Justin Bieber Wall

Displaying wall entries 15531-15540 of 19158

heart
JBLUV11 said …
luv ya jb!!! u r the most hottest, nicest, funniest star i hav ever bin a fan of! i kno u r going 2g above and beyond 1 day!!!!!!!!! so never stop!!!! thts wat u tought me, 2 never give up!!!!! i cant wait 2 c u in concert!!!!!!!!!!!!!! forever a true belieber!!!!!!!!!! -JBLUV11 <3 Posted over a year ago
loveme2011 commented…
me too over a year ago
Sakufa said …
Justin you are very talented.and i approve you.success attend you.kisses
Posted over a year ago
yorkergurl1 said …
jb is awesome lmfao Posted over a year ago
heart
selenagomezfan7 said …
LOVE ME LOVE ME SAY THAT YOU LOVE ME FOOL ME FOOL ME OH HOW YOU DO ME? KISS ME KISS ME SAY THAT YOU MISS ME TELL ME WHAT I WANNA HERE TELL ME YOU LOVE ME! Posted over a year ago
taylormarion commented…
i love this song!!!!!! over a year ago
loveme2011 commented…
i love this song over a year ago
jbiebgirl100 said …
april 9,2011 justin will be proforming in italy Posted over a year ago
Blackrose2011 commented…
that is soooo cool over a year ago
serah1 said …
my name is samantha lively and i write amazing songs so justin if you need help please call 693 9915! thou im not a fan i would like to help. im a girl you can trust! Posted over a year ago
heart
jbiebgirl100 said …
"im coming all the way
i can feel it i believe it
im here im here to stay
i was born to be somebody
aint nothing that ever gonna stop me
i light up the sky like lightning
im gonna rise above
show what im made of" those are some of the lyrics to birn to be somebody. my favorite part is when he says this : "dream it, believe it, be it." and then it goes to corus Posted over a year ago
jbiebgirl100 commented…
born to be somebody :) over a year ago
sabina2000 commented…
KKKKK over a year ago
stardust0947 said …
Hey, guys! I know this isn't related to Justin Bieber, but if anybody wants to help me out with a school project and take a quick SURVEY about CHICK FLICKS it would be so awesome! Here's the link:

http://spello.sscnet.ucla.edu/phpESP/public/survey.php?name=pedagogy1

Thanks! Posted over a year ago
heart
ciaraluvsjustin said …
Is maith liom Justin Bieber!!! Posted over a year ago
TwinA commented…
Maybe Idk over a year ago
serah1 said …
i think justin should write new songs i can help u with it
Posted over a year ago