Princeton (Mindless Behavior)
more feaky moments and princeton did some thing so sexey i waz like omg

omg princeton
fan of it?
64 fans
Submitted by mhz_princeton over a year ago
Favorite
 Princeton New Girlfriend??
Princeton New Girlfriend??
 Then & Now :)
Then & Now :)
 Princeton :)
Princeton :)
 :)
:)
 Awwwww
Awwwww
 COLAGE ME AND MY BEAU
COLAGE ME AND MY BEAU
 me and prince
me and prince
 Princeton why did you put the microphone in my face LOL!!!!!! XD ;) ;* <3 ;D
Princeton why did you put the microphone in my face LOL!!!!!! XD ;) ;* <3 ;D
 r.i.p dimp with da hat she liked prodigy my cousin me and mr.handsome princeton
r.i.p dimp with da hat she liked prodigy my cousin me and mr.handsome princeton
 I Thought this was Princeton But is Not Him is This Boy . i know evrybod else thugt tht was him aswe
I Thought this was Princeton But is Not Him is This Boy . i know evrybod else thugt tht was him aswe
 Jacob Perez!
Jacob Perez!
 Princeton is my live
Princeton is my live
 Hey baby prince with your sexy eyes lol!!!!! ;) XD
Hey baby prince with your sexy eyes lol!!!!! ;) XD
 Jacob Perez
Jacob Perez
 princeton girlfriend
princeton girlfriend
 princeton under body sexy
princeton under body sexy
 Everybody....God is Good lol!!!!!!! XD :D
Everybody....God is Good lol!!!!!!! XD :D
 Princeton
Princeton
 Princeton as a Ginger
Princeton as a Ginger
 :)
:)
 O Princeton is flawless lol!!!! XD ;) :)
O Princeton is flawless lol!!!! XD ;) :)
 Prince :)
Prince :)
 Princeton’s face when he sees the fans outside their hotel. Oh my goodness.
Princeton’s face when he sees the fans outside their hotel. Oh my goodness.
 Princeton Onstage
Princeton Onstage
 Princeton *_*
Princeton *_*
 Too Cutee ♥♥♥
Too Cutee ♥♥♥
 princetons girlfriend
princetons girlfriend
 babys 4 ever
babys 4 ever
 What's up y'all & Princeton, why are you pushing Kenneth Crear LOL!!!!! XD ;D :) <3 ;* ;)
What's up y'all & Princeton, why are you pushing Kenneth Crear LOL!!!!! XD ;D :) <3 ;* ;)
 sexy
sexy
 his 6 pack <3
his 6 pack <3
 OMG, Princetyboo got 4 braids!!!!! :D <3 ;* XO :) ; { D
OMG, Princetyboo got 4 braids!!!!! :D <3 ;* XO :) ; { D
 O baby Prince you make me feel so sexy lol!!!!! ;) XD =O
O baby Prince you make me feel so sexy lol!!!!! ;) XD =O
 Mb getting ready but at the same time Princeton break his arm
Mb getting ready but at the same time Princeton break his arm
 Princetion
Princetion
 lawwwd prince ! they went swimming
lawwwd prince ! they went swimming
 the most sexiest baby i ever had in the world dis is my girlfriend
the most sexiest baby i ever had in the world dis is my girlfriend
 :).! My Baby Fah Life.! ILY Sooooooooooo Much.!...
:).! My Baby Fah Life.! ILY Sooooooooooo Much.!...
 Princeton in his School Year Book! :))
Princeton in his School Year Book! :))
 Chariming Swagg ;)
Chariming Swagg ;)
 princeton
princeton
 prince
prince
 :).! My Baby Fah Life.! ILY Sooooooooooo Much.!...
:).! My Baby Fah Life.! ILY Sooooooooooo Much.!...
 :)
:)
 You Know You Love That Smile <3
You Know You Love That Smile <3
 sexy chix
sexy chix
 mindless behavior
mindless behavior
 princeton baby duh
princeton baby duh
 my boo and family
my boo and family
 OMG, Princetyboo & your so gorgeous boo boo boo boo LOL!!!!! XD :D ;* XO <33333333
OMG, Princetyboo & your so gorgeous boo boo boo boo LOL!!!!! XD :D ;* XO <33333333
 Oh Princeton <3 You're Gorgeous Honey
Oh Princeton <3 You're Gorgeous Honey
