Write an Article

The Winx Club Fan fiction Article

Sky is cheating on bloom! Chapter 1

Fan fiction by limited9906 posted over a year ago
fan of it?
save
Zendaya
In one summer evening...
Bloom:oh sky isn't this great we're spending our whole summer together I'm so happy about this aren't you?
Sky:well technically not all summer I got some other things I need to do too....
Bloom:really like what??
Sky:umm I gotta go see some of my friends that are girls see my friend zendaya is having a whole summer party so I gotta go to her house for the whole summer...maybe next summer...
Bloom:ok then I'll see u in 2 months bye....
At zendaya's house...
Everyone : omg zendaya your party is awsome
BFF of zendaya:hey look its your boyfriend
Zendaya : oh hey sky i mean babe so how's your plan on your other girlfriend ....
Sky:oh that'll be soon ill dump her at Friday ...
Zendaya:yay good so there's a prom thing goin on wanna go?
Sky:with you??? Of course I will ur my girlfriend ....
Zendaya:great and it's on Friday so the prom is at alfea so u don't need to dump bloom shell know ur dumping her....
Sky:really how will she know if I don't tell her?!???
Zendaya:we kiss in the middle of the crowd ok?
Sky:sounds perfect prepare those lips of yours
Zendaya:ok I will put on lip gloss and everything
At the prom.....
Zendaya:oh sky this is great twirl me
Sky:ok *twirls zendaya*
Zendaya:hahaha that was sooo fun..huh there comes bloom get ready
Zendaya and sky:1..2...3
Zendaya and sky: *gets to the middle of the crowd*then*kiss*
Bloom:omg sky's dumping me!?!?!!!,!
Stella:huh!? Zendaya !? Ugh that freak!
Bloom:how do you know her name?
Stella: she was a friend of mine and she likes to steal boys from their girlfriends
Bloom:oh no!

TO BE CONTINUEDđź’Ž
Sky let zendaya twirl
sky and zendaya kiss
Share this article with others!

Around the Web

3 comments

user photo
big smile
It's different but i really like it
posted over a year ago.
 
user photo
Thx!
posted over a year ago.
 
user photo
Bloom will always when no matter what
posted 9 months ago.