• Justin & BFF Ryan. . Wallpaper and background images in the Justin Bieber club tagged: justin bieber 2009 personal ryan butler.

    Fan of it? 9 fans
    Die Hard Fan



    (Source: Ryan Butler)

    Keyword: justin, bieber, 2009, personal, ryan, butler

 justin bieber,2016
justin bieber,2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber,2016
justin bieber,2016
 bieber xxx
bieber xxx
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber,2016
justin bieber,2016
 justin bieber,2016
justin bieber,2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 JB
JB
 Justin Bieber manip
Justin Bieber manip
 justin bieber naked pics leaked online
justin bieber naked pics leaked online
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 OFFICIAL SNAPCODE
OFFICIAL SNAPCODE
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber selena gomez
justin bieber selena gomez
 sexy
sexy
 Bieber Boner :P
Bieber Boner :P
 I hate this pic!!
I hate this pic!!
 Justin Bieber
Justin Bieber
 BONER!!!!!! lol
BONER!!!!!! lol
 justin bieber, 2013
justin bieber, 2013
 sexy! fake or real?
sexy! fake or real?
 http://www.facebook.com/JustinBieberEdits
http://www.facebook.com/JustinBieberEdits
 JB's Bare Feet
JB's Bare Feet
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 Shirtless justin
Shirtless justin
 Justin Bieber,skateboard ,2015
Justin Bieber,skateboard ,2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber Ariana grande ,2015
justin bieber Ariana grande ,2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 Justin Bieber Wallpaper
Justin Bieber Wallpaper
 OMG Justin Bieber
OMG Justin Bieber
 JUSTIN BIEBERS NEW HAIRCUT!
JUSTIN BIEBERS NEW HAIRCUT!
 Justin Bieber HOT!!!!!!!!!!!
Justin Bieber HOT!!!!!!!!!!!
 Justin Bieber
Justin Bieber
 justin bieber Shirtless, 2013
justin bieber Shirtless, 2013
 Justin Bieber, 2012, photoshoot, believe.
Justin Bieber, 2012, photoshoot, believe.
 justin bieber calvin klein 2016 underwear
justin bieber calvin klein 2016 underwear
 justin bieber,2016
justin bieber,2016
 justin bieber,2016
justin bieber,2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 Justin bieber
Justin bieber
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 Justin Bieber Calvin Klein
Justin Bieber Calvin Klein
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 jbiebs.PNG
jbiebs.PNG
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber 2016
justin bieber 2016
 justin bieber,HappyNewYears 2016
justin bieber,HappyNewYears 2016
 image
image
 justin bieber,2016
justin bieber,2016
 Justin Bieber
Justin Bieber
 Justin Bieber
Justin Bieber
 Justin Bieber
Justin Bieber
 Justin Bieber
Justin Bieber
 Justin Bieber
Justin Bieber
 Justin Bieber
Justin Bieber
 Justin Bieber
Justin Bieber
 Zac thomas
Zac thomas
 Zac Thomas
Zac Thomas
 Official Snapchat
Official Snapchat
 justin bieber, 2015
justin bieber, 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 Justin Videos
Justin Videos
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber,skating,2015
justin bieber,skating,2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 Television Appearances > 2010 > June 6th- MTV Movie Awards
Television Appearances > 2010 > June 6th- MTV Movie Awards
 2011 MTV Movie Awards - Show (Justin Bieber)
2011 MTV Movie Awards - Show (Justin Bieber)
 justin bieber Benefit Gala 2015
justin bieber Benefit Gala 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 Justin Bieber Naomi Campbell,2015
Justin Bieber Naomi Campbell,2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 Justin for Calvin Klein's Spring 2015
Justin for Calvin Klein's Spring 2015
 Justin for Calvin Klein's Spring 2015
Justin for Calvin Klein's Spring 2015
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 HOW DO YOU SEE HIM????
HOW DO YOU SEE HIM????
 justin bieber 2015
justin bieber 2015
 Justin Bieber Wallpaper
Justin Bieber Wallpaper
 Justin Bieber Wallpaper
Justin Bieber Wallpaper
 Justin Bieber Wallpaper
Justin Bieber Wallpaper
 justin bieber 2014
justin bieber 2014
 justin bieber 2014
justin bieber 2014
 justin bieber 2014
justin bieber 2014
 justin bieber 2014
justin bieber 2014
 justin bieber look alke model at the beach!
justin bieber look alke model at the beach!
 AMAZING JUSTIN
AMAZING JUSTIN
 justin bieber gym ,2014
justin bieber gym ,2014
 justin bieber 2014
justin bieber 2014
 justin bieber, Cannes France 2014
justin bieber, Cannes France 2014
 justin, bieber, yovanna, ventura, venice ,beach , 2014
justin, bieber, yovanna, ventura, venice ,beach , 2014
 Bieber Fever
Bieber Fever
 justin bieber 2014
justin bieber 2014
 justin bieber
justin bieber
 justin bieber Tokio 2014
justin bieber Tokio 2014
 Justin bieber
Justin bieber
 justin bieber 2014
justin bieber 2014
 justin bieber, tattoo
justin bieber, tattoo
 all that matters
all that matters
 Jb
Jb
 XXX
XXX