 Yall wanna see what prince look like with a spider bite? :D
Yall wanna see what prince look like with a spider bite? :D
 my husband
my husband
 Princeton says in Instagram
Princeton says in Instagram "Living piece of Art......." <3 =O ;D :* ; { D
 Princeton (:
Princeton (:
 Prince & Roc ~Swagg
Prince & Roc ~Swagg
 Princeton's #1 Girl Balenciaga <3
Princeton's #1 Girl Balenciaga <3
 Princeton rocks!
Princeton rocks!
 Most Sexiest Pictures of Princeton, Love You Baby!!!!!! =O :) ;) : { ) ; { ) :* XD
Most Sexiest Pictures of Princeton, Love You Baby!!!!!! =O :) ;) : { ) ; { ) :* XD
 prince with ace primo
prince with ace primo
 Princeton!
Princeton!
 What would you do? ;)
What would you do? ;)
 Princeton and his newest cousin Noah <3
Princeton and his newest cousin Noah <3
 kutie
kutie
 Hey Everybody it's young Princeton lol!!!!! XD :) ;) =O : { )
Hey Everybody it's young Princeton lol!!!!! XD :) ;) =O : { )
 Happy Birthday Princeton & you are so speechless!!!!!
Happy Birthday Princeton & you are so speechless!!!!!
 Prince ☮
Prince ☮
 i luv fking
i luv fking
 Valentines Girl ;D
Valentines Girl ;D
 Princeton Onstage
Princeton Onstage
 Princeton & Ray! ;D
Princeton & Ray! ;D
 Princeton and Ray!! ;D
Princeton and Ray!! ;D
 princeton gurl forever
princeton gurl forever
 :P
:P
 Awwww Prince & that's Princeton when he was a baby!!!!! :) ;) <3 ;* ;D
Awwww Prince & that's Princeton when he was a baby!!!!! :) ;) <3 ;* ;D
 Princeton
Princeton
 Love you forever baby prince & Muah LOL!!!!!!! XD ;D :) ;) ;* <3
Love you forever baby prince & Muah LOL!!!!!!! XD ;D :) ;) ;* <3
 Awwww, Princeton is with the cute baby!!!!!! ;) :) : { ) =O XD
Awwww, Princeton is with the cute baby!!!!!! ;) :) : { ) =O XD
 Princeton and his Daddy
Princeton and his Daddy
 pretty girls always cute as hell
pretty girls always cute as hell
 carolina
carolina
 pretty jephannea
pretty jephannea
 monique and melaysha
monique and melaysha
 monique caldwell
monique caldwell
 Look at Princetyboo, spreading the peace & Love you Boo Boo LOL!!!!! XD XO :D ;D :) ;* <33333333
Look at Princetyboo, spreading the peace & Love you Boo Boo LOL!!!!! XD XO :D ;D :) ;* <33333333
 Teehee, I love the way you laugh & smile in the same time baby Prince!!!!! ;) :) ;D ;* <3
Teehee, I love the way you laugh & smile in the same time baby Prince!!!!! ;) :) ;D ;* <3
 Yeah Baby Prince LOL!!!! XD ;D ;* :) <3 ;)
Yeah Baby Prince LOL!!!! XD ;D ;* :) <3 ;)
 Princeton, say
Princeton, say "hi" LOL!!!!!! XD ;D :) ;) ;* <3 ; { )
 Kenneth Crear, what are you doing with my Princeyboo LOL!!!!!! XD ;D :) ;) ;* <3
Kenneth Crear, what are you doing with my Princeyboo LOL!!!!!! XD ;D :) ;) ;* <3
 3x Yeah for Princeton, LOL!!!!!! XD =O :) ;) ; { ) :*
3x Yeah for Princeton, LOL!!!!!! XD =O :) ;) ; { ) :*
 Yeah Princeton, baby work it, LOL!!!!!!! XD =O ;) :) ; { ) :*
Yeah Princeton, baby work it, LOL!!!!!!! XD =O ;) :) ; { ) :*
 Princeton you are my cutest angel ever, LOL!!!!!! :* :) ;) : { ) ; { ) XD =O
Princeton you are my cutest angel ever, LOL!!!!!! :* :) ;) : { ) ; { ) XD =O
 Cool, Princeton is wearing a cape!!!!! =O ;) :) ; { )
Cool, Princeton is wearing a cape!!!!! =O ;) :) ; { )
 Members Of Princeton, from christmas with my girl!!!! ;) : { ) :)
Members Of Princeton, from christmas with my girl!!!! ;) : { ) :)
 Oh wow, Baby Princeton, LOL!!!!!! XD =O ;) :) : { )
Oh wow, Baby Princeton, LOL!!!!!! XD =O ;) :) : { )
 Yeah, Baby Prince & shake your hips, LOL!!!!! ;) : { ) =O XD :)
