• camps reactions. . HD Wallpaper and background images in the The Heroes of Olympus club tagged: the heroes of olympus percy jackson annabeth percabeth jason piper leo new character.

    Fan of it? 45 fans
    Die Hard Fan



    Keyword: the heroes of olympus, percy jackson, annabeth, percabeth, jason, piper, leo, new character

    Fanpup says...

    This The Heroes of Olympus fan art contains anime, comic book, manga, and cartoon.

 pick one!
pick one!
 Leo and his jokes... (Meme)
Leo and his jokes... (Meme)
 PERCABETH!
PERCABETH!
 Lol piper...
Lol piper...
 EXCUSE ME
EXCUSE ME
 Everybody loves Leo!
Everybody loves Leo!
 Percabeth
Percabeth
 TEAM PERCY POP UP ERROR.
TEAM PERCY POP UP ERROR.
 Percy, Annabeth, Thalia, Nico, Rachel
Percy, Annabeth, Thalia, Nico, Rachel
 Percy Jackson & people
Percy Jackson & people
 call me maybe heroes of olympus style
call me maybe heroes of olympus style
 Leo and Jack Frost
Leo and Jack Frost
 Important Characters As Their Opposite Genders
Important Characters As Their Opposite Genders
 Percabeth
Percabeth
 Percabeth
Percabeth
 Percabeth
Percabeth
 Frank Zhang icons
Frank Zhang icons
 Chibi Leo.
Chibi Leo.
 Best Answer for Percy ^^
Best Answer for Percy ^^
 Jason consoling Nico.
Jason consoling Nico.
 Calypso
Calypso
 Annabeth (yay)
Annabeth (yay)
 Percy Jackson fan art
Percy Jackson fan art
 Don't Underestimate Camp Half Blood
Don't Underestimate Camp Half Blood
 Frank Zhang, Master of Bows
Frank Zhang, Master of Bows
 Leo Valdez, The Seventh Wheel
Leo Valdez, The Seventh Wheel
 Hazel and Frank
Hazel and Frank
 Leo
Leo
 Coach Hedge
Coach Hedge
 Team Leo
Team Leo
 Athena Parthenos in Arachne's Possession.
Athena Parthenos in Arachne's Possession.
 You Dropped This
You Dropped This
 Leo and Hazel
Leo and Hazel
 IF IT WAS OUT
IF IT WAS OUT
 Love is strange... (Meme)
Love is strange... (Meme)
 What would we do?! (Meme)
What would we do?! (Meme)
 Mark of Athena, I'm waiting... (Meme)
Mark of Athena, I'm waiting... (Meme)
 Son of Neptune Ending... (Meme)
Son of Neptune Ending... (Meme)
 Nico Meme
Nico Meme
 Reyna
Reyna
 Percy just missed you Annabeth. . . a lot
Percy just missed you Annabeth. . . a lot
 You Gotta Love Him:)
You Gotta Love Him:)
 a percy jackson christmas
a percy jackson christmas
 Leo Valdez Quotes
Leo Valdez Quotes
 PJ through the years
PJ through the years
 Heroes of Olympus
Heroes of Olympus
 Piper....YOU'RE A KNOCKOUT
Piper....YOU'RE A KNOCKOUT
 Character Design Leo
Character Design Leo
 Jason, Piper, Leo
Jason, Piper, Leo
 The Next monster Jason, Piper, and Leo will defeat
The Next monster Jason, Piper, and Leo will defeat
 PIPER MCCLEAN
PIPER MCCLEAN
 percy jackson, harry potter, and hunger games
percy jackson, harry potter, and hunger games
 Could this be it?
Could this be it?
 Heroes of Olympus wallpaper
Heroes of Olympus wallpaper
 Heroes of Olympus wallpaper
Heroes of Olympus wallpaper
 Heroes of Olympus wallpaper
Heroes of Olympus wallpaper
 Percy Jackson - from our RPGA game we play on line.
Percy Jackson - from our RPGA game we play on line.
 wow. ok then!
wow. ok then!
 HAHAHAHAHA cheeeesyyy
HAHAHAHAHA cheeeesyyy
 Reyna throught the ages 3
Reyna throught the ages 3
 BIOLOGY NICO!!!!
BIOLOGY NICO!!!!
 gods thats so true!
gods thats so true!
 Leo Valdez
Leo Valdez
 so true
so true
 This is WAY to accurate XD
This is WAY to accurate XD
 IM GONNA GO IN A CORNER AND CRY NOW.
IM GONNA GO IN A CORNER AND CRY NOW.
 .......
.......
 YESH YOU ARE!
YESH YOU ARE!
 AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!! XD
AHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA!! XD
 oh seaweed brain, we love you but your an idiot
oh seaweed brain, we love you but your an idiot
 picture 8
picture 8
 Heroes of olympus wallpaper by Viria
Heroes of olympus wallpaper by Viria
 LEO AND CLYPSOOOO!!!
LEO AND CLYPSOOOO!!!
 Just try it it's fun!!!
