• mumified real mermaid.. . Wallpaper and background images in the Random club tagged: photography.

    Fan of it? 35 fans



    Keyword: photography

    Fanpup says...

    This Random photo might contain atlantic herring and clupea harengus harengus.

 Fuck You.
Fuck You.
 Pedo bear
Pedo bear
 cool background
cool background
 Pedo bear
Pedo bear
 cool background
cool background
 Random wallpapers
Random wallpapers
 ~ Wallpapers: Full HD ~
~ Wallpapers: Full HD ~
 Blue Wallpaper
Blue Wallpaper
 ~ Wallpapers: Full HD ~
~ Wallpapers: Full HD ~
 haters gonna hate
haters gonna hate
 XP Bliss
XP Bliss
 Hairy legs
Hairy legs
 Beautiful Nature Wallpaper
Beautiful Nature Wallpaper
 Beautiful Scenery Wallpaper
Beautiful Scenery Wallpaper
 When You See It
When You See It
 Hairy legs
Hairy legs
 aww cute kittys!
aww cute kittys!
 Blue Wallpaper
Blue Wallpaper
 dirty mind test
dirty mind test
 Mindfuck
Mindfuck
 Floral Wallpaper
Floral Wallpaper
 Green Nature Wallpaper
Green Nature Wallpaper
 giant skeletons found
giant skeletons found
 ~ Wallpapers: Full HD ~
~ Wallpapers: Full HD ~
 Awesome.
Awesome.
 My life,my rule
My life,my rule
 Kawaii Cat: Noodles
Kawaii Cat: Noodles
 random
random
 Beautiful Fall Wallpaper
Beautiful Fall Wallpaper
 Spongebob
Spongebob
 Gun Wallpaper
Gun Wallpaper
 Hairy legs
Hairy legs
 Tan lines
Tan lines
 Girls I think are pretty
Girls I think are pretty
 A colour word test
A colour word test
 Pedobear iPod Wallpaper XD
Pedobear iPod Wallpaper XD
 Fail
Fail
 cool background
cool background
 Hairy legs
Hairy legs
 Reverse thinspo
Reverse thinspo
 Jin
Jin
 Windows 98 wallpaper
Windows 98 wallpaper
 Halloween
Halloween
 LDShadowLady
LDShadowLady
 random
random
 The Evolution of Llamas
The Evolution of Llamas
 Blue Wallpaper
Blue Wallpaper
 Disney Tangled - I See the Light
Disney Tangled - I See the Light
 Animated Fruits
Animated Fruits
 When You See It
When You See It
 Tan lines
Tan lines
 Reverse thinspo
Reverse thinspo
 Funny Stuff!
Funny Stuff!
 Disgusting cocoa face
Disgusting cocoa face
 Reverse thinspo
Reverse thinspo
 Harry Potter memes
Harry Potter memes
 Blue Wallpaper
Blue Wallpaper
 Mindfuck
Mindfuck
 Beautiful Beach Wallpaper
Beautiful Beach Wallpaper
 City Night View
City Night View
 Red lightning and blood moon.
Red lightning and blood moon.
 Jin
Jin
 HOT COLD
HOT COLD
 mountain lake scenery
mountain lake scenery
 Sea
Sea
 Pokemon wallpaper
Pokemon wallpaper
 Kawaii Cat: Absolutely Not
Kawaii Cat: Absolutely Not
 Beach Paradise
Beach Paradise
 Explosion Wallpaper
Explosion Wallpaper
 Night Sky Wallpaper
Night Sky Wallpaper
 Lol, so true
Lol, so true
 Lol, so true
Lol, so true
 You just realized...
You just realized...
 Epic teen posts
Epic teen posts
 Rule 63 Link! :D
Rule 63 Link! :D
 Alone on the Lake Wallpaper
Alone on the Lake Wallpaper
 Blue Wallpaper
Blue Wallpaper
 Blue Wallpaper
Blue Wallpaper
 Blue Wallpaper
Blue Wallpaper
 7&11
7&11
 Daisy
Daisy
 Dark Blue Cloudy Sky~
Dark Blue Cloudy Sky~
 Gumball sketchbook
Gumball sketchbook
 lovely nature..
lovely nature..
 lovely nature..
lovely nature..
 lovely nature..
lovely nature..
 Wallpapers.
Wallpapers.
 WALLPAPER FOR PC
WALLPAPER FOR PC
 WALLPAPER FOR PC
WALLPAPER FOR PC
 Random wallpapers
Random wallpapers
 Beauty of nature
Beauty of nature
 spongebob
spongebob
 The Hunchback of Notre Dame
The Hunchback of Notre Dame
 Beauty and the Beast - Belle
Beauty and the Beast - Belle
 Animated Fruits
Animated Fruits
 Fuck Logic
Fuck Logic
 Random
Random
 That's So Factual
That's So Factual
 So Relatable
So Relatable
 FANTASTIC BABY
FANTASTIC BABY
 Chancellor Cole
Chancellor Cole
 LoL-So True!
LoL-So True!
 LoL-So True!
LoL-So True!
 LoL-So True!
LoL-So True!
 LoL-So True!
LoL-So True!
 LoL-So True!
LoL-So True!
 LoL-So True!
LoL-So True!
 LoL-So True!
LoL-So True!
 LoL-So True!
LoL-So True!
 LoL-So True!
LoL-So True!
 LoL-So True!
LoL-So True!
 LoL-So True!
LoL-So True!
 i is scared
i is scared
 animal name
animal name
 Old Ford cars
Old Ford cars
 LoL-So True!
LoL-So True!
 LoL-So True!
LoL-So True!
 Video game wallpapers.
Video game wallpapers.
 Mindfuck
Mindfuck
 Fate
Fate
 wow ! amaZAYN :0
wow ! amaZAYN :0
 Happy Birthday cake!
Happy Birthday cake!
 LOL!!! XD
LOL!!! XD
 Math sucks
Math sucks
 Math sucks
Math sucks
 School sucks
School sucks
 Super Effective.
Super Effective.
 Bad Gummy Bear!
Bad Gummy Bear!
 Funny Hamsters
Funny Hamsters
 Funny Hamsters
Funny Hamsters
 Funny Hamsters
Funny Hamsters
 Fuck That
Fuck That
 Tan lines
Tan lines
 Reverse thinspo
Reverse thinspo
 A Coach's headset
A Coach's headset
 Girls I think are pretty
Girls I think are pretty
 SEEMS LEGIT.
SEEMS LEGIT.
 That's trippy..
That's trippy..
 Oh dear god....
Oh dear god....
 Calvin and Hobbes
Calvin and Hobbes
 Fail
Fail
 foood
foood
 DON'T WORRY,BE HAPPY
DON'T WORRY,BE HAPPY
 cool background
cool background
 cool background
cool background
 Quotes ♥
Quotes ♥
 dog-human-hybrid: is it real?
dog-human-hybrid: is it real?
 Peaceful nature
Peaceful nature
 Funny Things
Funny Things
 Abstract Wallpaper
Abstract Wallpaper
 Black Cat
Black Cat
 Disney Tangled - I See the Light
Disney Tangled - I See the Light
 Blue Wallpaper
Blue Wallpaper
 Fantasy art
Fantasy art
 random wallpapers
random wallpapers
 Nirvana Logo
Nirvana Logo
 llama plush toys! <3
llama plush toys! <3
 Colorful Girl Wallpaper
Colorful Girl Wallpaper
 Black Cat
Black Cat
 Forest Fall
Forest Fall

