• Tallests Miyuki and Spork. These 2 were supposed to appear in "The Trial" but that ep. was never made. Wallpaper and background images in the Invader Zim club.

    Fan of it? 3 fans



    These 2 were supposed to appear in "The Trial" but that ep. was never made

 Zim And Dib Born <33 So Cute
Zim And Dib Born <33 So Cute
 tak kissed a girl ma!!!!
tak kissed a girl ma!!!!
 zim and tak's baby boy
zim and tak's baby boy
 too much fangirl XD
too much fangirl XD
 There i9s a flaw in the tallest...
There i9s a flaw in the tallest...
 Female purple tallest
Female purple tallest
 Zim Or Dib OR Both <333
Zim Or Dib OR Both <333
 you'll suffer my pain preview
you'll suffer my pain preview
 Dib in South Park
Dib in South Park
 Gir <3
Gir <3
 Invader Dib And Gaz 2
Invader Dib And Gaz 2
 A kiss zim seeks
A kiss zim seeks
 Zim
Zim
"Can I Go To The Nurse?"
 me zim
me zim
 Gir kisses Gaz <3
Gir kisses Gaz <3
 Zim
Zim
 Almighty Tallest
Almighty Tallest
 Dib
Dib
 Zim Using Gaz As Umbrella!!
Zim Using Gaz As Umbrella!!
 its true that zims cute
its true that zims cute
 Goodbye kiss
Goodbye kiss
 GIR
GIR
 invader zim gir gaz anddib as puppies!!!!!!!!!!!!!!
invader zim gir gaz anddib as puppies!!!!!!!!!!!!!!
 lol go gaz!!!!!!!!!
lol go gaz!!!!!!!!!
 teen tak and gaz
teen tak and gaz
 ZaTr Older
ZaTr Older
 Tak
Tak
 GIR
GIR
 Very Zimmy Fanart
Very Zimmy Fanart
 Gir
Gir
 zim and tak holding hands
zim and tak holding hands
 It's Spongebob's fault
It's Spongebob's fault
 GS3 (by zagrfreak94), but colored
GS3 (by zagrfreak94), but colored
 Tallests Miyuki and Spork
Tallests Miyuki and Spork
 Page of the Irken Elite
Page of the Irken Elite
 Evil Minions
Evil Minions
 Zim
Zim
 Zim
Zim
 TOAST!
TOAST!
 gir as happy tree friends
gir as happy tree friends
 This Awesome Bloody Gir
This Awesome Bloody Gir
 Zim
Zim
 Almighty Tallest
Almighty Tallest
 The tallest do not like spongebob!!!
The tallest do not like spongebob!!!
 tallest
tallest
 Gaz age meme
Gaz age meme
 Teen Gaz
Teen Gaz
 Tak age meme
Tak age meme
 Invader Zim 3D
Invader Zim 3D
 LOL! Funny
LOL! Funny "Invader Zim" Picture Of Zim (Read Caption)
 ZAGR
ZAGR
 Zim, Dib, Gaz, Gir
Zim, Dib, Gaz, Gir
 Ammo Crazy
Ammo Crazy
 my gir drawing ms paint
my gir drawing ms paint
 Bloody GIR
Bloody GIR
 Zim
Zim
 fan art
fan art
 MWAHAHAHAHA!
MWAHAHAHAHA!
 Gaz in Wonderland
Gaz in Wonderland
 His head is bigger
His head is bigger
 body switch
body switch
 Mpreg:Bubblegum:Special Moment
Mpreg:Bubblegum:Special Moment
 GIR
GIR
 Invader Skoo, Invader Skoodge, Invader Slant, Invader Sneakyonfoota
Invader Skoo, Invader Skoodge, Invader Slant, Invader Sneakyonfoota
 Gir As Pikachu
Gir As Pikachu
 Bee Dib (from Simon Sez Doom) Unfinished Episode
Bee Dib (from Simon Sez Doom) Unfinished Episode
 Zim/Dib ~ Great Lovers Make Great Enemies
Zim/Dib ~ Great Lovers Make Great Enemies
 GIR
GIR
 Animation mistake?
Animation mistake?
 adult tak and gaz
adult tak and gaz
 Invader Time
Invader Time
 Zim
Zim
 GIR
GIR
 Double Zim (Alien/Human) and Robot GIR and GIR in Dog Suit
Double Zim (Alien/Human) and Robot GIR and GIR in Dog Suit
 GIR
GIR
 animal iz characters
animal iz characters
 Invader Zim Paintings
Invader Zim Paintings
 Gir Wallpaper
Gir Wallpaper
 AT-IZ and TNBC crossover
AT-IZ and TNBC crossover
 gaz and tak
gaz and tak
 GIR
GIR
 Rubber Piggy accident
Rubber Piggy accident
 Let zim be your teddy
Let zim be your teddy
 GIR
GIR
 christmas irken symbol
christmas irken symbol
 Gir Flying Pig <3
Gir Flying Pig <3
 zim and tak
zim and tak
 Gaz Will Destroy Dib
Gaz Will Destroy Dib
 Dib
Dib
"Future Dib"
 IZ comic.
IZ comic.
 manifest doom p4 of 9
manifest doom p4 of 9
 not gonna give up
not gonna give up
 Invader Zim gotta rock
Invader Zim gotta rock
 Gir FanArt
Gir FanArt
 zatr
zatr
 Cute, isn't it?
Cute, isn't it?
 Gir loves zim
Gir loves zim
 Zim With Creepy People In The Doorway
Zim With Creepy People In The Doorway
 Mod Gir
Mod Gir
 zim
zim
 invader zim
invader zim
 Very Zimmy Fanart
Very Zimmy Fanart
 Gir <3
Gir <3
 Zim
Zim
 DVD Screencap
DVD Screencap
 dib and gir
dib and gir
 Manifest Doom p2 of 9
Manifest Doom p2 of 9
 GIR!!!!!
GIR!!!!!
 Tak and Mimi
Tak and Mimi
 D'X
D'X
 Dib In The Pool
Dib In The Pool
 Zim and GIR
Zim and GIR
 Korra and Zim
Korra and Zim
 Bloody Gir??
Bloody Gir??
 Future Dib And KId Dib
Future Dib And KId Dib
 Oh Quit It!!
Oh Quit It!!
 Chihuahua!
Chihuahua!
 GIR
GIR
 Zim
Zim
 Cat Fight
Cat Fight
 invader zim
invader zim
 invader zim
invader zim
 ZaGr ScreenShot On InvaderZim
ZaGr ScreenShot On InvaderZim
 the Invader falls in love
the Invader falls in love
 Valentine's day of doom
Valentine's day of doom
 Gaz and Mimi
Gaz and Mimi
 ZADR comic
ZADR comic
 drawings of Gir
drawings of Gir
 Alien Sitting In Class!
Alien Sitting In Class!
 Gir, Gnome, Mini Moose, Ms. Bitters
Gir, Gnome, Mini Moose, Ms. Bitters
 Invader Zim: DOOM!
Invader Zim: DOOM!
 I'm Gonna Sing The Doom Song
I'm Gonna Sing The Doom Song
 WTF?
WTF?
 Rena and Zim
Rena and Zim
 Almighty Tallest
Almighty Tallest
 Come with me..
Come with me..
 The most AWESOMEST Zim wallpaper ever
The most AWESOMEST Zim wallpaper ever
 Is GIR Hallucinating?
Is GIR Hallucinating?
 Haha Zim And Dib Look Cute
Haha Zim And Dib Look Cute
 Sexy chained zim
Sexy chained zim
 Way to Read the Label
Way to Read the Label
 Poop Dog!!! ^-^
Poop Dog!!! ^-^
 You can't RESIST!
You can't RESIST!
 Adult and Teen Gaz
Adult and Teen Gaz
 Manifest Doom p3 of 9
Manifest Doom p3 of 9
 zim,gaz,and gir vs. dib,tak, and mimi
zim,gaz,and gir vs. dib,tak, and mimi
 zim and gir (mostly gir)
zim and gir (mostly gir)
 Gir FanArt
Gir FanArt
 Mad Hatter Tea Party
Mad Hatter Tea Party
 Anime Dib
Anime Dib
 Would you like some Dibs?
Would you like some Dibs?
 Zib envys Zena
Zib envys Zena
 GIR
GIR
 the Invader of the Opera
the Invader of the Opera
 Gir X Rubber Piggy
Gir X Rubber Piggy
 IM GONNA PLAY WITH THE BABIES!
IM GONNA PLAY WITH THE BABIES!
 Disco Zim
Disco Zim
 Gir Wallpaper
Gir Wallpaper

