Dev Club
Join
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
posted by Iva1lo
(Background information
Birth name     Devin Star Tailes
Born     July 2, 1989 (1989-07-02) (age 21)
Tracy, California, United States
Origin     Manteca, California, United States
Genres     Electropop, electro hop
Years active     2008–present
Labels     Universal Republic,
Associated acts     The Cataracs, Far East Movement, New Boyz, Travis Barkerzone5,MICKY MANN, Kroszover ENT, The Pack.
Website     devishot.com )

Devin Star Tailes (born...
continue reading...
posted by check-it-out13
I say (I say)
There's no one I'd rather see (no one I'd rather see)
When you're lying next to me (lying next to me)

You say (you say)
That you'd never want to go (never want to go)
When you're lying next to me (lying next to me)

I say (I say)
That I want to take it slow (that I want to take it slow)
When you're lying next to me (lying next to me)

Let me take you for a swim, inside my head
We'll go back to the time, that we first met
And made a promise to eachother, that we'd be friends
Forever and more

You say (you say)
You are totally complete (you are totally complete)
When you're lying next...
continue reading...
posted by Ryan231
You say you know her
Well I know her too
You say you kno-ow-ow-ow-ow her
But you don’t know her like I do
You say you love her
Once upon a time I loved her too
You say you lo-o-o-o-ove her
But you don’t love her like I do
You’ve got to give me that girl
Or I, will take her from you

[Whistling]

Woo Woo, Love me like you say you do
Woo Woo, Love me like you say you do
Woo Woo, Love me like you say you do

You you’re over
I say over who
It’s gonna be over my dead body
The day she finds someone new
You’ve got to give me that girl
Or I will take her from you

Woo Woo, Love me like you say you do
Woo Woo, Love me like you say you do
Woo Woo, Love me like you say you do
Woo Woo, Love me like you say you do

[Laugh]
You know that I want you
And if I can’t have you
Then no one can
But I need you
And when I find you…

You’ve got to give me that girl
Or I [laugh]

Woo Woo, Love me like you say you do
Woo Woo, Love me like you say you do

[Whistling]
posted by check-it-out13
Colour me your colour, baby
Colour me your car
Colour me your colour, darling
I know who you are
Come up off your colour chart
I know where you're coming from

Call me on the line
Call me call me any anytime
Call me my love
You can call me any day or night
Call me

Cover me with kisses, baby
Cover me with love
Roll me in designer sheets
I'll never get enough
Emotions come I don't know why
Cover up love's alibi

Call me on the line
Call me call me any anytime
Call me oh my love
When you're ready we can share the wine
Call me

Anytime anyplace anywhere anyway
Anytime anyplace anywhere any day ay ay

Call me on the line
Call me call me any anytime
Call me oh my love
When you're ready we can share the wine.
posted by halz140
If you wanna get with me
There's some things you gotta know
I like my beats fast
And my bass down low
Ba-ba-bass, bass, bass down low
Bass, bass, bass down low
I, I, I like my beats fast
And my bass down low
Bass, bass down low
Bass, bass, bass down low
I, I, I like my beats fast
And my bass down low

It's like one, two, three, f-ck it
I'm bout to take this drink and just stuff it
Fish tank this thing along with four more shots
of Patron I give a fuck about going home
Straight buzzin Robotussin
Wanna get ya mitts in my oven
Wanna get a lick of this lovin
G-g-g-get a lick of this lovin
Yeah,...
continue reading...
posted by Ryan231
Are you gonna make me breathe?
Are you gonna make me breathe?
Are you gonna make me breathe?

I ain't no stripper, but you're making me wanna strip
Ain't no beginner, but you make me feel like it's my first trip
So give me back the feeling only you can bring me
Away from all the lights of the floor
Way above the ceiling this night's what you make it
So wanna pass out
We bout to spark it up-up-up

And if I take it way too far tonight
Out of control, lost in the light
Before everything fades to black...
Put your lips on me and breathe
Are you gonna make me breathe?