75 comments

user photo
rainy
yuck right i found it
posted over a year ago.
 
user photo
meh
kinda creepy
posted over a year ago.
 
user photo
CornChips said:
Lol
posted over a year ago.
 
user photo
tongue
That mermaid's not real, sorry but it was proven
posted over a year ago.
 
user photo
smile
I did hear that that is a monkey and a fish stitched together, but still that's pretty convincing.
posted over a year ago.
 
user photo
hmmm
Freaky much!
posted over a year ago.
 
user photo
angelic
wierdgem7 said:
thats sooooooo fake!
posted over a year ago.
 
user photo
the face would be like that. the eyeballs would be gone
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
Wow.... not true though
posted over a year ago.
 
user photo
*face palm* -.-
posted over a year ago.
 
user photo
creepy and not real
posted over a year ago.
 
user photo
Shepard14 said:
*facepalm*......you have got to be kidding me....
posted over a year ago.
 
user photo
The facial features shouldn't be identifiable, the hair shouldn't be preserved and I read a book about this, which Lottes is righ about, it's a monkey mixed with a fish and other animals, well...dead animals. A complete mockery of actual mummies. King Tut is dissapoint.
posted over a year ago.
 
user photo
maybe its true cuz i know there skin is brown and long tail and the hair should be on her boobs and my classmate said "no its shell like little mermade and its not true" thats wat my class mate said and darkkhorn19 is righg i read it too XD.
posted over a year ago.
 
user photo
tongue
........ew
posted over a year ago.
 
user photo
meh
This is why we are commanded to not mate with animals...
posted over a year ago.
 
user photo
hmmm
no way... it can't be real.
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
Epic but toooootally fake
posted over a year ago.
 
user photo
... dude thats just creepy. her face looks squished a little bit.
posted over a year ago.
 
user photo
BabyBlud said:
Actually it's neither real nor stitched animal remains, it's a sculpture by Juan Cabanas - link
posted over a year ago.
 
user photo
-Face desk-
posted over a year ago.
 
user photo
smile
pugpug214 said:
That is so cool but I think it's fake.
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
Ahhhhhhhhhh its coming to eat u spongebob
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
lol awwww my bb sis iz going 2 b PISSED if dat "mermaid" eatz spongebob xD
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
Creepy...ewww, she looks Russian, nothing wrong with that though.
posted over a year ago.
 
user photo
SheWolf11 said:
FAIL
posted over a year ago.
 
user photo
irmafan said:
Totally fake
posted over a year ago.
 