Just try it it's fun!!!
 Annabeth Chase
Annabeth Chase
 Pirate Percy
Pirate Percy
 Come on HoO fans, don't let me down
Come on HoO fans, don't let me down
 Seven Demigods in need of help
Seven Demigods in need of help
 Piper
Piper
 Nico
Nico
 They're on Tumblr
They're on Tumblr
 House of Hades Cover (UK)
House of Hades Cover (UK)
 House of Hades Theory on Tumblr
House of Hades Theory on Tumblr
 scary!!!!!
scary!!!!!
 you mortals....
you mortals....
 Do you really believe that?
Do you really believe that?
 Princess Punk!Percy
Princess Punk!Percy
 Genderbent Piper
Genderbent Piper
 I'm Not Going to Stop
I'm Not Going to Stop
 Percabeth
Percabeth
 moa
moa
 percy jackson
percy jackson
 Percy's dream room???
Percy's dream room???
 Jason and Piper?
Jason and Piper?
 Percy's Home?
Percy's Home?
 ARES VS. blank:________
ARES VS. blank:________
 thank you posideon for your lovely cruis ships
thank you posideon for your lovely cruis ships
 so freaking sad!
so freaking sad!
 calypso
calypso
 blue waffles!
blue waffles!
 Awsome book cover fanart!
Awsome book cover fanart!
 Reyna?
Reyna?
 Gaia
Gaia
 Flame On!!
Flame On!!
 Percy and Annabeth
Percy and Annabeth
 PERCABETH
PERCABETH
 Hera
Hera
 Camp Half-Blood
Camp Half-Blood
 Piper (Official)
Piper (Official)
 It's a bird, it's a plane...
It's a bird, it's a plane...
 Coin of Zeus
Coin of Zeus
 The Heroes of Olympus
The Heroes of Olympus
 How the fandom sees Percy
How the fandom sees Percy
 Mans Should Wear Dresses
Mans Should Wear Dresses
 Queen Elsa and Leo Valdez
Queen Elsa and Leo Valdez
 Heroes of Olympus
Heroes of Olympus
 WHY VIRIA WHY
WHY VIRIA WHY
 THIS ALWAYS MAKES ME LAUGH
THIS ALWAYS MAKES ME LAUGH
 Percabeth:)
Percabeth:)
 Pipes
Pipes
 oh yes....
oh yes....
 Son of Sobek - Percy Jackson and the Crocodile scene.
Son of Sobek - Percy Jackson and the Crocodile scene.
 No RR. Just no.
No RR. Just no.
 Sadie Kane in a camp half blood Tshirt?
Sadie Kane in a camp half blood Tshirt?
 haha!
haha!
 characters
characters
 ....well then
....well then
 Nico di Angelo
Nico di Angelo
"The Lightning Thief" inspired rap! xP
 PJO and HoO Quotes
PJO and HoO Quotes
 This was how HOH was for me... But my friends the one freakin out
This was how HOH was for me... But my friends the one freakin out
 Leo's Daughter... (Meme)
Leo's Daughter... (Meme)
 Reyna through the ages 1
Reyna through the ages 1
 Leo, and Argo II as a Human, by Viria (Uncoloured)
Leo, and Argo II as a Human, by Viria (Uncoloured)
 So sadddddd
So sadddddd
 WE CAN NEVER BE ROYALS!...
WE CAN NEVER BE ROYALS!...
 Piper McLean
Piper McLean
 Thalia's Transformation: Sea of Monsters GIF
Thalia's Transformation: Sea of Monsters GIF
 Percabeth scene from Mark of Athena
Percabeth scene from Mark of Athena
 Derp derp derp
Derp derp derp
 Festus
Festus
 Camp Jupiter - The Temple Of Zeus/Jupiter
Camp Jupiter - The Temple Of Zeus/Jupiter
 Annabeth's Birth... (Meme)
Annabeth's Birth... (Meme)
 Nico/or Leo wis no shirt... Wahahahha
Nico/or Leo wis no shirt... Wahahahha
 And then Percy wore a toga
And then Percy wore a toga
 You can never be too sure... (Meme)
You can never be too sure... (Meme)
 Harry Potter and Percy Jackson are best friends?!
Harry Potter and Percy Jackson are best friends?!
 UNCLE LEO WITH LITTLE NICO PART 1
UNCLE LEO WITH LITTLE NICO PART 1
 I miss rainbow...
I miss rainbow...
 The Jackson Family
The Jackson Family
 Percabeth
Percabeth
 Percy closes the Doors of Death
Percy closes the Doors of Death
 Percy closes the Doors of Death
Percy closes the Doors of Death
 Percy Jackson fan art
Percy Jackson fan art
 Percy Jackson fan art
Percy Jackson fan art
 Percy Jackson fan art
Percy Jackson fan art
 Seaweed Brain and Wise Girl (colored)
Seaweed Brain and Wise Girl (colored)
 Camp Half-blood or Camp Jupiter??
Camp Half-blood or Camp Jupiter??
 sooo funny!!!
sooo funny!!!
 If Percy Was Punk
If Percy Was Punk

