If L found the Deathnote in your house what would you do and say?

*
I would back up and say I don't know how that got there and start crying like a weenind dumb bitch
Lismine posted over a year ago
 Lismine posted over a year ago
next question »

L Answers

SymmaGirl2 said:
I would bake him the strawberry and cream cupcake recipe I learned to make in sixth grade and offer for him to stay. I'd let him use my iPad and computer for investigation. Of course we have no free beds in the house right now, so he'd sleep with me and I'd cuddle him~ <3 He'd forgive me after that! :D
select as best answer
posted over a year ago 
*
Really ?
Lismine posted over a year ago
*
Lol indeed
madening_mahem posted over a year ago
*
lol
Sasunaru120 posted over a year ago
red_rosa said:
Scream "I'm rich bitches! XD"
Then I'd sell it on eBay ^-^ I'm not a killer lol
select as best answer
posted over a year ago 
*
Crap but id have to steal from him! No! >_<
red_rosa posted over a year ago
*
I'm rich bitches lol
Lismine posted over a year ago
*
XD
JaseKS posted over a year ago
madening_mahem said:
L: I suspect you to be kira.

Me: BULL SHIT! *glomp hugs him* X3
select as best answer
L: I suspect you to be kira.

Me: BULL SHIT! *glomp hugs him* X3
posted over a year ago 
*
Interesting idea! and I love that picture of L!:D
MCHopnPop posted over a year ago
MystixHealr said:
I would take the death note and say "so we just write Light Yagami in here right?"
select as best answer
posted over a year ago 
*
@_@
RedPineapple posted over a year ago
*
XD
hayato45679 posted over a year ago
*
>:D
BeastBoyCahill posted over a year ago
*
Oh poor RedPineapple XD
JaseKS posted over a year ago
L-XI said:
i will be like : YAAAAY
and L will be: i beleave that U R kira "R U crazy?"
me : there are 2 choices :1 if there is anames written on .. " iam controled by kira ,and i can help u in the investigation , and at the same time will make U my life saver cause kira is gonna kill me if you DIDNT CATCH HIM first "that will be agood reason to help him in the investigation
&2 if there is no names "i cant be kira cause the death note is empty ... any way i will be relaxed and HAPPY cause i trust L and iam sure that he will find out that iam not KIRA ...
......
select as best answer
posted over a year ago 
YoYoLover4Ever said:
Claim it's not mine and then pick his pockets and take it back. My Death Note!! I am Kira! ALL BITCHES BOW BEFORE ME!!! Actually...please don't. xD I need just L...*drool* Heh; I picked his pocket and grabbed his ass. lol
select as best answer
posted over a year ago 
*
Lol "Get down on your knees and call me daddy" XD
red_rosa posted over a year ago
*
*snicker* Yeah; exac tly.
YoYoLover4Ever posted over a year ago
*
:P
YoYoLover4Ever posted over a year ago
YannCookie said:
I'd be freakin' out cause I'd seriously have no idea how it got there and convince L that I'm being framed as Kira. I'll most likely be turned into a suspect though... which aint good. I'd want L to trust me. D':
select as best answer
posted over a year ago 
*
You can clear your name by finding Kira?
YoYoLover4Ever posted over a year ago
*
I could. But I'm not as clever as he and Light are.
YannCookie posted over a year ago
RedPineapple said:
I'd chuckle evilly in my mind because the one he found is a fake and I have someone else using the real one elsewhere.

L: This is the Death Note... the weapon used by Kira. *stares at me severely*

Me: Truth is... I'm such a huge fan of Kira... that I made a fake Death Note... sorry for that... haha *innocent smile*

L: *tests it out and finds out it really is fake* hm... You are still a minor suspect. *slowly leaves*

Me: *hears door close* MuwahahaHAHAHA!

(.....X'3)
select as best answer
I'd chuckle evilly in my mind because the one he found is a fake and I have someone else using the real one elsewhere.

L: This is the Death Note... the weapon used by Kira. *stares at me severely*

Me: Truth is... I'm such a huge fan of Kira... that I made a fake Death Note... sorry for that... haha *innocent smile*

L: *tests it out and finds out it really is fake* hm... You are still a minor suspect. *slowly leaves*

Me: *hears door close* MuwahahaHAHAHA!

(.....X'3)
posted over a year ago 
*
LMFAO! XD
madening_mahem posted over a year ago
*
...Interesting. *takes notes*
SymmaGirl2 posted over a year ago
*
lol mw too
Sasunaru120 posted over a year ago
xXitachiXx said:
Me: Holy shit?! how did that get there...

L: I believe you are kira.

Me: No i'm xXitachiXx, get it right.*eats dango*
select as best answer
posted over a year ago 
*
lol
madening_mahem posted over a year ago
*
lol
Sasunaru120 posted over a year ago
MCHopnPop said:
I'd probably get nervous and might not respond to him for a while..because I'm not the type of person who would do that to people for amusement or to rid the world of certain people because it's not my place to..I would probably try to explain that to L and considering I wasn't lying I assume L would believe me :p
select as best answer
posted over a year ago 
hinata3125 said:
its not what it looks like....i mean, you wanna go on a date?.....i mean will u marry me? i mean.....ahhhhhh!!!! (writes own name in death note)
select as best answer
posted over a year ago 
*
...
BeastBoyCahill posted over a year ago
*
XDDDDD
red_rosa posted over a year ago
*
XD that would work
JaseKS posted over a year ago
*
XD
Sasunaru120 posted over a year ago
BeastBoyCahill said:
Exclaim I don't know how that got there, show him it's completely blank and let him follow any investigation he wishes accordingly. He's not gonna convict me! Because I'm not Kira! Then, once he finished, I'd try to get him to stick around and become his friend. He's so cool!
select as best answer
posted over a year ago 
*
Yes, yes he is.
JaseKS posted over a year ago
Castalinia said:
tell him i stole it from light for evidence that he was Kira and hug L.
select as best answer
posted over a year ago 
JaseKS said:
I'd be all like "Dude, I bought this on Ebay. Look, Lind L. Taylor isn't even written right. It's not slanted enough."

Yes, I have a cheap copy of the Death Note. And yes, Lind L. Taylor isn't written correctly. It's off by exactly three degrees.
select as best answer
posted over a year ago 
Mello- said:
Apologize and tell him the truth; that I would never use it. I have a feeling that he would believe me.
select as best answer
posted over a year ago 
smartone123 said:
Denie everything -w-
select as best answer
posted over a year ago 
sleepwalkers said:
I would just stand there smiling think Crap!!!!Then this is how it would go down.

L : I believe you to be Kira

Me : Well, how do I know your not him trying to trick me into telling you if it is real and then frame me?

L :True but the chances of me being Kira is 2% probable. And if you have this Deathnote you must be Kira by 6%.

Me : But what if I'm not, hmm?

L : Okay but I'll be watching you.*stares me down till all the crickets in the world off themselves*

Me : Oh shiz that was close. * takes out Deathnote and writes the name off my shinigami's name in it,shinigami drops down dead* Yes L just try * eats random cake that I just happened to have*
select as best answer
posted over a year ago 
*
XD ... i dont wanna bother U dude ..... but U cant KILL the shinigami using the death note ..lol
L-XI posted over a year ago
*
i can if im crazy and in need of medical help. i am a gooodddddd tobi! well then ill just pelt them with apples
sleepwalkers posted over a year ago
dragonchick said:
I would say I stole it from Kira to give to him. Then I'd give him lots of candy and cake and sugary things!
select as best answer
posted over a year ago 
next question »