upload image

Shadow The Hedgehog shadow

  • shadow

    Fan of it? 6 Fans



    Keyword: shadow, hedgehog, friend

26 comments

user photo
dang.... calm down dude
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
lolz
posted over a year ago.
 
user photo
heart
Hes soooooooooooooooooooo sexy!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
IS SOOOOO SEXY !!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
Well,he is my boyfriend...
posted over a year ago.
 
user photo
heart
IS MY BOYFRIEND BECAUSE I AM ROUGE THE BAT!!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
HE LOOKS HOT!
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
i would join shadow for a kill >:) i have many guns! lol
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
OMG, STFU!!!! XD
posted over a year ago.
 
user photo
Blinx1992 said:
Shadow's my best boyfriend!
posted over a year ago.
 
user photo
no shadow is "shadowsgirl1998" boyfriend u can even ask shadowsgirl1998 she will say yes
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
Shadowgirl1998 calm down hes not real, ok??!!??!! *sigh*
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
a Shadow fan girl that has a grip on reality? GASP!!!!!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
:O
posted over a year ago.
 
user photo
wink
nekayla said:
WHOA!!!!!!!!! SOO SEXXY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
HES SOOOOOOOOOOOO HOT!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
blush
SHADOW IS SOOOOOO HHHHHOOOOOOOOOOTTTTTT!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
OH MY GOD HES IS COOL AND LIKE, ID KILL IF HE TELLS ME TO,IN HOME THEY CALL ME THE WOLFIE GAL AND YA NOW WHY BECAUSE OF MY K-9`S!!!
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
OMG SHadow is HAWT!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
he is so hot and so cute for rouge this is my favrit one i have seen yet because i am a fan of shadrouge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!­!!
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
Hey I agree with shadowgirl,calm down dude!Dont shoot at random like your crazy!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
shadow's hot in that pic!
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
P.S. i'm a girl
posted over a year ago.
 
user photo
angelic
me thinking-never ever give shadow i gun
posted over a year ago.
 
user photo
smirk
This is totally awesome!!
posted over a year ago.
 
user photo
This is awesome!
posted over a year ago.
 
click to show 26 comments

Shadow The Hedgehog Hottest Images