add a link

I Can Guess Who You Are Thinking Of.

save

56 comments

user photo
smile
So far the Akinator has guessed all the characters I've thought correctly.

Try Hayley Williams, Optimus Prime, Jake Sully, George W. Bush... =P

Sometimes, the Akinator gets it wrong the first time. But usually by the second time he would get it correct. :)
posted over a year ago.
 
user photo
smile
Lisa Cuddy... worked out :)
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
mispulka said:
Edward Cullen, Barack Obama, Jesus Christ, Hermione Granger, Homer Simpson, Sylvester Stallone :D

But Hilary Duff - wroooong! He guessed Ashley Tisdale, but when I continued he got it right.
And Pat and Mat (Czech cartoon fairytales) - second time he was right. I was totally impressed, I thought he wouldn't guess our characters.
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
i'm gonna try justin bieber!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
i did justin bieber it owrked,i did usher it worked,i did selena gomez it failed,it said miley cyrus,then it fixed it self then i did him ,he got it right!!!!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
Oh my gosh thats so weird 5 questions in a row were correct, lol thats soooo cool they got it right I was thinking of Michael Jackson!
<3
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
Lol. Fun isn't it? =P
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
what am i thinking of
posted over a year ago.
 
user photo
cool
OHMYGOSH It could also predict Korean actors, lol!
Impressive!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
I've always loved this game!!
posted over a year ago.
 
user photo
no who am i thinking of
it's going to be hard to guess
posted over a year ago.
 
user photo
tongue
@vampiressJazz You're supposed to ask the Akinator. Not us. That's the whole point why I posted this link. =P
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
sorry i was confused
and yes i did it was scary it guessed i was thinking of kaien cross
i thought it would never get it
im mortified
posted over a year ago.
 
user photo
smile
LOL. Never mind. :)
posted over a year ago.
 
user photo
i thought of my fiance it thought girl i love girlfriend,friend and then i defested it
posted over a year ago.
 
user photo
got victoria from twilight wrong too
posted over a year ago.
 
user photo
katiecain said:
Troy Bolton - guessed John Tucker then Troy Bolton
Jacob Black -correct
Carlisle Cullen - correct
Klaus Baudelaire - correct (and that was tough!)
Edward Scissorhands - correct
Ross Geller - correct
Iris Simpkins - guessed 3 times then gave up - I defeated him XD

This is ridiculously addiciting, lmao.
posted over a year ago.
 
user photo
also didnt get racheal lefever or mathew gary gubler
posted over a year ago.
 
user photo
hm starange i also did racheal lefever got nothing like it on there
posted over a year ago.
 
user photo
it got gregory house, piper halliwell, pheobe halliwell, paige halliwell, hatter, and missed marissa cooper, alice, DG, and remy hadley thirteen.
posted over a year ago.
 
user photo
smile
@Paramore-CSI Sometimes the Akinator doesn't get it right because you've put in wrong details about the character. But it's possible that the Akinator does not have that character you're thinking of in his list. That would mean you have defeated him. :)
posted over a year ago.
 
user photo
i know i gave right clues lol
posted over a year ago.
 
user photo
Characters it's guessed right so far
Robert Goren
Johnny Cash
June Carter Cash
Stella Bonasera
Patrick Jane
It got Teresa Lisbon after the second try.

Ones That have failed so far
Frances Ponchrello (CHIPS old show)
Alex Eames
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
big smile
momo0231 said:
it got David Tennant, The Doctor, Ezio (Assassins creed 2), Desmound Miles (assassins creed 1&2), Ganondorf, John Barrowmen, Capt. Jack Harkness, Ianto Jones, Peter Davison (2nd try), and Matthew Gray Gubler. (so far....)

this is pretty awesome :P
posted over a year ago.
 
user photo
smile
momo0231 said:
oooo i got one that he didn't know!! Commander Maxil from Doctor who! :D (played by Colin Baker)
posted over a year ago.
 
user photo
heart
he was right i was thinking of Prince Jackson and i had my brother do it and he guessed right it was Paris jackson.
posted over a year ago.
 
user photo
marwi said:
OMG, I was thinking of Patrick Stump and it got it right!!
posted over a year ago.
 
