The Amazing World of Gumball Wall

Previous

Displaying wall entries 1-10 of 153

purplevampire said …
great show, I want more GumballxPenny Posted 9 months ago
big smile
ToriKelly5 said …
My fave joke:

Open the door!

Gumball: no,no door here.

LOL!
Ive only just started watching it

Episode, the phone.

Who have seen it Posted over a year ago
sparklefanboy commented…
I have seen the show, but I don't think I've seen The Phone episode. over a year ago
ToriKelly5 commented…
Its a great one over a year ago
laugh
TimberHumphrey said …
god, this show's awesome! XD really wanna see a movie based on it Posted over a year ago
secretsea said …
Love. Posted over a year ago
heart
Eleni4ever said …
funniest show on Cartoon Network Posted over a year ago
heart
Canadahetalia said …
i love this show Posted over a year ago
heart
DrBsNumber1Fan said …
Goodbye Gumball. Thank you for being so funny and entertaining! Someday you will grow up and do greater things rather than wreaking havoc. Or not! Farewell you little bundle of mischief! Posted over a year ago
OmegaKing commented…
um gumball is still being made so this post makes no sense over a year ago
Skilene17 commented…
DrB left fanpop, that was the reason for the post. over a year ago
OGBeeno said …
I love the new theme song. Its very radical and flamboyant. Posted over a year ago
heart
Rae-Marie said …
Darwin is so adorable!!! Posted over a year ago
laugh
ttlover12 said …
i love this Posted over a year ago
eskathegirl commented…
ikr! over a year ago
blush
Deadlypaw said …
Dis makes me shy Posted over a year ago
big smile
DrBsNumber1Fan said …
Yay! I'm a dedicated fan of the Amazing World of Gumball! Woo hoo! Thanks Gumball! Posted over a year ago
heart
marcelinerocker said …
I love AMAZING WORLD OF GUMBALL! My cousin told me that i'm addicted to the amzing world of gumball apparently that's true I'm totally addicted of it first of all she is smart in Adventure time than me and I'm smart in Amazing world go gumball. Posted over a year ago
yashodh commented…
me tooooo over a year ago
TheSonicfan14 said …
Oh man, this show is awesome. Shame it's so underrated, it's way better then, say, Adventure Time. That show doesn't even deserve to be on the air. Posted over a year ago
Mylittlecute12 commented…
I agree. over a year ago
frozen_winter commented…
Hello? Adventure Time, The Amazing World of Gumball, and Regular Show is the best in Cartoon Network! I mean hello? If you said that I would've said that Runni Cuggriham 9th Grade Ninja should've also been deserve to be aired! over a year ago
thetankmoment commented…
Agreed over a year ago
paidi said …
There is a club called anything at all. Its kind of early in the making but check it out Posted over a year ago
cool
LoneWOLF2272 said …
I love this show! Ever since i seen it i been hooked to this how like butter and toast XD. My favorite characters are Nichole and Gumball Watterson. Nichole is a wild thing while her son Gumball is just so funny! XD Posted over a year ago
marcelinerocker commented…
me too over a year ago
marcelinerocker commented…
You know the name of the mother of gumball and darwin has to be Nicole not Nichole over a year ago
LoneWOLF2272 commented…
yes i knew that a month ago XD the nicole club got me thinkn that over a year ago
charisseso said …
gumball's mum is a ninja or sumthing Posted over a year ago
LoneWOLF2272 commented…
lol shes awesome! over a year ago
podgenson commented…
norgle norgle over a year ago
smile
StarFox13 said …
hay guys,if u like the new cartoon network show steven universe check out the new steven universe club: steven universe THANKS :) Posted over a year ago
TotalDramaFan60 commented…
IVE BEEN WAITING FOR IT over a year ago
Mylittlecute12 commented…
s over a year ago
marcelinerocker commented…
Already seen that over a year ago
wink
Shorouk4ever said …
I Love This Show So Much<33
Me And My Twin Sister Watching It Specially My Twin Sister !!
Posted over a year ago
gumballa commented…
Same over a year ago
cake
animelova4eva said …
I LOVE THIS SHOW, ECSPECIALLY ANIAS PENNY CARRIE AND GUMBALL'S MOM, NICOLE
THAT WOMAN IS LIKE A NINJA AND AN FBI AGENT ALL ROLLED UP INTO ONE PERSON Posted over a year ago
ThisNameIsGood commented…
? over a year ago
shannonsmiles said …
I love it too. If you were a character who would you be? I'd be Anias or Pennie. Posted over a year ago
tracylyka017 commented…
