
posted over a year ago.
 
user photo
smirk
Gir: u could be this way to, Cupcake, if u thought hard enough *looks at her smugly*
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
Gir: hey ive got two sides i cant be cute and nice ALL the time
Sasha: yes Gir, we kno
Kad: u cant let go of ur evilness Gir
Gir: i kno tht and i wont... shell see shell come back and give in
Kil: alright Gir
Gir: yes she will give into the darkness
Kad: were all evil
Gir: yes, yesss *chuckles evily*
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
I LAUGHED AND THEN BIT MY TOUNGE!IT'S BLEEDING!!!!!!!!!oh well,AWSOME PIC!
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
*a blue Bird-Robot thingy with an Irken mark on its right wing spies on Sasha for a second and then flies right down to her*

Bird-Robot: I am Bir. i have come with a message. if you accept, please order the continuation.
posted over a year ago.
 
user photo
Sasha: wha?
Zim: wht the...wht kind of message?
posted over a year ago.
 
user photo
Bir: i shall continue. *speaks in a new voice that seems to be recorded. this is the message* ZIM, YOU B****D! I HAD YOUR SMEET AND YOU LEFT ME FOR THAT GREEN W***E! *the voice starts to cry and then static* (in Birs voice) the message hs been plaied. do you wish to here it again?
posted over a year ago.
 
user photo
*Bir flies away before Sasha can smash her*

Bir: (as she flies away) I HOPE YOU HAVEN'T FORGOTTEN LADY Zayo, ZIM!
posted over a year ago.
 
user photo
meh
...........?
posted over a year ago.
 
user photo
grr
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
redmetz said:
evil with girs own twist LOL
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
i know it did, Sasha. i know it did.
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
lolo641 said:
Miz:"Gir, I made tacos!"

Gir:"TACOS!"*goes back to normal... for him at least.flowes the smell of the tacos.*

Miz:"Don't eat them all at..."

Gir:"CAN i HAVE MORE!?!?"

Miz:"Sure..."*goes back to working on the tacos*

Gir:*falls on floor*"Floor, make me a sammich!"

Miz:"I thought you wanted Tacos!"

Gir:"I LIKE TACOS! i do"

Miz:"Oooook..."
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
lol
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
lolo641 said:
Gir:"Make me som tacos!"

Miz:"I'm makin 'em as fast as I can!"

Gir:*goes back to evil self* "make me tacos wo-"

Miz:"I'm done!"

Gir:"TACOS!"*goes back to normal... for him at least*

Miz:"I'm gettin used 2 this now."
posted over a year ago.
 
user photo
lolz
posted over a year ago.
 
user photo
smile
COOL
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
Cool I love bats
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
they're my favorite animal
posted over a year ago.