56 comments

user photo
The best one is definitly Leo's!That one comment just fits him so well.
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
Lol "I thought he'd be taller..." Epic ADHD right there.
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
laugh
^agreed that one is sooo epic
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
This a really good picture, but is that Clarrise with Jason,Leo, and Piper?
posted over a year ago.
 
user photo
Yeah i think that's her
posted over a year ago.
 
user photo
Lol Leo :).
posted over a year ago.
 
user photo
Haha omg imlaughing Pretty hard Leo is the best
posted over a year ago.
 
user photo
sunny
I LOVE REYNA'S REACTION ACTUALLY I LOVE FRANK'S TO!!!! AND HAZELS! AND ALL OF THEM!!!!!! MY FAVORITE IS LEO'S!!!!!!!!!! ROFLAMO!!! EPIC ADHD THERE!!!!!!! ROFLMAO JASON!!!!!!!!!!!! HE LOOKS SO CONFUSED!!!! I LOVE THIS PIC SO MUCH!!!!!!!!! IT'S FUNNY
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
mich9250 said:
hahahhhahah so spigihgdfi im litteraly loling!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
pjnadia said:
AWWW IM PRACTICALLY SQUAKING !!!!! AND LAUGHING AT THE SAME TIME 'I THOUGHT HE WOULD BE TALLER...' PRICELESS I LOVE IT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
SeaBrat said:
Wow leo
posted over a year ago.
 
user photo
Leo is the best :)
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
OH MY GODS LEO IS DEMIGOD EPICNESS HOPE THEY PUT THAT IN THE REAL BOOK!!!!!!!LMFAO!!!!!
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
laugh
Leo your mind is as complicated as a hot dog bun yet what you say makes no sense
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
cro0010 said:
LOL! That was awesome!
posted over a year ago.
 