user photo
meh
shut up guys! mermaids are real so are unicorns and Bigfoot and if u cant tell im for real...
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
katy11 said:
its not real but it gave my brother nightmares xD
posted over a year ago.
 
user photo
yes it could be real its just that i am pretty sure those freaky things in her head (her eyes) wouldnt be there
posted over a year ago.
 
user photo
huangking said:
Incarnates the sexy, to meet the fashion from the cl. link at home going through, modal fabric with many house decorato.fake oakleysr* for spring break and fall out.
posted over a year ago.
 
user photo
sad
That would be so cool if it were real...
posted over a year ago.
 
user photo
meh
dc_lover6 said:
cool and ahhhhhhhhh and creppy
posted over a year ago.
 
user photo
cool
gleek2017 said:
stupid wierdos thts so fake her eyes and hair wuldnt be there and there would be no features on her face
get served
posted over a year ago.
 
user photo
izzah25 said:
... That's going to haunt my dreams. :|
posted over a year ago.
 
user photo
gosh! this real?
posted over a year ago.
 
user photo
thats very creepy
posted over a year ago.
 
user photo
tongue
wow just wow i mean really it would not have friggin scales still on it i mean serasly
posted over a year ago.
 
user photo
SCARRED FOR LIFE.
posted over a year ago.
 
user photo
Chatleen said:
I think that's kinda creepy ...
posted over a year ago.
 
user photo
hmmm
?
posted over a year ago.
 
user photo
It's a mix of MANY animals that are dead.
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
Ew. It has been proven that it's just a bunch of dead animals stitched together, but it's still creepy and gross. Who knows? Maybe mermaids are real. That'd be really cool. :D
posted over a year ago.
 
user photo
FAKE
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
That's cool!
posted over a year ago.
 
user photo
Da fuq?
posted over a year ago.
 
user photo
heart
Simmeh said:
Hot.
posted over a year ago.
 
user photo
zzz
sweety63 said:
ewwww
posted over a year ago.
 
user photo
*face palm*...Umbelieveable,that thing is so FAKE
posted over a year ago.
 
user photo
Even though itsnot real, I would LOVE it if mermaids were real! I want to be one SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO badly.
posted over a year ago.
 
user photo
angelic
everybody can say that it's a fake. Though I wish it was real!
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
It looks creepy but yeah not real
posted over a year ago.
 
user photo
Eeeeeeeeeeeewwwwwwwwwwwww"....".­...­...­&qu­ot;­...­...­.
posted over a year ago.
 
user photo
hmmm
That's so fake
posted over a year ago.
 
user photo
meh
ImBooOK said:
Come on guys, obviously itis fake because by now the face (eyes and nose) for example would hav been gone, and so would the hair. but its pretty freaky to look at and im pretty sure the person who posted this was bing sarcastic. for real? dont get so deffensve that it isnt a real mermaid or tha they dont exsist anyway, its posted on the "Random" club people, seriously.
posted over a year ago.
 
user photo
The eyes would be gone. And how *snjsjsnejeidneksksks* I don't even know.... *facewall*
posted over a year ago.
 
user photo
FAKE AS HELL
posted over a year ago.
 
user photo
monkey
ShadowYJ said:
Funny. Is this real, or just a fake thingy-what do you call it?? besides its revolting!
posted over a year ago.
 
user photo
smile
I beleive in mermaids. Always had, always will.
posted over a year ago.
 
user photo
meh
that is creepy.
posted over a year ago.
 
user photo
wow
posted over a year ago.
 
user photo
"face palm"that so fake my blind grandfather could see it fake
posted over a year ago.
 
user photo
hmmm
Nice drawing.
posted over a year ago.
 
user photo
If it was real, it would have perished by now. It also wouldnt have such a devoloped face and head hair. The face is too developed. They wouldnt have perished so quickly if they were developed like this.
posted over a year ago.
 
user photo
90sfan said:
What.The f***.
posted over a year ago.
 
user photo
meh
DiamondYJ said:
Yeah...it's totally fake. But still creepy.
posted over a year ago.
 
user photo
hmmm
0-0 eww i believe in mermaids but that one is fake! that is disgusting!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
sad
i thought mermaids had long hair, amazing singing voices, and they were lead by aqua regina...
posted over a year ago.
 
user photo
its......fake right
it kinda looks like made of wood hehe
posted over a year ago.
 
user photo
darange said:
wierd.........
posted over a year ago.
 
user photo
you never know they could be real there are millions of creatures in the sea that are not yet discovered
posted over a year ago.
 
user photo
hmmm
That looks pretty fake. I mean, look at her pose. A dead body wouldn't stay in that one position for such a long time. And also, the nose and eyes would be gone, including the hair. The entire thing would be totally rotten by now. And also the tail wouldn't be so in tact, it would be brittle and half of it would be chipped off. :/ So therefore, this is fake.
posted over a year ago.
 
user photo
tongue
animelol said:
Gross. Seems legit :D
posted over a year ago.
 
user photo
hmmm
it's sad the some people think this thing is real
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
What?!
posted over a year ago.