• what? me and shadow as pokemon cards!?. me and shadow as pokemon cards. Wallpaper and background images in the Shadow The Hedgehog club tagged: shadow the hedgehog.

    Fan of it? 0 fans



    me and shadow as pokemon cards (Source: me)

    Keyword: shadow, the, hedgehog

 Drunk shadow
Drunk shadow
 Shadow the pony?
Shadow the pony?
 XD shadow mad
XD shadow mad
 You got this sanic!
You got this sanic!
 Shadow runs through white acropolis
Shadow runs through white acropolis
 Mephiles x Shadow
Mephiles x Shadow
 Super Saiyan 4 Goku and Super Hedgehog 4 Shadow
Super Saiyan 4 Goku and Super Hedgehog 4 Shadow
 Shadow
Shadow
 Shadow's ipod
Shadow's ipod
 shadow+sonic=love?
shadow+sonic=love?
 shadow is still baby or not?
shadow is still baby or not?
 When Shadow gets bored
When Shadow gets bored
 Sir Lancelot of The Lake -Colored
Sir Lancelot of The Lake -Colored
 Shadow and Maria
Shadow and Maria
 A Shadow's Little Light
A Shadow's Little Light
 DARK SUPER SHADOW
DARK SUPER SHADOW
 Maria The Hedgehog
Maria The Hedgehog
 Dark Shadow The Hedgehog
Dark Shadow The Hedgehog
 .:Classic Shadow:.
.:Classic Shadow:.
 .:Shadow the Hedgehog:.
.:Shadow the Hedgehog:.
 DarkSpine Shadow
DarkSpine Shadow
 shadow
shadow
 Shadow is .: Shadow :.the ONLY cute and Fluffy hedgehog
Shadow is .: Shadow :.the ONLY cute and Fluffy hedgehog
 WHERE'S THAT DAMN 4TH CHAOS EMERALD?!
WHERE'S THAT DAMN 4TH CHAOS EMERALD?!
 shadow =3
shadow =3
 Demon Shadow
Demon Shadow
 Scary Shadow
Scary Shadow
 shadow has taken over
shadow has taken over
 Like 3D images? red andblue 3d glasses
Like 3D images? red andblue 3d glasses
 *question ,mark*
*question ,mark*
 Badass Btch!lol Comic #23
Badass Btch!lol Comic #23
 omg!!!!
omg!!!!
 OMG Bombs! xD
OMG Bombs! xD
 shadow gets mad
shadow gets mad
 Chaos Blast ( archie comics )
Chaos Blast ( archie comics )
 Shadow wears Sally's clothes
Shadow wears Sally's clothes
 shadow3
shadow3
 shadow big
shadow big
 Lost everything
Lost everything
 Shadow dislikes sonic porn
Shadow dislikes sonic porn
 Sonic Forms Meme
Sonic Forms Meme
 Shadow And Maria
Shadow And Maria
 shadow =3
shadow =3
 Shadow the Werehog transformation Part 1
Shadow the Werehog transformation Part 1
 shadow love
shadow love
 Funny Shadow pic ^_^
Funny Shadow pic ^_^
 Team Dark Back in Action
Team Dark Back in Action
 .:Sir Lancelot:.
.:Sir Lancelot:.
 DARK SHADOW VS DARK SONIC
DARK SHADOW VS DARK SONIC
 Shadow vs Sonic
Shadow vs Sonic
 Shadow The Hedgehog black
Shadow The Hedgehog black
 poor shadow 3
poor shadow 3
 Sonic 70 years later
Sonic 70 years later
 shadow the hedgehog battle field
shadow the hedgehog battle field
 Shadow x Razor
Shadow x Razor
 pokemon
pokemon
 Shadow The Hedgehog wallpapers
Shadow The Hedgehog wallpapers
 .:Memories of the Past:.
.:Memories of the Past:.
 .:Sonic 06 - Shadow:.
.:Sonic 06 - Shadow:.
 Shadow
Shadow
 Tails secret
Tails secret
 .:Shadow:.
.:Shadow:.
 shadows hand
shadows hand
 super shadow
super shadow
 hand over that chaos emerald
hand over that chaos emerald
 Shadow fan art
Shadow fan art
 Happy Schadow^^
Happy Schadow^^
 shadow the sexy,beast
shadow the sexy,beast
 Shadow
Shadow
 Shadow....?
Shadow....?
 gantle man shadow
gantle man shadow
 sleeping shadow
sleeping shadow
 This is Shadow's happy face...
This is Shadow's happy face...
 Shadow the hedgehog
Shadow the hedgehog
 Shadow the hedgehog
Shadow the hedgehog
 Hedgies in the dark
Hedgies in the dark
 Shadow the hedgehog
Shadow the hedgehog
 shadow in sonic jump
shadow in sonic jump
 shadow the ultimate furry
shadow the ultimate furry
 .:Happy Summer!:.
.:Happy Summer!:.
 Shadow Says...
Shadow Says...
 shadow wolf :3
shadow wolf :3
 sonic and shadow lol