user photo
lol....I love that picture...GO BURDGE-BUG! actually go to her site and check her response
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
klyonsm2 said:
OMGS THAT IS LIKE SOO FREAKING FUNNY!! WOW, LEO , WOW. YEAH THAT COMMENT DEFINATELY FITS HIM! OMGS AND JASON IS SOOO FUNNY! I LOVE ALL THE COMMENTS !! THEY'RE ALL SO FREAKING FUNNY! ROFL!
posted over a year ago.
 
user photo
smile
Those reactions fit all of the character so well except i cant see frank saying that just thinking it
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
Cooooool that is fab
posted over a year ago.
 
user photo
realy leo? "i thought he'd be taller..." LOL!
posted over a year ago.
 
user photo
Wait what did Jason say?
posted over a year ago.
 
user photo
wink
Funny
posted over a year ago.
 
user photo
Love how piper and hazel are all: awww how romantic...😜
posted over a year ago.
 
user photo
thats really good, there expressions and thoughts i think are spot on.
LEO FTW
posted over a year ago.
 
user photo
<3 this
posted over a year ago.
 
user photo
silver93 said:
I'm pretty sure that's Annabeth.
posted over a year ago.
 
user photo
heart
i love this drawing from burdge-bug <3
posted over a year ago.
 
user photo
Annabeth is not in this picture
posted over a year ago.
 
user photo
killer24 said:
Can some one tell me what rayna means?????plz
posted over a year ago.
 
user photo
Reyna knows that Percy was there on Circe's island, but there was also Annabeth so.... Do you get it now?
posted over a year ago.
 
user photo
heart
Elohor said:
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE THE PIC
posted over a year ago.
 
user photo
LOVE LEO's REACTION (:
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
haha! Leo... "It thought he'd be taller" LOL :P
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
AHAHAHA LOVE CLARRISE'S REACTION

TTVM~ ^^
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
trivia101 said:
OMG THAT IS TOTALLY LEO!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
Frank & Leo have funniest reactions.
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
lol "Is Jackson wearing a dress?"
posted over a year ago.
 
user photo
leo and clarisse best reactions ever! LOL!
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
ELIZABUG7 said:
^haha yep! totaly best reactions!
posted over a year ago.
 
user photo
hehe, leo
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
Omg this is soooo funny :D amazing work !
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
thats annabeth? no wonder he remembered her! XD frank i thought you liked hazel! HAHAHA
*no im not crazy
i thought he'd be taller..
Leo, u cant say that cuz ur SHORT
is jackson wearing a bed sheet?
uh clarisse hes wearing a toga XD
yay! i likey dis!
posted over a year ago.
 
user photo
LOL!

"I thought he would be taller..."
"Is Jackson wearing a dress?"
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
trolololol I LOVE ALL OF THEIR REACTIONS!
posted over a year ago.
 
user photo
haha
posted over a year ago.
 
user photo
I love how Clarisse's like "Is Jackson wearing a dress?"
lol
posted over a year ago.
 
user photo
Love all their reactions, so hilarious!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
oh leos epicness
posted over a year ago.
 
user photo
cool
HAHAHA Luv Leo
posted over a year ago.
 
user photo
smile
chbftw said:
"Is Jackson wearing a dress?"
sounds just like Clarisse
posted over a year ago.
 
user photo
smile
haha nice photo!
love the reactions! its just SO like them!
posted over a year ago.
 
user photo
KatieK101 said:
Leo's cracked me up

Clarisse... and THAT is why she is one of my 5 main faves <3
posted over a year ago.
 
user photo
tongue
Next time, give credit to the actual artist of the pic, burdge bug.
posted over a year ago.
 
user photo
TAKE THAT JASON!
posted over a year ago.
 
user photo
KatieK101 said:
I love how everyone (and in his own way, Leo) are all wondering something about Percy and or Annabeth, but the first thing Clarisse thinks is: Is Jackson wearing a dress?
posted over a year ago.
 
user photo
tongue
lol whats up with Reyna's neck or is it just her hair?
posted over a year ago.