that penny and not pennie and i whant to be gumball darwin or anais over a year ago
nagato821 commented…
Mr Robinson over a year ago
laugh
StarFox13 said …
I love this show its funny Posted over a year ago
heart
MKlovesBoog said …
I really love Juke! Posted over a year ago
michaelshk said …
I love susi Posted over a year ago
jeweleryfan11 said …
BREATHES HEAVILY i finally found out why Darwin HAS LEGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I looked on Wikipedia, breathes excitedly, and im happy to share it with you!!! Darwin used to be the family pet goldfish until he was exposed to radiation and some of his DNA was genetically mutated, causing him to sprout legs, grow a bigger brain, and grow lungs, and learned how to speak English, subsequently becoming a member of the Watterson family. Posted over a year ago
shadowwolf1 commented…
whf? over a year ago
jeweleryfan11 commented…
read it again over a year ago
suzyisbrute commented…
actually I knew that over a year ago
shannonsmiles commented…
oh! well why didn't the show explain that? over a year ago
penguin7710 said …
Gumball and Carrie. You know they make an amazing couple Posted over a year ago
MarcusDupree commented…
uhhhhhh over a year ago
penguin7710 commented…
You know it's true over a year ago
nagato821 commented…
Darwin from Season 2(because he is annoying in season 1) and Carrie should be. over a year ago
MarcusDupree said …
Can't wait for the new episodes. Posted over a year ago
nagato821 commented…
Yeah me too (in season 3) over a year ago
heart
Gr33nDrAg0n said …
Happy Easter everyone! Posted over a year ago
Gr33nDrAg0n said …
OMG when is the next episode gonna air!!!????? Anyone know?? Posted over a year ago
heart
crazycow4556 said …
Happy Valentine's day Posted over a year ago
crazycow4556 said …
who watch the authority? Posted over a year ago
meh
crazycow4556 said …
who watch the flakers? Sorry it's late. Posted over a year ago
totolove said …
eggwobbleunderpants ! wigbattleaxeninja ! lol Posted over a year ago
crazycow4556 said …
who watch the bumpkin? Posted over a year ago
pennygurl14 said …
Gumball is so funny! Posted over a year ago
crazycow4556 said …
Who Watch The Watch? Posted over a year ago
big smile
crazycow4556 said …
The pilot is find! watch it on youtube or link Posted over a year ago
Gr33nDrAg0n said …
Yay TAWOG peep!The Watch is premiering on Jan 22nd! The Bumpkin premieres Jan 29th! Posted over a year ago
crazycow4556 commented…
They adding new episodes in the wiki over a year ago
crazycow4556 said …
Happy New Year,TAWoG Fans!(Even it's tomorrow) Posted over a year ago
crazycow4556 commented…
Happy New Year's Day over a year ago
mlpfim1222 commented…
yep de ep! over a year ago
greatfinn said …
Happy new year dudes.(Tomorrow) Posted over a year ago
heart
crazycow4556 said …
Merry Christmas,TAWoG Fans Posted over a year ago
BVEO commented…
Merry Christmas to you too :) over a year ago
meh
dovesjacob4ever said …
just saw christmas it was funny but not as much as i thought. Posted over a year ago
smile
dovesjacob4ever said …
watching the mystery Posted over a year ago
big smile
dovesjacob4ever said …
i lov that show more than my sister and she watch's it more than me. :) Posted over a year ago
emmet4ever11 commented…
what up sis over a year ago
dovesjacob4ever said …
i lov that show Posted over a year ago
BVEO said …
Just watched the new episode 'Christmas'!! Who else did? Posted over a year ago
crazycow4556 commented…
I'm in the USA,so that episode hasn't aired it atil 7PM. over a year ago
crazycow4556 commented…
I'm watched it .It"s awesome over a year ago
BVEO said …
I'm really looking forward to the new episode "Christmas' tonight :) Posted over a year ago
crazycow4556 said …
Who watched the bet? Posted over a year ago
crazycow4556 said …
Who watched the skull? It's have a remove clip Posted over a year ago
crazycow4556 said …
Who watch The words? Posted over a year ago
BVEO commented…
I did :) over a year ago
crazycow4556 said …
who watch The Apology? Posted over a year ago
BVEO commented…
I did & I think I liked it better than the Treasure,but it's hard they were both really good :) over a year ago
Nintendofan12 said …
I'M BACK NOT RONZA911, I'M NINTENDOFAN12!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
BVEO commented…
Welcome Back :) over a year ago
crazycow4556 said …
Who watch The treasure? Posted over a year ago
BVEO commented…
I did, it was great :) over a year ago