11 comments

user photo
lawl it's pretty damn cool!
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
thnx! but...u cant giv me n e credit cuz i just saved them as seperate pics from zimwiki and rotated miyuki so she faced spork and since he looks like hes in luv wit her i thought it'd b pretty funny 2 post XD
miyuki-....
spork-WILL U DATE ME!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
redmetz said:
LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
XD
posted over a year ago.
 
user photo
REALLY??WOW THT SHOULD HAVE BEEN COOL!!
posted over a year ago.
 
user photo
LOL they were supposed 2 aPPEAR IN A FLASHBACK IN THE UNFINISHED EPISODE THE TRIAL BUT STUPIDE JHONEN(NO OFFENSE JHONEN) LOST THE SCRIPT AND NOW WE CANNOT BEAR THE WITNESS OF THE GIRL TALLEST
posted over a year ago.
 
user photo
='( awwwz, that would've been cool!
posted over a year ago.
 
user photo
ikr! to see someone get eaten alive XD
posted over a year ago.
 
user photo
the lost tallest i love them plus DAMN YOU ZIM WHY DID YOU HAVE @ MAKE THAT BLOB
posted over a year ago.
 
user photo
our 666 has got a name we burn in it's flames again and again for it is our dark secret love
posted over a year ago.
 
user photo
they r my parents
posted over a year ago.