Yeah, Baby Prince & shake your hips, LOL!!!!! ;) : { ) =O XD :)
 Prince ☮
Prince ☮
 Kisses Muahh!!
Kisses Muahh!!
 angelie
angelie
 sy
sy
 Nerdy Princeton ;D
Nerdy Princeton ;D
 shikilla just chillin in movie town withs
shikilla just chillin in movie town withs
 chelseybosslife
chelseybosslife
 chelseybosslife
chelseybosslife
 nicki minaj
nicki minaj
 Julissa the bird
Julissa the bird
 michael jackson king of pop's daughter paris jackson and princeton
michael jackson king of pop's daughter paris jackson and princeton
 Me as a baby
Me as a baby
 princeton aka jacob aka the bae
princeton aka jacob aka the bae
 Mindless behavior
Mindless behavior
 keya lovee ya
keya lovee ya
 SEXY SELFIES
SEXY SELFIES
 jacob perez
jacob perez
 Princeton
Princeton
 JACOB E PEREZ
JACOB E PEREZ
 I love Princeton
I love Princeton
 Prince.
Prince.
 Princetyboo is with a cool dude!!!!! :D ;D <333333 : { ) ;*
Princetyboo is with a cool dude!!!!! :D ;D <333333 : { ) ;*
 Ayeee, Here's Mr. sexy misfit as Princetyboo LOL!!!!! XD :O ;D XO : { ) ;* <3333333333
Ayeee, Here's Mr. sexy misfit as Princetyboo LOL!!!!! XD :O ;D XO : { ) ;* <3333333333
 Princetyboo say
Princetyboo say "Hi" LOL!!!!!! XD :D ;D :) ; { ) ;* <3333333
 Princetyboo, cool splikes hood!!!! :O :D ;D <3333333 ;*
Princetyboo, cool splikes hood!!!! :O :D ;D <3333333 ;*
 Princetyboo, you look very sophisticated!!!! :O :D :) ;D <3333333 :*
Princetyboo, you look very sophisticated!!!! :O :D :) ;D <3333333 :*
 Princetyboo always being recorded!!!! :) ;D :D <33333333333 ;*
Princetyboo always being recorded!!!! :) ;D :D <33333333333 ;*
 prince
prince
 I love when he wears a bandana on his wrist
I love when he wears a bandana on his wrist
 fine boy
fine boy
 Princeton... the thug! Lol, cute
Princeton... the thug! Lol, cute
 Awww!! Princeton & Behlem
Awww!! Princeton & Behlem
 Thumbs Up :P
Thumbs Up :P
 Princeton Illusion ;D
Princeton Illusion ;D
 Princeton is HOT!... nuff said
Princeton is HOT!... nuff said
 Princeton you are so cute!!!!!!
Princeton you are so cute!!!!!!
 princeton baby you are so beatiful
princeton baby you are so beatiful
 my hubbie!!!!!!!
my hubbie!!!!!!!
 DIS ME! SEXY AS EVER
DIS ME! SEXY AS EVER
 SUP PRINCETON UR SO SMEXY!!!!!!!!!!
SUP PRINCETON UR SO SMEXY!!!!!!!!!!
 PRINCETON AND RAY RAY
PRINCETON AND RAY RAY
 my haret
my haret
 my cuzzo she luv princeton had 2 put dis up 4 her
my cuzzo she luv princeton had 2 put dis up 4 her
 Princeton
Princeton
 i love u princeton
i love u princeton
 double sexy
double sexy
 Princeton
Princeton
 Princeton called this Actress girl Isabella Peschardt
Princeton called this Actress girl Isabella Peschardt "Cute" on instagram seems he likes Isabella :|
 Awwww, Princeton says
Awwww, Princeton says "The fact that I look like I'm related to them!" <3 :D =O ;D ; { D
 Ray Ray no BRAIDS & acting silly
Ray Ray no BRAIDS & acting silly
 LMAOO Princeton & again LOL!!!!!! <3 <3 <3 <3 ;*
LMAOO Princeton & again LOL!!!!!! <3 <3 <3 <3 ;*
 A girl throws a green underwear at Princeton..people who thinks this is funny is not funny right
A girl throws a green underwear at Princeton..people who thinks this is funny is not funny right
 MY BOO
MY BOO
 princeston
princeston
 him
him
 roll out pince
roll out pince
 my booo
my booo
 together
together
 princeton
princeton
 Princee!!!
Princee!!!
 prince
prince
 princeton
princeton
 mindless behavior
mindless behavior
 I love Princeton
I love Princeton