crazycow4556 said …
Who did you think the best user of the week (week 1)? can someone pick me in the poll? Posted over a year ago
crazycow4556 said …
Who watch Halloween? Posted over a year ago
MadManMordo commented…
I did so funny x) over a year ago
BVEO commented…
I did :) over a year ago
celest2002 said …
Who voiced as gumball Posted over a year ago
celest2002 commented…
logan grove over a year ago
smile
crazycow4556 said …
The Halloween episode is before The treasure ,but can't wait. Posted over a year ago
Selenasfan2345 said …
tHIS SHOW IS AMAZING I WOULD WATCH IT IF I WASNT GROUNDED ALL THE TIME Posted over a year ago
wink
crazycow4556 said …
Hey join my club banana Joe . Posted over a year ago
meh
crazycow4556 said …
Do anybody watch the flower and the banana ? Posted over a year ago
crazycow4556 commented…
I had a picture to proof it . over a year ago
KattyOst commented…
yeah, funny right? over a year ago
duncanlovR said …
*is seriously contemplating buying the season one dvd* Posted over a year ago
laugh
EclipseShadow said …
I like that show! Posted over a year ago
E-Scope90 said …
Marathon :) Posted over a year ago
laugh
ray-prod-luver1 said …
gumball, anis, & darwin r totally cute....especially anis & her cute baby face..... Posted over a year ago
laugh
LillyVan said …
Gumball is so cute awwww Posted over a year ago
cool
jimmy_the_Loser said …
burritos0705 rocks Posted over a year ago
cool
jimmy_the_Loser said …
r Posted over a year ago
meh
chloedj15 said …
Im gonna Post a PICTURE!! and a little random.. Posted over a year ago
smile
burritos0705 said …
This is an awesome show. Posted over a year ago
jimmy_the_Loser commented…
burritos0705 rocks over a year ago
crazycow4556 commented…
yeah me to. over a year ago
laugh
souleater1234 said …
my god its my favorite show will post polls soon Posted over a year ago
ilovethem said …
Can we call you gay lord Posted over a year ago
ilovethem said …
Darwin is the BEST Posted over a year ago
stellawinx101 said …
I love Anais! She's so cute and I hate Granny Jo Jo! Posted over a year ago
souleater1234 commented…
its just granny jo over a year ago
stellawinx101 commented…
oh over a year ago
souleater354 commented…
but why do they say granny jo jo over a year ago
teampeeta99 said …
Bannnaaaannnnaaaas! Posted over a year ago
stellawinx101 commented…
Too much n! over a year ago
MaryEllis1000 said …
I LOVE BANANA JOE!HE IS SO FUNNY!HE IS SO FUNNY IN THAT COMMERCIAL WHENEVER HE JUST SANG THE WORDS BANANA!HE IS SO FUNNY WHENEVER HE RIPS HIS PEEL OFF! (If you did not see that commercial then you must see it!) Posted over a year ago
princetonbaby14 commented…
ikr i luvv him to over a year ago
laugh
Newis said …
Gumball is funny >.< Posted over a year ago
ice2504 commented…
IKR!!!! I love it!!!! :) over a year ago
Negi-Ramen said …
Anais is sooo adorable!!!! Posted over a year ago
stellawinx101 commented…
I hate the picture when she's angry, remember when Granny Jo Jo came? over a year ago
heart
zmoney3695 said …
i totally lov gumball and his really dumb dad and hiz really mean and clean mom his smart sister and his bestfriend fish who is so sweet when he helps the family with their problems Posted over a year ago
ice2504 commented…
Me too!!!!! :) over a year ago
SwEEtOOth123 said …
Hi everyone! Talked to Ben Boquelet (if I spelt that right) on Twitter and said he's working on making Gumball merchandise! He's been very busy cuse I asked him about merchandise about a month or 2 ago. I also asked him about a Season 3 of Gumball. Hasn't replied yet, but I'll let everyone know as soon as I get an answer! Have a great day Gumball fans! :D Posted over a year ago
ice2504 commented…
Cool!!!! :DD over a year ago
heart
Kirbylove said …
Gumball and Penny are in love Posted over a year ago
Newis commented…
Lol yea over a year ago
MissSweets14 said …
Gumball is so funny and cute!! lol
Posted over a year ago
ice2504 commented…
haha yep!!!!! :) <3 over a year ago
daisydog8889 commented…
I totally like gumball he's cute. But I totally wish for better characters! Some are sooo sick!!! over a year ago
ice2504 commented…
Ikr!!!! Some are really Sick!!!! over a year ago
teampeeta99 commented…
Ur so right! over a year ago
Kylelover1 said …
I watch it all most every day. Posted over a year ago
sonyr567 said …
I just started watching " The Amazing World of Gumball "
Im addicted to that show ;o Posted over a year ago
ice2504 commented…
