• Justin Bieber wallpapers. . HD Wallpaper and background images in the Justin Bieber club tagged: justin bieber wallpapers.

    Fan of it? 235 fans
    Die Hard Fan



    Keyword: justin, bieber, wallpapers

    Fanpup says...

    This Justin Bieber wallpaper contains well dressed person, suit, pants suit, pantsuit, business suit, hip boot, and thigh boot. There might also be long trousers, long pants, concert, pant leg, and trouser leg.

 justin bieber,2016
justin bieber,2016
 bieber xxx
bieber xxx
 justin bieber,2016
justin bieber,2016
 jb
jb
 justin, sexy, hot, shower! #FAKE OR REAL
justin, sexy, hot, shower! #FAKE OR REAL
 justin bieber,2016
justin bieber,2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber,2017
justin bieber,2017
 justin bieber,2016
justin bieber,2016
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 Jus on the beatch
Jus on the beatch
 justin bieber, 2012
justin bieber, 2012
 justin bieber & justino ,out ◑﹏◐
justin bieber & justino ,out ◑﹏◐
 justin bieber calvin klein 2016 underwear
justin bieber calvin klein 2016 underwear
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 OMG Justin Bieber
OMG Justin Bieber
 sexy
sexy
 justin bieber, 2013
justin bieber, 2013
 justin bieber,2016
justin bieber,2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 Justin Bieber Wallpaper
Justin Bieber Wallpaper
 Justin Bieber
Justin Bieber
 Photoshoots > 2010 > Unknown Photoshoot #2
Photoshoots > 2010 > Unknown Photoshoot #2
 Justin Bieber so cute...
Justin Bieber so cute...
 Justin In a sexy Speedo!!!
Justin In a sexy Speedo!!!
 Justin Bieber
Justin Bieber
 EMINEMS DAUGHTER HAILIE JADE SCOTT MATHERS LIKES JUSTIN BIEBER??
EMINEMS DAUGHTER HAILIE JADE SCOTT MATHERS LIKES JUSTIN BIEBER??
 Justin Bieber hot xxx
Justin Bieber hot xxx
 download
download
 JB's Bare Feet
JB's Bare Feet
 justin bieber,2017
justin bieber,2017
 justin bieber,2017
justin bieber,2017
 justin bieber & jaxon bieber,2016
justin bieber & jaxon bieber,2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 JB Shirtless NSN
JB Shirtless NSN
 Justin Bieber,skateboard ,2015
Justin Bieber,skateboard ,2015
 naughty justin
naughty justin
 I hate this pic!!
I hate this pic!!
 bieber, sexy hottt!!, los, cabos, mexico, jan-, 2012
bieber, sexy hottt!!, los, cabos, mexico, jan-, 2012
 justin bieber
justin bieber
 justin bieber,2017
justin bieber,2017
 justin bieber,2017
justin bieber,2017
 2009 Justin Bieber 400 0
2009 Justin Bieber 400 0
 justin bieber,Jazmyn Bieber,2016
justin bieber,Jazmyn Bieber,2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 Justin Bieber Calvin Klein
Justin Bieber Calvin Klein
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber, 2015
justin bieber, 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber pectoral,2015
justin bieber pectoral,2015
 justin bieber 2014
justin bieber 2014
 justin bieber 2014
justin bieber 2014
 Justin Bieber Sims 3
Justin Bieber Sims 3
 gif
gif
 justin bieber,believe, 2012
justin bieber,believe, 2012
 justin bieber, photoshoot, believe, 2012
justin bieber, photoshoot, believe, 2012
 justin bieber
justin bieber
 justin bieber and nicki minaj
justin bieber and nicki minaj
 Photoshoots > 2009 > Uknown Photoshoot
Photoshoots > 2009 > Uknown Photoshoot
 Family
Family
 justin bieber, Letterman, 2012
justin bieber, Letterman, 2012
 justin bieber, 2013
justin bieber, 2013
 justin bieber naked pics leaked online
justin bieber naked pics leaked online
 justin bieber,2017
justin bieber,2017
 TMPDOODLE1484797610131
TMPDOODLE1484797610131
 justin bieber,2017
justin bieber,2017
 DSC 000533
DSC 000533
 justin bieber,2017
justin bieber,2017
 justin bieber,2017
justin bieber,2017
 justin bieber,2017
justin bieber,2017
 JB
JB
 justin bieber,Purpose World Tour,2016
justin bieber,Purpose World Tour,2016
 justin bieber ,Purpose Tour Atlanta,2016