user photo
The first time he thought it was Sarabi from the lion king. but when we went on he got it correct. Marie from Aristocats. He got Spongebob correct too. He got Scooby Doo correct. He got Wolverine correct on the second try too.
This game is cool.
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
heart
hindaa said:
oh my god it was right
posted over a year ago.
 
user photo
OMG IT WAS RIGHT! I was thinking of Michael Jackson!
posted over a year ago.
 
user photo
i love thsi game
posted over a year ago.
 
user photo
the game is weird
posted over a year ago.
 
user photo
heart
love it
posted over a year ago.
 
user photo
angry
I was thinking of Gretute2772 and Kibarules77 and heavenly13 but the piece of shit didnt guess it.. WHY GOD WHY?? WHY ARE YOU DOING THIS TO ME??
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
Tom Felton, Gwen from TDI/TDA, and Katara from Avatar: The Last Airbender... ALL right! Love this game :D
posted over a year ago.
 
user photo
^I got Tom Felton too! HOLY SHIT, this is creepy!!! O_O
posted over a year ago.
 
user photo
This is cool. ;)
It got the first one right (Nathan - OTH)
but the second wrong. (Haley - OTH)
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
IZlover48 said:
Charcters guessed right
-Invader Zim
-Aang
-Gir
-Grim
-Johnny bravo
Charcters guessed wrong
-Zuko
COOL GAME!!!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
It guessed it!!!1
-Murtagh
-he did not guess Garrett Hedlund
-dr.House
posted over a year ago.
 
user photo
Grr. It got Blanket Jackson. I thought I was gonna get him that time.
posted over a year ago.
 
user photo
grrrrr he guessed all right
-miku hatsune
-miku zatsune
-rena ryuuguu
-rin kagamine
XD
posted over a year ago.
 
user photo
-honne dell...
now let's see if he will guess nigaito right *evil laugh*
posted over a year ago.
 
user photo
ha he's wrong i'll go on
he guessed:
-len
-mikuo
-your imaginary friend
i'm thinking of nigaito XD
i defeated him!
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
he guessed nigaito now XD this is fun
posted over a year ago.
 
user photo
it guessed eminem
rihanna
horatio caine
amy lee
sonny munroe
kesha
murtagh
omg it didnt guess lady gaga
scar (lion king)
gandalf
vassil levski
richard castle
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
and rihanna
posted over a year ago.
 
user photo
Ha! He didn't guess meeeeeee uh huh! :)
posted over a year ago.
 
user photo
Wanda5 said:
omg thats a cool game!
posted over a year ago.
 
user photo
emmett said:
haha correct :D guessed Avril in an instant :D
posted over a year ago.
 
user photo
OMG He guessed the 5 times right! :)
L (Death Note)
Lelouch vi Britannia (Code Geass)
Ichigo (Bleach)
Toshiro Hitsugaya (Bleach)
Yoruichi (Bleach)
:D Cool Game.
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
big smile
Very addicting, as you can see...

Tenten (Naruto )-correct
Matt (Death Note)- failed
Keira Knightley - correct
Sasori (Naruto)- correct
Roxas (Kingdom Hearts)- correct
Nemi (Nemi(Norwegian comic))- correct
Bamse (Bamse (Swedish comic))- correct
Jack Sparrow (PotC)- correct
Luna Lovegood (HP)- correct
Mulan (Mulan)- correct
Abu (Aladdin)- correct
Dodger (Oliver & Company)- failed
Konan (Naruto)- correct
Mello (Death Note)- correct
Rosette Christopher (Chrono Crusade)- correct
ME - correct
My sister - correct
My dog - correct

You've got no idea how depressed i got when he asked "Is he dead?" at Mello...
posted over a year ago.
 
user photo
OMFG! HE GUESSED TAYLOR! :))
posted over a year ago.
 
user photo
<--Oh LOL! He guessed Sheldon!(The Big Bang Theory!)
posted over a year ago.
 
user photo
Try a dragon. He never guessed it.
posted over a year ago.
 
user photo
^ because "a dragon" isn't a specific character -_-
posted over a year ago.
 
user photo
Omg... that's weird!

I was thinking of Sonic.

And he got it right!
posted over a year ago.