haha ikr!!!!! :DD over a year ago
sonyr567 commented…
:D over a year ago
Kirbylove commented…
XD I was dying! I laughed so hard!!!! over a year ago
laugh
sophy22 said …
best show ever jjajaja i laugh everytime i see it i never miss any episode! Posted over a year ago
ice2504 commented…
haha me too!!!!!! :) :D XD over a year ago
loenblog100 said …
i like the one where gumball fights tina to get daisy back Posted over a year ago
ice2504 commented…
haha!!!! yeah!!!! :) <3 me too!!!! over a year ago
Gumballisweird said …
ITS ONLY FUNNY WHEN ITS SOMEONE ELSES BODY!!!!! Posted over a year ago
pEnELoPe3six commented…
what? i don't understand? over a year ago
spongefan612 commented…
*when gumball's dad called him a muffintop and then he realized HE was a muffin top over a year ago
hellokitty11234 said …
dumb gumball comments!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
arrietysis said …
Someone other than me needs to make more trivia questions! Posted over a year ago
SwEEtOOth123 commented…
I'll make some, lol over a year ago
ted-w commented…
me too over a year ago
SwEEtOOth123 said …
I just saw the last season 2 episode of Gumball "The Fight" , is there gonna be a Season 3??? Posted over a year ago
arrietysis commented…
I hope so! over a year ago
ice2504 commented…
haha!!!! yeah!!!! :) <3 over a year ago
Gumball17 commented…
That's a crying face. over a year ago
Renesmee_08 said …
I LOVE Anais ,Gumball's sister shes soo CUTE
Posted over a year ago
randomgirlove commented…
I love her too. She's a cute pink bunny! over a year ago
monkey
chillyneon said …
Mr.Small is so cute in chibi form!!!! Who agrees? Posted over a year ago
ice2504 commented…
i agree!!!!! :) over a year ago
chillyneon commented…
Haha sweet! over a year ago
monkey
poo098 said …
i love it its aweome i love gumball but darwin is cute also i think gumball should tell penny he loves her Posted over a year ago
pEnELoPe3six commented…
he already told penny. watch the episode "The Sock" over a year ago
ice2504 commented…
yeah but darwin said he'll never make the first move. over a year ago
charlottefun commented…
gumball dosent tell penny in the sock over a year ago
SwEEtOOth123 said …
Who agrees that it's so stupid that it says NEW EPISODE OF GUMBALL, and its actually an episode that was released like 3 weeks ago. It gets me pissed >:( Posted over a year ago
ice2504 commented…
i know right over a year ago
SwEEtOOth123 commented…
So dumb..heh heh over a year ago
ashlynn9220 commented…
it dosnt matter=) over a year ago
SwEEtOOth123 said …
Gumball for da win Posted over a year ago
ice2504 commented…
Gumball rules!!!!!!!!! :) over a year ago
SwEEtOOth123 commented…
I know!!! He's toooooo cool!!!!!!!!!!! :D over a year ago
ted-w commented…
yeah... i don't think so... over a year ago
wierdgem7 said …
Darwin <3 Is my love :) Posted over a year ago
DexandBloss said …
as creator of this page it is my job to inform you that......THE AMAZING WORLD OF GUMBALL HAS MOVED TO TUESDAYS ON CARTOONNETWORK!!!!YEAH!!!!don't trip over any stairs peace! Posted over a year ago
stlouisfan commented…
That actually works well for me. I never have to work on tuesdays. over a year ago
DexandBloss commented…
:) over a year ago
Roleiepoleie commented…
Koolz !!!!! over a year ago
stlouisfan said …
Had the single most WEIRDEST dream last night. I was the space marine from Doom fighting off demons when I somehow find myself at the Watterson house and being called Jim by everyone around. Then I woke up in my bed.

Weird huh? O_o Posted over a year ago
VilleValoGirl commented…
yush very weird O.o lol xD over a year ago
Emo_Kill commented…
xD xD xD xD over a year ago
ted-w commented…
did you see me? over a year ago
tongue
Carrie_ said …
Not that anyone really cares. I'm deleting my account. Posted over a year ago
dexisawesome commented…
Richard: But you owe me five cookies! over a year ago
big smile
Gumball17 said …
I can't wait for NEW EPISODES!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
ice2504 commented…
i don't know why they put it on tuesdays now. over a year ago
Gumball17 commented…
i didn't even know they did. over a year ago
ilovepurple13 commented…
hey there people!!! over a year ago
big smile
dolly9978 said …
darwin is cool Posted over a year ago
yellowninga1999 commented…
I love him 2 over a year ago
dolly9978 commented…
Get yellow nina as yore friend over a year ago
dolly9978 commented…
hello over a year ago