justin bieber ,Purpose Tour Atlanta,2016
 justin bieber,2016
justin bieber,2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 yjimage 1
yjimage 1
 justin bieber,2016
justin bieber,2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 Justin Bieber
Justin Bieber
 justin bieber and rida sidi ben ali animé
justin bieber and rida sidi ben ali animé
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber,HappyNewYears 2016
justin bieber,HappyNewYears 2016
 Official Snapchat
Official Snapchat
 justin bieber, 2015
justin bieber, 2015
 Purpose
Purpose
 justin bieber, 2015
justin bieber, 2015
 Shirtless justin
Shirtless justin
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 On the set of
On the set of "One Time"
 Justin Bieber Hawaii 2013
Justin Bieber Hawaii 2013
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber ,shanina shaik 2015
justin bieber ,shanina shaik 2015
 justin bulge
justin bulge
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 Justin Bieber Wallpaper
Justin Bieber Wallpaper
 justin bieber, 2014
justin bieber, 2014
 justin bieber 2014
justin bieber 2014
 justin bieber 2014
justin bieber 2014
 justin bieber selena gomez
justin bieber selena gomez
 Im proud to be a Belieber♥
Im proud to be a Belieber♥
 justin bieber - u smile.
justin bieber - u smile.
 hot
hot
 justin bieber 2013
justin bieber 2013
 justin aka perfection
justin aka perfection
 justin bieber Shirtless gym 2013
justin bieber Shirtless gym 2013
 Justin Bieber HOT!!!!!
Justin Bieber HOT!!!!!
 JUSTIN IN CAPE TOWN
JUSTIN IN CAPE TOWN
 bieber collages <33
bieber collages <33
 Justin and a Belieber
Justin and a Belieber
 justin bieber, 2012
justin bieber, 2012
 justin bieber, photoshoot.2012
justin bieber, photoshoot.2012
 Justin Bieber
Justin Bieber
 justin bieber, 2012
justin bieber, 2012
 justin bieber, believe, 2012, photoshoot,
justin bieber, believe, 2012, photoshoot,
 justin bieber, believe, 2012, photoshoot,
justin bieber, believe, 2012, photoshoot,
 justin bieber, sunday times, , 201
justin bieber, sunday times, , 201
 bieber, boyfriend, vevo 2012,
bieber, boyfriend, vevo 2012,
 Justin Bieber 2009 - 2012
Justin Bieber 2009 - 2012
 bieber, photoshoot,2012
bieber, photoshoot,2012
 new gifs
new gifs
 My Edit of me and JB, Lol
My Edit of me and JB, Lol
 2008 Justin, To 2012 Justin<3
2008 Justin, To 2012 Justin<3
 Justin Bieber Without Crown
Justin Bieber Without Crown
 justin..cute
justin..cute
 Alexander Rybak a Rusian is same like Justin D. Bieber !
Alexander Rybak a Rusian is same like Justin D. Bieber !
 justin gif
justin gif
 Game
Game
 BELIEBER ID
BELIEBER ID
 Justin & Jazmyn bieber ♥
Justin & Jazmyn bieber ♥
 pica picz
pica picz
 JUSTIN KISSING SELENA
JUSTIN KISSING SELENA
 Justin Bieber-New and Old
Justin Bieber-New and Old
 You can not argue with the facts ..♥
You can not argue with the facts ..♥
 when u smile, i smile (8)
when u smile, i smile (8)
 JustinBieber-6-juin2011 004
JustinBieber-6-juin2011 004
 justin bieber's BODY
justin bieber's BODY
 Bieber flexing his muscles
Bieber flexing his muscles
 Justin Bieber trains with Barcelona
Justin Bieber trains with Barcelona
 JB WITH A GUITAR
JB WITH A GUITAR
 Justin bieber Sleeping on a beanie chair
Justin bieber Sleeping on a beanie chair
 aspirated from kiss*
aspirated from kiss*
 JB WITH MOM & DAD
JB WITH MOM & DAD
 justin drew bieber
justin drew bieber
 small bieber
small bieber
 Sexxiest 16 year old ALIVE !!!!!!!!!!! (:
Sexxiest 16 year old ALIVE !!!!!!!!!!! (:
 young Justin
young Justin
 This picture is beautiful <3
This picture is beautiful <3
 Justin Bieber Christmas Card! haha
Justin Bieber Christmas Card! haha
 Justin Bieber: Hawaii
Justin Bieber: Hawaii
 Justin Bieber And Selena Gomez Kissing!!
Justin Bieber And Selena Gomez Kissing!!
 Justin & Jazzy-Jazzy & Justin
Justin & Jazzy-Jazzy & Justin

