Smallville Wall

Previous

Displaying wall entries 1-10 of 312

heart
cherryprincess said …
I love Smallville Tom Welling plays Clark really good I didn't know that Chloe was pregnant either that was a shock I love when Bart was flirting with Chloe in "Justice" ^_^ he really was a big flirt when it came to Chloe and I like the green arrow he's awesome. Chloe and Oliver are great together Posted 16 days ago
Softball1270 said …
Wait a minute! Chloe was pregnant?! I didn't know! LOL! I have a lot of catching up to do. Posted 29 days ago
Princessofpower said …
Loved this show it's the only few TV series that I followed most episodes until the end. Posted 29 days ago
Glo419 said …
I have a general question...in the Series Finale part 1, at the end, when Chloe hugs Clark and he makes that face...do you think he heard her baby's heartbeat? Posted 5 months ago
faora commented…
hmmm i dunno 4 months ago
Makeupdiva commented…
If he did he never said anything. It's hard to tell if he had heard it. 1 month ago
Smallville2001 said …
Who do you think are better couples? Lex, Lana? Clark, Lana? Or Clark and Lois? Posted 5 months ago
Makeupdiva commented…
Clark and Lois has always been my favorite. Along with Oliver and Chloe/Jimmy and Chloe. 1 month ago
Softball1270 commented…
Clark and Lois 29 days ago
jamesmonroe said …
Smallville is amazing, I've seen every single episode Posted 5 months ago
cake
mutmut781 said …
Well it's my b-day now and my son told me to get ready 4 a great party. He said he's taking me to Comix Revolution. What a kind son ! He also said he's putting Smallville stuff in the party too! Nevertheless it's great to be luvd by family & friends. God Bless y'all. LATERS Posted 6 months ago
big smile
mutmut781 said …
Ch 8 in book, watching Smallville seas 7 and 1, just got some more stuff in mail, b-day weekend starting tom w kid, good eats and Coca Cola and to top it off lots of Smallville. Good times good times. My great son will be reading this soon, so thanx son! Well LATERS Posted 6 months ago
cool
mutmut781 said …
Hey Smallvillians how's it going y'all? Luv watching Smallville every morn from 4-6am central time. In a little bit I'm gonna watch some more seas 7 special features in fortress of solitude, then read some more of that book. Very coool, LATERS Posted 6 months ago
smile
mutmut781 said …
Got a 1986 Superman comic today and all I can say is good times good times! Got a Supergirl comic coming soon. Circa 1986. I gotta admit though all due respect to Helen Slater, Laura Vandervoort makes the BEST Supergirl. TU Smallville 4 all of ur cast! Posted 6 months ago