Advertisement

add image

Random Role Playing Images

Naruto Lol
Random Role Playing image
Jonah
Love wins every time
Evil
Good RP character
Genos.full
kourage heart
more random role playing images >>  
add video

Random Role Playing Videos

Coming Home
Dark Waltz
Pussycat's Song
more random role playing videos >>  
create a poll

Random Role Playing Polls

The fans pick: Yes!
Yes!
53%
No.
27%
No fans have voted yet.
Yes
No
The fans pick: Individual character posts
Individual character posts
75%
Chapter-like posts
13%
The fans pick: HELL YEAH!!!
HELL YEAH!!!
60%
NOPE!!!
40%
Tied!
Yessss. It's a Great Idea.
50%
Let Me Think It Over...
50%
more random role playing polls >>  
write article

Random Role Playing Articles

more random role playing articles >>  

Random Role Playing Wall

Palin_X765 said …
I haven't been on this website four about four months smh, most the people in normally might not even still be on here but.....I guessima try to get back on the great club and website. Posted 4 days ago
Axel1313 said …
Come and join in on the conflicts of the Gods!! **some payment may be require, nothing major though, just your eternal soul loyalty**: http://www.fanpop.com/clubs/random-role-playing/forum/post/211390/title/forever-eternity#comments Posted 6 days ago
Axel1313 commented…
*soul and loyalty. 6 days ago
LetsDuel2012 said …
Does anybody want to do a Fairy Tail or Blue Exorcist RP? Posted 8 days ago
SasodeiYaoiLuv commented…
sure 7 days ago
SasodeiYaoiLuv commented…
just tell me when you wanna start. or if you already started. 7 days ago
LetsDuel2012 commented…
i havent made the rp yet XD im on it 7 days ago