282 comments

Pages: 1 2 3
« Older  |  Newer »
user photo
heart
akelsey09 said:
i love this one
posted over a year ago.
 
user photo
meandjb said:
same!!!
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
awww i luv this one he looks so freakin hawt!!!
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
Li_Le said:
Totally ROCKS!!!!
Cool..........
goood job,,hUn!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
I love totally this picture he is sooo cute in skini and purple t-shirt
posted over a year ago.
 
user photo
hottie256 said:
omg hes hott is this hes profile
posted over a year ago.
 
user photo
cake
he looks SO good in purple!! no joke he is soo hott
posted over a year ago.
 
user photo
cooluk said:
man this is the bets wallpaper ever
posted over a year ago.
 
user photo
heart
megan17 said:
hes such a cutiee.
loves him .
posted over a year ago.
 
user photo
monkey
OMG HE IS SO FREAKING HOTTTT
posted over a year ago.
 
user photo
heart
Wow!
Those wallpapers are all beautiful!
He looks hot in all his pictures.
posted over a year ago.
 
user photo
heart
7things said:
Hot Hot Smokin Hot!
Sexy Sexy Super Sexy!
Cute Cute Damn Cute!
And Dont Tell Me..Aloooot Of Girls Are In Love With You Justin..And Im One Of The Them!;)

posted over a year ago.
 
user photo
heart
he so damn hot if i can date him i will have him for myself.
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
he's hot in this pic!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
THIS IS MY FAV 1 I REALL LIKE IT
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
"OMG" HE LOOKS SO MAD IN THESE PICS, LOL BUT CUTE. TEE HEE!
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
heart
i love justin bieber!!!!!!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
megan1118 said:
justin looks sooo good on the wall paper
posted over a year ago.
 
user photo
heart
this is the hottest pick i evea saw i love you justin bieberxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx­xxx­xxx­xxx­xxx­xxx­xxx­xxx­xxx­xxx­xxx­xxx­xxx­xxx­xxx­xxx­xxx­xxx­xxx­xxx­xxx­xxx
posted over a year ago.
 
user photo
heart
i'm saving dis!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
i luv him <3
posted over a year ago.
 
user photo
heart
justinb16 said:
omg they are the awesomest pic ever and his music is awesome too^-^
And if any one it would be me to go out with him OMG OMG OMG I lOVE YOU SOSOSOSOSOSOSOSOSOS MUCH YOUARE THE PERSON IN THE WORLD EVER EVER EVER YAY SO I LOVE YOU JUSTIN BIEBER
posted over a year ago.
 
user photo
blush
shanisev said:
Justin can u come to my party this year is may 9th i will be 14 WhooAA.. lol cann u plzz come i want you there it will not be a party with out u there ...
posted over a year ago.
 
user photo
heart
i swear he is the hottest guy on earth no lie!I love his smile! and if every word would make u smile i would talk forver.only if i could meet u in person ♥~keely
posted over a year ago.
 
user photo
smile
omgie he is so adorable!
omgie he i so hottttttt!
omgie he is my boo!
omgie if i had a chance to date him i would never let him go!:)
posted over a year ago.
 
user photo
heart
i love you justin

i am from romania-bucharest

I would like to live in concert here in Romania

- I love you please come here to hold a concert in Romania

I love you You are the man and the beautiful boy in the world ami

:X:X:X:X:X::X:X:X:X:X:X:X:XX:
posted over a year ago.
 
