• ROCZILLA, Guise. JEEZUS.. . Wallpaper and background images in the Roc Royal (Mindless Behavior) club tagged: roc royal mindless behavior wow sexy.

    Fan of it? 20 fans



    Keyword: roc royal, mindless behavior, wow, sexy

    Fanpup says...

    This Roc Royal (Mindless Behavior) photo might contain legging, leging, leg covering, and leisure wear.

 Roc and his girlfriend
Roc and his girlfriend
 Roc Royal with MB Mrs.Right
Roc Royal with MB Mrs.Right
 ALL ROC ROYAL!
ALL ROC ROYAL!
 roc 2 goofy
roc 2 goofy
 Roc, his mom, and his dad
Roc, his mom, and his dad
 Roc with his shirt off <3
Roc with his shirt off <3
 desiree pregnant with roc royal baby
desiree pregnant with roc royal baby
 riaybabiismexy
riaybabiismexy
 Roooc
Roooc
 Bad Behavior!!!!!!!!!!!!!!
Bad Behavior!!!!!!!!!!!!!!
 Roc is a ‘G yo!! He put up the middle finger Hah!
Roc is a ‘G yo!! He put up the middle finger Hah!
 baby roc and daddy
baby roc and daddy
 rock royal
rock royal
 This lookes DOPE and painful at the same time ._.
This lookes DOPE and painful at the same time ._.
 Roc Royal with Ray Ray LoL
Roc Royal with Ray Ray LoL
 Roc Royal with Prodigy :)
Roc Royal with Prodigy :)
 roc look so handsome
roc look so handsome
 Roc Royal
Roc Royal
 roc royal my baby
roc royal my baby
 roc
roc
 roc with his baby sis
roc with his baby sis
 Cute Roc Royal :)
Cute Roc Royal :)
 lookin ghudd like alwayz
lookin ghudd like alwayz
 roc royal
roc royal
 MINDLESS BEHAVIOR
MINDLESS BEHAVIOR
 My Baby Sis
My Baby Sis
 oh my gosh!
oh my gosh!
 him being sexy
him being sexy
 linnesiatho
linnesiatho
 My boo only mine
My boo only mine
 Work Out Flow~Roc
Work Out Flow~Roc
 roc royal shirless
roc royal shirless
 Roc <3
Roc <3
 Roc
Roc
 roc royal shirtless
roc royal shirtless
 Chaifetz Arena (Celebrity Basketball)
Chaifetz Arena (Celebrity Basketball)
 Roc Royal aka Chresanto August
Roc Royal aka Chresanto August
 sexii eyes baby
sexii eyes baby
 Roc
Roc
"i'm just Black"
 diggy
diggy
 I <3 Roc !!
I <3 Roc !!
 roc
roc
 :)
:)
 Roc basically sleeping throughout the whole video ♥ :) Lol
Roc basically sleeping throughout the whole video ♥ :) Lol
 Aww how cute is this when my boo roc sleeping
Aww how cute is this when my boo roc sleeping
 Mindless Behavior.
Mindless Behavior.
 Roc Royal and Ray Ray :)
Roc Royal and Ray Ray :)
 sherea
sherea
 roc xxx
roc xxx
 LOVE u DOUBLE R
LOVE u DOUBLE R
 Roc royal too fine
Roc royal too fine
 this is what happened last night! Some of team mindless needs to grow tf up!
this is what happened last night! Some of team mindless needs to grow tf up!
 Roc Royal
Roc Royal
 Roc Royal
Roc Royal
 Roc and his brother
Roc and his brother
 Roc Royal2012/wiz kihalifa patch blond patch:)
Roc Royal2012/wiz kihalifa patch blond patch:)
 Roc.
Roc.
 Roc-Royal sweet face
Roc-Royal sweet face
 Dang Roc... he's all buff ;)
Dang Roc... he's all buff ;)
 Roc Royal
Roc Royal
 roc royal
roc royal
 MB & Roc Royal :)
MB & Roc Royal :)
 Roc Royal's Mom & Dad :)
Roc Royal's Mom & Dad :)
 roc and his afro
roc and his afro
 Roc's hair cut
Roc's hair cut
 Roc Royal
Roc Royal
 Haha! Prod and Roc playin around
Haha! Prod and Roc playin around
 roc tooooo cute
roc tooooo cute
 Roc Royal
Roc Royal
 Roc Royal
Roc Royal
 Rocs Girlfriend Andrea
Rocs Girlfriend Andrea
 Rocs New Girlfriend
Rocs New Girlfriend
 Michelle 1-28-14
Michelle 1-28-14
 MY SEXY BABY,ROC
MY SEXY BABY,ROC
 ROCZILLA, Guise. JEEZUS.
ROCZILLA, Guise. JEEZUS.
 Roc
Roc
 He Was Cute But Now He Just......BOMB . He Is So Cute I Think Im In Love💋💗
He Was Cute But Now He Just......BOMB . He Is So Cute I Think Im In Love💋💗
 Lol Princeton his tryin' to Wake Roc up but Roc didn't Wake.
Lol Princeton his tryin' to Wake Roc up but Roc didn't Wake.
 Roc
Roc
 Small
Small
 age change
age change
 baby Roc Royal
baby Roc Royal
 roc
roc
 Roc♥
Roc♥
 ME AND MY HUSBEND ROC
ME AND MY HUSBEND ROC
 wnna have our babies?
wnna have our babies?
 MB Yall!!!!
MB Yall!!!!
 Roc Royal,Prodigy,Priceton
Roc Royal,Prodigy,Priceton
 Roc Royal
Roc Royal
 Looking good boo like a boos
Looking good boo like a boos
 Roc♥
Roc♥
 I Lovee Roc ! <3
I Lovee Roc ! <3
 Andrea
Andrea
 roc royal
roc royal
 mindless behavior
mindless behavior
 Baby be mine
Baby be mine
 linnesiatho
linnesiatho
 roc royal is MY love
roc royal is MY love
 My boo is so fine
My boo is so fine
 Mindless behavior
Mindless behavior
 rocrocyal
rocrocyal
 Brother in law is to cute
Brother in law is to cute
 nikki young
nikki young
 me and my boo
me and my boo
 miii favs
miii favs
 MY SEXXAY BABY,ROC
MY SEXXAY BABY,ROC
 Roc Sexy w/ Hair
Roc Sexy w/ Hair
 Roc
Roc
 MY ROCY POOH
MY ROCY POOH
 Roc Royal
Roc Royal
 Roc Royal
Roc Royal
 Thiking about my baby Erika
Thiking about my baby Erika
 ME ROC ROYAL=LOVE
ME ROC ROYAL=LOVE
 Roc Royal
Roc Royal
 MKM BDAY
MKM BDAY
 ROCKY ROC
ROCKY ROC
 ROCKY ROC
ROCKY ROC
 SEXYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
SEXYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
 sexyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
sexyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
 swag it out
swag it out
 i love him
i love him
 m,b
m,b
 too sexy
too sexy
 roc himself
roc himself
 SMEXY PERSON
SMEXY PERSON
 He is in everyone's heart
He is in everyone's heart
 My Boo!!!!
My Boo!!!!
 roc royal
roc royal
 roc royal
roc royal
 roc royal
roc royal
 she a cuteee
she a cuteee
 tuee pretty
tuee pretty
 roc royal
roc royal
 Roc
Roc
 Roc
Roc
 Roc
Roc
 Roc
Roc
 Roc
Roc
 Roc
Roc
 Roc
Roc
 Roc
Roc
 roc royal
roc royal
 joya tuee bad
joya tuee bad
 my roc royal
my roc royal
 He Changed So Much.<3🙌
He Changed So Much.<3🙌
 roc royal
roc royal
 They Too Cute.
They Too Cute.
 Dble R
Dble R
 roc royal baby
roc royal baby
 Roc royal too fine
Roc royal too fine
 Roc royal too fine
Roc royal too fine
 Roc royal too fine
Roc royal too fine
 Roc royal too fine
Roc royal too fine
 rrn
rrn
 rr
rr
 I'm not bby gurl jus lyke photos lyke dat
I'm not bby gurl jus lyke photos lyke dat
 :)
:)
 :)
:)
 Roc
Roc