75 comments

user photo
blush
2 sexey Princeton
posted over a year ago.
 
user photo
meh
y they so sexual
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
mzdezzy said:
prceton waz acting up on stage
posted over a year ago.
 
user photo
blush
Ikr
posted over a year ago.
 
user photo
heart
sweeeeet
posted over a year ago.
 
user photo
you are so cute

posted over a year ago.
 
user photo
heart
SEXII!!! <3 <3
posted over a year ago.
 
user photo
heart
Princeton is so sexy!!
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
woooow!! that was such a turn on!!

had me day dreaming at night!! :)link
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
Ummmmmmm! Funny !!!!! Wow!!! That was..that was just.... Cute ....Afro puffs got it going on so cute that switched my light on such a..........mindless.....boy....LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOTzzzzzzzzz!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
cute <3
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
damn my princii bu got it n lmfao!!!get it baby>>>u no ill b da 1 on top of him....
posted over a year ago.
 
user photo
jermesha said:
princeton was so...how can i put this dirty but i still luv him
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
it looks tight on the bottom and it looks loose on the top
posted over a year ago.
 
user photo
heart
Im #teamprinceton
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
pr...,prin.....princeton...,gonna faint
posted over a year ago.
 
user photo
heart
man princeton what u b doin got me on hush mode roc royal u do 2 boo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
OH MY GOSH THATS IS SO SO SEXY
posted over a year ago.
 
user photo
heart
That just made my day!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh i luv u more :D (licks lips)
posted over a year ago.
 
user photo
quionnad said:
that just made my day princeton, ilove you os much..
posted over a year ago.
 
user photo
everytime i see a picture of princeton i get so happy because my dream is to meet them i am a big fan of them 143 smily with a wink <3 love u princeton
posted over a year ago.
 
user photo
if he was 2 do dat in front of mehh id jump on him :) no lie then id ask hi m2 do it again juss 4 mehh
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
They are so mannished!!! and so are you young ladies!! Goodness gracious! But gotta love 'em, and you ladies as well :)
posted over a year ago.
 
user photo
OMG dang out in public doee ohwow he be doin da fool
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
zoruluna said:
ohhhhh Princeton
posted over a year ago.
 
user photo
sooo sexxy priceton ;)
posted over a year ago.
 
user photo
wink
Cayjah said:
OM DUBBLE G!!!!!!!!!!!!! PRINCETON !! NICEE....RAYRAY OOOO...PROD JUS COME OVER TO THE FREAKY SIDE... AND U DO WAT PRINCE DID THAT WOULD B MA PRESANT FOR EVER!!! LOVE YA
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
princeton yes indeed i will grind with u .u kno for the mb cam they should have a cat daddy compition and ray ray didnt tht hurt i kno im a girl but no tht i say it might hurt my big bro no i wanna do the cat daddy lolnhes mine i shaughty him halla nd i dont share he made me blush yesterday we were talking on the site
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
keona94 said:
dAMMMMM!!! tHEM LIL BABYS ARE GROWIN UP qUICK!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
OMGGGGGGGGG GO PRINCETON!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
omg dat waz sexii
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
princeton is all mine ladies
posted over a year ago.
 
user photo
smile
timneisha said:
Plz dnt fiqht ova prince no 1 else isnt so why should yhu..anyway prince yhu iz sooo HOT nd keep doinq wht yhu do !!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
i almost died when i saw this on youtube!!!!!!!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
MB_LOVE said:
I DIDNT NO MY HUBBY WAS THIS FREAKY
I LIK IT
posted over a year ago.
 