user photo
silli11 said:
omgee.....hes soo fuckin HAWT......<3
posted over a year ago.
 
user photo
heart
I LOVE HIM SO MUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HE IS MY BOYFRIEND!!!
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
heart
PLEASE COME HERE IN SERBIA!!!I LOVE YOU!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
u wish


no we all wish
xxxxxx
posted over a year ago.
 
user photo
heart
yoshelin said:
i loooooooooooooooooooooooooooooooove u i wish i can have a day or 2 with u. u r so hot i bet any girl will go out with u
posted over a year ago.
 
user photo
tongue
omg who would want to date him i mean he wouldnt care about u at all like rlly
posted over a year ago.
 
user photo
link he does care about me!!!!! He loves me and you dont even know it! He wrote "One Time" for me! That song is all about ME! because he LOVES me! DEAL WITH IT. sorry girls but justin is all mine.... no hard feelings tholink
posted over a year ago.
 
user photo
angry
ALL MINE!
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
justin bieber made me faint like 3 times already...FOR GODS SAKE BOY!CAN YOU STOP BEING SO HOT! O.O
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
i real realy realy love justin bieber.
ilove justin bieber kiss
posted over a year ago.
 
user photo
angry
no he is my boyfriend
posted over a year ago.
 
user photo
heart
love this one
posted over a year ago.
 
user photo
nah3 said:
thank you ^_^
posted over a year ago.
 
user photo
is there anyone sexier or hotter.................didnt think so
posted over a year ago.
 
user photo
heart
nycah said:
i really love him JB's NUMBER ! FAN!!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
i have to agree this is one cool pic... he puts the aw in awesome!!! love the color of his shirt!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
JDBaddict said:
sooo hawt !!! i have this picture as my wallpaper !!
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
SVermaak said:
Heeee is soooooooooooo HOT
I am his #1 Fan!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
omg!!!!
he looks so freaken hot in that pic!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
angry
i babygirl666 said justin bieber is all mine do the work !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
bethel said:
woah your so cute this wallpaper is great
posted over a year ago.
 
user photo
this is a nice picture Justin
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
and babygirl666 you wish im ....just kidding
posted over a year ago.
 
user photo
heart
OMG HIS FAV. COLOR IS PURPLE LOL I LOVE HIM I WISH I CAN DATE HIM SO MUCH LOL
posted over a year ago.
 
user photo
angry
UH UH JB IS MINE ALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL­LLL­LLL­LLL­LLL­LLL­LLL MIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNNNNEEEEE­EEE­EEE­EEE­EEE­!!
posted over a year ago.
 
user photo
Faradilla said:
i love this picture. he is very nice
I LOVE HIM.
posted over a year ago.
 
user photo
heart
he look mad but hot
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
jari21 said:
justin bieber u ROCK U CAN SING U CAN DANSE U LOOK GOOD AND PLZ COM TO TAMPA FLORIDA U ROCR
posted over a year ago.
 
user photo
ladie12 said:
OMG JUSTIN bIEbEr Is FuCkEn HOTTTT.....
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
PURPLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

posted over a year ago.
 
user photo
heart
Mmmm i'd tap that Justin ;)
posted over a year ago.
 
user photo
heart
HOTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
i love justin bieber alot he is eveything 2 me
posted over a year ago.
 
user photo
wink
justin your allllllllllllllllllllllll minnnnnneeeeeeeeeeeeeee
posted over a year ago.
 
user photo
god justin bieber is friend howt
posted over a year ago.
 
user photo
smile
shut up everybody he's Jill boy
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
sike im just playing yall
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
everybody wants him ha
posted over a year ago.
 
user photo
heart
He is so sexy! <3
posted over a year ago.
 
user photo
heart
cutiegrl said:
i LOVE Justiin Bieber!! hes so hot!!!! :)
posted over a year ago.
 
user photo
itze said:
i ve this wallpaper he is soo hottttt
posted over a year ago.
 
user photo
smile
how do you get those pics of justin as your pic??? ell me and someone add me and ill tell yolease tpu all about justin im in that video one less lonley girl he is my bestie =)love you justin (as a sis and if you want girlfriend)
posted over a year ago.
 