54 comments

user photo
surprise
O. M. G
posted over a year ago.
 
user photo
Ashante97 said:
The lord is goood.. mhhmm yes nd I went to "chuch" as Roc can say lol
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
O.M.G!!!
posted over a year ago.
 
user photo
wink
can i ride your roczilla
posted over a year ago.
 
user photo
cool
Girl by
posted over a year ago.
 
user photo
wink
q-tpie said:
Boy look at that big thing i wanna ride that
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
niyafire said:
@lilmsroyal
too funny xD
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
q-tpie said:
Ur nick name 4 me is big dick judy
posted over a year ago.
 
user photo
he got the looks the big booty and then he got that long thick dick........that child is blessedd!!!!!!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
muffin91 said:
Back off of my man he is so sexyyyyyyyyyy
posted over a year ago.
 
user photo
zia00004 said:
Wish y'all stop talking bout my man like tht damn. Gosh all tht mine sooo yea back off
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
You all are so nasty really I'm going to ride that comment
posted over a year ago.
 
user photo
Woah...:) u had me wit tha donk buuutttt..Roc, u got me. U cuff'd me lol
posted over a year ago.
 
user photo
damn...... he got a big booty a big d*ck ........... tht child is BLESSED
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
i had a spit tick and died looking at that picture and i must say "gigadi" lol
posted over a year ago.
 
