Advertisement

My Wall

Previous
iandamonfan gave me props for my comments
I invite you to praticipate in TVDS4 Awards!

http://www.fanpop.com/clubs/the-vampire-diaries-tv-show/forum/post/202616/title/tvds4-awards-best-vampire-diaries-season-4-open Posted 11 months ago
aNNalovechuck gave me props for my articles
Thank you for add me back ♥
How are ya ?
Like Join ?

http://www.fanpop.com/spots/annalovechuck

Thnx so much ~!<33
Posted over a year ago
big smile
aNNalovechuck gave me props for my images
Nice Icon!♥
OMG Chuck fan!!!?
Great!
Posted over a year ago
big smile
laurik2007 gave me props for my polls
well hope the exam went well :D
haha! just today I heard some good cb spoilers so I'm super excited :

yes! finally I found a de icon I love ...it's been forever ....Ian tweeted that he's filming a scene...who fans made it as : a de rain kiss :)) don't know what's gonna happen ...but at this point I put all my money on de , they're inevitable *cb metaphor:))*
excited to see Sage and see what's gonna happen with Rebekah .... Posted over a year ago
big smile
april333 gave me props for my articles
Your welcome! Thanks for the add back! Yay for Spencer Reid and Matthew Gray Gubler<3...Hell yeah, lol! Posted over a year ago
lillyqueen94 gave me props for my images
thanks for fanning me!:)<3 your icon is really pretty :') Posted over a year ago
big smile
laurik2007 gave me props for my comments
oh and btw I d0n't watch 'that 70 show' :D
but I get the metaphor :D kinda like Ross/Rachel/Joey Posted over a year ago
zzz
laurik2007 gave me props for my images
I get it, the show is getting more and more ridiculous by the season ! but I love CB to much, they are my otp next to delena :D only watch for them!
Since when was Blair religious ? she changed so much, I bet if you watch a season 5 episode you would ask : who is this person ? she's weak , making deals with God, loving Chuck so much but not being with him, after that there is the downy ! like wtf writers, she said she can't be with c until she gets out of her marriage and after 5 minutes Posted over a year ago
laurik2007 commented…
dan kisses her. in Chuck's room no less and she lets him! what's Chuck to do, Chuck who btw this season was all about healing, saw a therapist, apologised for all the stuff he did ti b, been there for Dan off all people...and now I get it that he wants to get even ...in fact he's now out to destroy Dan muhahhahahaha! Evil Chuck's back, kinda like with Damon,! so don't know what's gonna happen! but I want the ond Blair back ! over a year ago
smile
laurik2007 gave me props for my articles
Yes! and it's getting so frustrating but I'm never giving up on CB .
Dair ain't together yet! I don't know what to think anymore, they are trowing all these stupid obstacles in front of CB, it's exhausting ... they love each other more than ever and 'can't' be together... it's getting one more season :D so a lot of things can happen, one thing I know is that CB will be endgame :D
why? you aren't watching anymore? I thought you did :D Posted over a year ago
big smile
laurik2007 gave me props for my links
well I'm happy it was just a sprain :D and yes, hospitals suck! you can die in the waiting line lol ....

when Stefan said: she's sure better off without you I wanted to strangle him! and Damon's look was so sad, and he took those words and once again sacrificed his own happiness for Elena's and for Stefan's...that is true love and once again he proved to be the right guy for her...this was a good thing imo ...because now it's more angst, more work to be done and more epic scenes to come :D Posted over a year ago