Advertisement

  • I think I'll die...but I'll kill her first....<3333

    Fan of it? 9 Fans



    Keyword: love, logan lerman, possessed666, percy jackson, annabeth chase, kiss

Percy Jackson And Annabeth Chase Related Images

16 comments

user photo
meh
setter said:
this was not in the movie
posted over a year ago.
 
user photo
cool
i kno!!!
posted over a year ago.
 
user photo
meh
this is CRAZY
posted over a year ago.
 
user photo
meh
oh c'mon guys get over it!!! make happy thoughts! they are actors! that's what they're doing!!! they ACT!!! at least i hope so....
posted over a year ago.
 
user photo
TDI100 said:
wow
posted over a year ago.
 
user photo
hmmm
There can I find the image WITHOUT the watermark on it with Logan Lerman and Alexandra Daddario kiss in movie?
posted over a year ago.
 
user photo
is this real? or just photoshoped?
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
sunschine said:
wtf?!
IS THIS A REAL PIC?! ;O
posted over a year ago.
 
user photo
kiss

posted over a year ago.
 
user photo
its photoshopped they never kissed
posted over a year ago.
 
user photo
nvm.. forget my last comment. it was a deleted scene from the movie
posted over a year ago.
 
user photo
haha! i luv in this how percy looks soo into it and like he waited forever for this. Annabeth probably feels the same on the inside but on the outside she look so calm and peaceful. i think its good that they had annabeth trick him in the movie. at first i was really upset cuz they didnt kiss, but then i read the books. i also found out that there making more movies so i want them to kiss in the later movies.
posted over a year ago.
 
user photo
DID THEY DO THIS CUZ THEY WANTED TOO ??
AND @duncylovescourt I AGREE
posted over a year ago.
 
user photo
If there weren't words all over it....i might save this to my favorites.
posted over a year ago.
 
user photo
Happy thoughts? PIE!!!!!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
sad
Agnas said:
Possessed, you have a freaky name! Why? And b: they weren't suppose to kiss until The Labyrinth!
posted over a year ago.