34 comments

user photo
smile
Mar_66 said:
love it :)
posted over a year ago.
 
user photo
blush
OMG! he is soo hot!
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
OMG!He is so hot!
posted over a year ago.
 
user photo
hmmmm...............



he has a best friend............



but no one is gonna beat hes cutenes!!!!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
hmmmm...............



he has a best friend............



but no one is gonna beat hes cutenes!!!!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
hahaha.........!!!!!!!!!!!!!


almost the same hair style!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
mk44 said:
ha ha no joke but his friend is uuuuggggllllyyyy!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
blush
mk44 said:
but amazingly ryan is kind of cute in the one time music video!!!! am i right!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
Omg
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
HottBabe said:
Shet man There is no way for him to look ugly its like totally impossible for him thats why he is gorgeous.
posted over a year ago.
 
user photo
hommie said:
ya he is gorgeous
posted over a year ago.
 
user photo
maleeboo said:
see i wish me and justin could be friends like tht i just wanna be friends i dont wanna get on his nerves like all of u girls
posted over a year ago.
 
user photo
hbhb2 said:
haha Ryan and Justin are nice. i met them once. they were like walking on a street or somethin!
posted over a year ago.
 
user photo
monkey
jerusalem said:
they look like monkey joke hahaha.it's opposite day
posted over a year ago.
 
user photo
wink
jerusalem said:
o(^_^)o
cute
posted over a year ago.
 
user photo
cool
My m8te ryan is awesome isnt he. go ryan
posted over a year ago.
 
user photo
smile
hmigoooodddddd......... they r both sexy. whats his last name/ wonder if if he has a myspace
posted over a year ago.
 
user photo
does he have braces? (ryan)
posted over a year ago.
 
user photo
wink
Hey Ryan Kinda Cute.......
But not like justin
posted over a year ago.
 
user photo
:)
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
cuttie108 said:
dude he so hot...l0l.... but seriously...
posted over a year ago.
 
user photo
heart
Justin!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
gotho said:
LOVE U JUSTIN....UR SO HOTTT...and his best friend is cute in the one time video but nt in this pic JUSTIN IS THE CUTIE
posted over a year ago.
 
user photo
heart
JBisHOT1 said:
They seem more like brothers! ANd omg he is in one time! I feel like saying hi to them awww just so badly I wanna say hi
posted over a year ago.
 
user photo
heart
hottie
posted over a year ago.
 
user photo
heart
hes hott
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
ryans is so cute link
posted over a year ago.
 
user photo
tongue
he gotta hot friend:PP
posted over a year ago.
 
user photo
meh
jluvr said:
i just wanna be friends i mean i wanna get 2 know him and see how his life is u know? its just like idk i guess i just wanna be bfs with him!!!...
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
i lke justin bieber and ryan butler is sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­oo ssssseeeexxxyyy
posted over a year ago.
 
user photo
heart
eoZZoe said:
Bothh Goregeous : Ily Jb! <333
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
his frann is pretty HOTT 2:)
posted over a year ago.
 
user photo
heart
J_Bsohott said:
soo cutee!!!
posted over a year ago.
 
user photo
jassy431 said:
They both are so cute!!!!!!
posted over a year ago.