user photo
heart
lol eww roc u nasty

posted over a year ago.
 
user photo
zia00004 said:
Wonder wat he was thinking about to make tht thang com up like tht. Probably
Me.lol
posted over a year ago.
 
user photo
hmmm
stayinfly said:
girls by roc all mine i dont know wat yall talkin bout
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
Keyon14 said:
Like damn he was looking at it to but WOW!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
terian said:
oh my god roc is nasty lol
posted over a year ago.
 
user photo
meh
wow i wanna ride yo roczillla NOW!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
wink
MAKE ME WANNA LICK LICK LICK IT LIKE A LOLYPOP LOL
posted over a year ago.
 
user photo
OHHH MMMM GGGGGG ???? lls he lookinn at it
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
oo7hq said:
o jesus
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
vincy101 said:
OMG i can not believe my eyes
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
The lord is good but why you give him dat he torturein us wit it
posted over a year ago.
 
user photo
heart
I love roc I got pussy and he got long dick spell long dick: l•O•N•G d•I•C•K.

posted over a year ago.
 
user photo
kiss
rocwive said:
Omg bay why why why lol love u
posted over a year ago.
 
user photo
Oh wow... but @Ashante97 a.k.a lil sis. When you see him in Atlanta don't do nun crazii lmfao.
posted over a year ago.
 
user photo
heart
My boo look sooo fucking horny in this pic like noo joke he has a huge ass boner! llamf!..... I am in love with him. he's just so sexy witth a nice personality, seems like he know how to treat a girl, likee....and his smile is so sexy i would suck and fuck him anyday. i used to be team princeton now im one hundred percent team roc. a like a guy who is great looking for example nice abs, nice smile,big dick,and has swagg, i also like good personality, can make me laugh and knows how to treat me, damn i wrote so much but i love him to death likee we could make some gorgeous ass babies.k im done even tho i have alot more to say i'm not bout to make a whole speech!
posted over a year ago.
 
user photo
angry
alleana12 said:
U B*****s R sad H***s U sluts
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
I see your package roc We all see it and it's big
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
@alleana12 who the fuck u think u talking to cuz im not no slut r a hoe n yea im a bitch but look a bitch is a dog.a dog barks.bark is part of a tree.a tree i part of earth.earth is wounder full so thank u
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM­MMG­GGG­GGG­GGG­GG:­) thats my boo #TeamMB in shoes he wears like 12 lol :) luv him :) im still star strucked i see stars *******
posted over a year ago.
 
user photo
meh
Franny143 said:
Ok I love Rock but you all are going to far. You guys are way to young to "RIDE ON THAT" This is just sad.
posted over a year ago.
 
user photo
tongue
whoaa ?! derre noow u nooe u wronng for daat lolz !
posted over a year ago.
 
user photo
sad
that's nasty very nasty ,have some respect for y'all selves if y'all want respect from the boys than you have to show respect from YOURSELVES ........not cool
posted over a year ago.
 
user photo
Ashante97 said:
I ADMIT I HAVE MA THOUGHTS WE ALL DO.... BUT RIDING IT ND PLAYIN WIT IT UHHHHHHHH IDTS.
posted over a year ago.
 
user photo
yall didnt have to get close
posted over a year ago.
 
user photo
heart
wooooow im soo in luv with roc royal
posted over a year ago.
 
user photo
angry
prod4ever said:
y r u postin this tht not sumthin everyone need to see you guys r nasty i think throw up he would probably b embarrassed if he saw tht
posted over a year ago.
 
user photo
Yea prod4ever is rite he must b embarrased n upset by now i shouldve though of tht b4 :(. sorri roc royal
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
Uhhhh What I Jus Click On?....I'm #Prince Forever So Imma jus........click....off for um happen,..... Yea Click Off Ok Bye -ten minuets lata I'm back- WTF HOW I GET BK HERE?!?!? Ctfu!!!! I Am Team Prince Doee Remeba Det Baybeeh :D
posted over a year ago.
 
user photo
Franny143 if u love roc royal so much u should know how to spell
His name it's not rock
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
wink
swagg143 said:
Wow
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
swagg143 said:
Is he looking at it
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
pinkeydoo said:
Yes lord Halleugiah feel the holy spirt let em move ya.Roc don killed me
posted over a year ago.
 
user photo
hmmm
meLOVER said:
Why would someone post this if they know we going to be looking at it and make fun of it
posted over a year ago.
 
user photo
Roc is looking at his roczilla
posted over a year ago.
 
user photo
heart
I lI LOVE THIS PIC SO MUCH LOL
posted over a year ago.
 
user photo
ummm tell me y dis boy package is showing
posted over a year ago.
 
user photo
Ratchet people like this
posted over a year ago.
 
user photo
kiss
i wan to ride that forever! OMG! he is HUGE!
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
boner
posted over a year ago.