user photo
heart
I know Justin bieber






























posted over a year ago.
 
user photo
heart
ajm_12 said:
i love dis pic of him
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
KayKay16 said:
OMG he is superrrr hot my fav color is purple he makes it 100,000,000,000 times better. I wish i was his gf!! He is sooooo HOT!!!
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
Justin is so cute wearing purple shirts.. He is such a Cutieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....­...­...­..
link
posted over a year ago.
 
user photo
wink
I LOVE U I WISH I WASN'T 13 I WISH U WERE MY BOYFRIEND PS.UR SEXY
posted over a year ago.
 
user photo
i love u justin u r so cute my favorite color is purple,black and blue.ps.i love u
posted over a year ago.
 
user photo
smile
malers1 said:
HE IS SOOOOO HOTTT!!!
posted over a year ago.
 
user photo
hjb4eva said:
OMG!!! I LOVE HIM SOO SOO MUCH AND WE ARE THE PERFECT COUPLE!!!
LOL!!
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
OMG he is so cute I wish I can date himlink
kiss
posted over a year ago.
 
user photo
max_sam said:
nice pics
link
posted over a year ago.
 
user photo
i love him so much
posted over a year ago.
 
user photo
man i love him so much and my cousin is obessed with him we both love him we know him and we have his #
posted over a year ago.
 
user photo
cool
he looks so hot in purple to bad he is not mine and i am sexier then all you hoes so fuck of my boyfriend
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
wink
ohh my gosh i so wish i could date him!!!!!!!!!!!!!! he is the cutest guy on earth.
posted over a year ago.
 
user photo
heart
omg justin drew bieber u are so sexyy!i love him!
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
what a fakin sexie beast i love him an want to eat ice cream off his abbs!

<333333333333
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
katie64 said:
juston is so hot i wish i could marry him i love his songs i love everything obout him his pics are so so cool and they are hot i think i am your biggest fan in the hole world i have your CD your poster i wont your everything and i mean everything when your CD came out i went strate to the store and bot it so i hope i git to meet you some day i wish that you would go out with me
posted over a year ago.
 
user photo
katie64 said:
hooooooooooooooot!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
JUSTIN BIEBER IS SOOOOOO HOT AND AWESOME AND I LOOOVVVVEEE HIM
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
MyBabye said:
MyBabye <3333 love you babes
posted over a year ago.
 
user photo
smirk
1275tracy said:
i lllllllllloooooooooooooovvvvvvvvvvvvvvveee­eee­eee­ee hhhhiiimmmm
posted over a year ago.
 
user photo
wink
this one is the best!!! LUV IT.LUV HIM
posted over a year ago.
 
user photo
love it!!!!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
hotti why cant i marry you justin
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
heart
jblove1 said:
omfg he is sooooooo HAWT!!!!!! hiz fave color is purple and his fave icecream iz cotten candy
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
justin
defo the hottest kid lol
love him
xo
posted over a year ago.
 
user photo
heart
ali1212 said:
justin beiber hey sexy i like your songs
posted over a year ago.
 
user photo
heart
justin bieber is so hot and cool i would do aney thing for you can you come to connsert in kansas city kansas please im beging you please,please,please and if you do i am going to be in the first row. and my sing is go biebering to say you rock justin bieber and i love your music and one day i am going to be a singer just like you and you inspiyer me to do what i whant to do and your my insperashon i whant to be just.....like..............you by justin
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
my baby lks hot i know
posted over a year ago.
 
user photo
heart
he is soooooooooo hotttttttttttttttttt I would totally MARRY him !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!%:)-
posted over a year ago.
 
user photo
heart
OMGG THATS SUCH A MADD PICTURE :D


ILY JB
posted over a year ago.
 
user photo
YOU ARE MY # 1 FAN OF ALL THE GUYS I MET

LIKE JONAS BROTHERS,

TAYLOR LAUGHTNER,

STERLING KNIGHT,

DREW SEELY,

MITHEL MUSSO,

AND ROBERT PATTINSON.

ONCE AGAIN YOU ARE MY # 1 FAN OF ALL THE GUYS I MET
posted over a year ago.