sonic and shadow lol
 shadow human form
shadow human form
 HE DOES NOT LOOK LIKE A FREAKING GIRL!!!
HE DOES NOT LOOK LIKE A FREAKING GIRL!!!
 Shadow Matryoshka
Shadow Matryoshka
 Sir Lance Meme
Sir Lance Meme
 Sir Lance Meme Shit Just Got Real
Sir Lance Meme Shit Just Got Real
 sonic rivals about ring
sonic rivals about ring
 You got dissssanic
You got dissssanic
 shadow what it meaking.
shadow what it meaking.
 shadow boom with gun
shadow boom with gun
 Shadow in my stile X3
Shadow in my stile X3
 Puppet's king
Puppet's king
 Winter Angel
Winter Angel
 Flow
Flow
 Shade the hedgehog
Shade the hedgehog
 Whispers of a crow
Whispers of a crow
 Funny!!!!!
Funny!!!!!
 baby shadow
baby shadow
 im shadow AHHHH!!!!!
im shadow AHHHH!!!!!
 .:White Jungle:.
.:White Jungle:.
 Shadow the hedgehog...i love it
Shadow the hedgehog...i love it
 Shadow!
Shadow!
 .:Shadow the Hedge-Cat:.
.:Shadow the Hedge-Cat:.
 .:SA2-Ending:.
.:SA2-Ending:.
 Shadow the awesome Hedgehog
Shadow the awesome Hedgehog
 Super Dark Shadow
Super Dark Shadow
 Dark Shadow The Hedgehog
Dark Shadow The Hedgehog
 .:Shadow and Maria:.
.:Shadow and Maria:.
 .:Dark Hedgehog:.
.:Dark Hedgehog:.
 .:Shadow the Hedgehog 2:.
.:Shadow the Hedgehog 2:.
 Shadow
Shadow
 .:Shadow the Hedgehog:.
.:Shadow the Hedgehog:.
 .:It's Now Or Never:.
.:It's Now Or Never:.
 .:Shadow S.A. Style:.
.:Shadow S.A. Style:.
 Shadow and Sonic
Shadow and Sonic
 shadow
shadow
 shadow the hedgehog with sword
shadow the hedgehog with sword
 xD shadow
xD shadow
 shadow the chestfur lol
shadow the chestfur lol
 Epic Shadow pic
Epic Shadow pic
 ChibiShadow 2
ChibiShadow 2
 Look Shadow!!!
Look Shadow!!!
 shadows scarf
shadows scarf
 shadow1
shadow1
 OMG LOOK WAT SHADOW SENT ME!
OMG LOOK WAT SHADOW SENT ME!
 Wait till Shadow meets Sonia and Manic
Wait till Shadow meets Sonia and Manic
 Richard The Hedgehog
Richard The Hedgehog
 shadow
shadow
 The Unknown Soldier
The Unknown Soldier
 Twin Attack
Twin Attack
 Lancelot
Lancelot
 Shadoodle
Shadoodle
 The Evil and Dark Hero
The Evil and Dark Hero
 shadow blink blink
shadow blink blink
 must kill that ring tone!
must kill that ring tone!
 my dark knight
my dark knight
 whos the real sonic
whos the real sonic
 Midnight Enchantments
Midnight Enchantments
 Torn Lachrymose
Torn Lachrymose
 XD
XD
 Shadow the hedgehog
Shadow the hedgehog
 My very first picture of Shadow the hedgehog
My very first picture of Shadow the hedgehog
 OMG!!!! Look what Shadow sent me!!!!!
OMG!!!! Look what Shadow sent me!!!!!
 Plushie Love
Plushie Love
 shadow wears blaze's clothes
shadow wears blaze's clothes
 Shadow the hedgehog...i love it
Shadow the hedgehog...i love it
 shadow is soooooooooooooo cool!!!!!!!!!! :3
shadow is soooooooooooooo cool!!!!!!!!!! :3
 true darkness
true darkness
 Awsome Shadow wallPaper
Awsome Shadow wallPaper
 Sonic babies
Sonic babies
 Chibi Sonic and Shadow
Chibi Sonic and Shadow
 Shadow And Maria
Shadow And Maria
 Maria Robotnik
Maria Robotnik
 saskae vs naruto
saskae vs naruto
 Kaito Shadow
Kaito Shadow
 Chaos Spear
Chaos Spear
 Shad
Shad
 :.I Promise You...:.
:.I Promise You...:.

6 comments

user photo
>_>
posted over a year ago.
 
user photo
cosmo101 said:
*laughs*its ok s0nic.u dont have to run.its fake.
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
yeah it is i am a shadow fangirl
posted over a year ago.
 
user photo
*raises wedding ring* screw all fangirls
posted over a year ago.
 
user photo
angry
glare said:
OH REALLY!?NOW POKEMON CARDS YOU SUCK SIS HEAR ME?!!S!U!C!K!SUCK!!
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
WTF.

Shadow saz 'Please stop pairing me up with your repulsive recolors'.
posted over a year ago.