user photo
heart
O woww wen did he go from smarty pantz to this but itz ard cuz us girlz lik it haha. :)
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
daisy143 said:
UH IM NOT BEING NASTY MY COUSIN POINTED IT OUT BUT WHEN HE DID THAT SEXY THING SOMTHIN STUCK OUT
posted over a year ago.
 
user photo
smile
Ikr I saw it to
posted over a year ago.
 
user photo
kitacole said:
at princeton body roll at0:30 at the end princeton was like dang she got this on tape

posted over a year ago.
 
user photo
heart
LORD.....LORD......I CAN'T........DAT MADE ME FEEL 2 DO STUFF.....
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
shavonica said:
well that iz my man and i new he was freaky duhh
posted over a year ago.
 
user photo
Mijaya said:
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
ayoy rayray a priceton

mmmmmmmmmhhhhhhhhhh im smhjhnhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
posted over a year ago.
 
user photo
heart
dejanique said:
I LOV THEM RAYRAY AND PRICETON
IM LOOKING FOR LOVE TOOOOO
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
U CAB SEE HIS THING OMGOSH JUST NOCTICE THAT WOWWWWWW ITS B LET.ME STOP
posted over a year ago.
 
user photo
heart
I luv Princeton for that omg he is just so smexy when he does that el. What is he is trying to kill all of the girls that are a fan of him
posted over a year ago.
 
user photo
LOOK AT MY SWETTIE GET IN IT LOVE U PRINCETON
posted over a year ago.
 
user photo
heart
omg i just love him so much i would love to be in that crowd when he did that everytime i see this video i fall out my chair lol get it up princeton
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
Omg I c somthin pokin out :O
posted over a year ago.
 
user photo
heart
Destine12 said:
Oooooooooo!!!!!!!!Gone Princeton n do ur thang boy!!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
breebree0 said:
Princeton Like To Tease Tha Girls And He A Freak!!! (#TeamProdigy)
posted over a year ago.
 
user photo
wink
morgan143 said:
princeton really no how 2 body roll! but so freaky but in cute way
posted over a year ago.
 
user photo
heart
lulu261 said:
i love u 2 sexy
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
princeton is soooooooooo badddd
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
TOOOOOOOOOOOOOOOOO FFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRR PRINCETON HAHAHAHAHA
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
Every time I see this video I start crakin up cuz There's a little something something pokin out and it's kinda sexy! Man he is just too sexi and he trying to give me a stroke wit all that sexinessnessnesss
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
i love u rayray
posted over a year ago.
 
user photo
heart
Princeton and ray ray r some freaks!!! Love it!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
blush
The freaky!!!!!!! Awesome!
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
Gon head Princeton with ur sexy self I wanna c u do that as the scream tour and then I'll die
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
either im trippin or his thing is pokin out of his pants
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
tcamara5 said:
i was like screamiing when i saw this who ever posted this made me so happy i love you princeton
posted over a year ago.
 
user photo
heart
OMFG ! I Went Crazy When I Saw This Video - I Almost Cried - WHOA That Was The Sexiest Video I've Watched On Youtube *
posted over a year ago.
 
user photo
Princeton is sooo sexy omg i love him keep doing it!!!
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
princeton gettin too naughty and i luv it keep doing whatcha do!!!! too sexy for words
posted over a year ago.
 
user photo
heart
seexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyy!­!! teamprinceton all day bby
posted over a year ago.
 
user photo
heart
seexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyy!­!! teamprinceton all day bby
posted over a year ago.
 
user photo
tongue
babyp143 said:
Ikr damn that made my day and still doses(lickin my lips ) smh
posted over a year ago.
 
user photo
heart
Princeton was omg I don't kno wat 2 sa
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
did i just witness this
posted over a year ago.
 
user photo
Ms_Swag said:
ehem....*jaw drops,eyez wide open* holy mary mother of God ! wat jus happened,he tryna make dese grl get hot-i mean real hot....it workin though. hahahahhahahha! do ur thing homie#$%^&*
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
surprise
vincy101 said:
omg
posted over a year ago.
 
user photo
abigyal said:
These boys so sexual
Price grinding
Roc rolling
Ray crotch grabbing
Prod try beat that
posted over a year ago.
 
user photo
LeLe17 said:
So cute
posted over a year ago.