I'm gonna get ya, gonna gonna make you fall...
continue reading...
I’m dressing up for tonight, don’t need no list no invite
I’m here to dance, dance, da-da-dance, dance
We headed straight to the bar,
One drink became many more
We here to dance, dance, da-da-dance, dance
Moving, moving I feel the vibe is getting loud yeah
Moving, moving, and now the club is overcrowded
And at the top of the night,
I caught her right in my sight
I took a chance, chance

She’s cooler than ice
Flyer than wind
Hotter than fire

This is the night
I’m burnin’ within
She’s hotter than fire

[Dev]
I say I’m flammable I’m TNT
Light it up

She’s hotter than fire

[Dev]
I say I’m flammable...
continue reading...
posted by Ryan231
I'll wait, for you
Time might take, to see it through
Now I got you, at the barrel of my gun
Gonna keep you, gonna freak you, until I have my fun

[Chorus]
Boy, you can't run, you can't hide from me
I'm a killer
You can't run, once I like what I see
I'm a killer (k-k-k-k-killing for fun)
Oh! Nothing like when you touch me
Oh! I'm gonna make you love me
U-o-oh, u-o-oh, oh!
I'm a killer (killing for fun)

Fire up shades, of blue
Whenever I'm away, from you
Now I got you, at the barrel of my gun (my gun)
Gonna keep you, gonna freak you, until I have my fun

[Chorus]
Boy, you can't run, you can't hide from me
I'm a...
continue reading...
posted by Ryan231
It's in my Trunk
It's in my Trunk
I got that thump in my Trunk
It's in my Tru-
I got that thump in my Trunk
It's in my Trunk
I got that thump in my Tru- Tru- Tru-

It's in my Trunk
It's in my Trunk
I got that thump in my Trunk
It's in my Trunk
I got that thump in my Trunk
It's in my Tru-
I got that thump in my Tru- Tru- Tru-

It was a late night
No Scrabble, Game Night
I'm a handful, Ain't I
Ain't I, Ain't I

Let me Show You
Back Seat, Front Door you
Pop the trunk
Shut your Mouth and Turn that Shit up

We ride by like there's no one there
And they Stop and Stare, yeah they Stop and Stare
We ride by like nobody knows what's...
continue reading...
You got a girl
That doesn't look a thing like me
The girl, your mother always said it would be
So, you could say that, you could say that
I'm hopeless

But that ain't the girl
That ain't the girl I want you to be
The girl that keeps up
And I see in my dreams
So, you could say that, you could say that
I love her

So I don't care what they say
It's our life life life
We can dance if we want
Make it feel alright
Temperature's rising
I feel the fire
Tonight, it's just me and you

Tell me baby, will you be here when I wake up
Even with no make up
I don't want to fake it

And you don't gotta doubt a second if I miss you
Everytime...
continue reading...
posted by Ryan231
I'm putting on my dancing shoes tonight
Ten thousand people waiting for me
I can hear them outside from the curtain I sit behind
The drums kick in and the lights go down
My heartbeat drowns out the sound
My hands go up, I sing my song
And a thousand voices sing along

I used to lay awake
Hear a crowd roar to every word I say
Now the stars, they used to shine so bright
They were all replaced by candlelights
And it all, makes it harder to find the places that we know

I'm putting on my dancing shoes tonight
Ten thousand people waiting for me
I can hear them outside from the curtain I sit behind
The drums kick...
continue reading...
posted by Ryan231
I was sittin' on the beach, starin' at the nite
Pulled out a ciggarette, and you were there with the light
What you tryin' to do, lookin' in my eyes
Pretty boy step back, you don't wanna take this fight
But if you wanna talk, well first you gotta listen
I ain't like those other girls that you been missin'
I knew it all along, queen of my throne
One of a kind, I'm in a league of my own

And get your hand off my hip, and kiss my lips
Kiss my lips, kiss me all over
Are you gonna take that risk, take that risk
'Cause we're only gettin' older
I said kiss my lips, kiss my lips, and do it all over
I know you weren't...
continue reading...
posted by Ryan231
They say I gotta have a plan
I say if you don't burn you won't tan
They say I gotta watch myself
I had my cake and watch it melt
Uh, I'm gonna pack it with a rocket, I'ma cock it
And blow the roof off this boojie club
Fuck the haters, gimme some love
Don't be so pretentious
I fake gold like a dentist
And if I said it, then I meant it
He a soccer player, he headed
I'm going lightspeed
Drinking rice drink, dripping Visine
Bitch, cover your eyes
You won't find me
Even beside me you're behind me

By the time you on it I'll be off it
By the time you get it I'll be done wit' it
You know that we be going lightspeed...
continue reading...
posted by check-it-out13
Don't say that word (word), unless you mean it (unless you mean it)
Some things die and it don't come back (back)
Don't say that word (word), if you don't believe it (don't believe it)
There's no tiiiiiime for that (for that)

I'll be gone (be gone)
I'll be gone (be gone)

I don't know why you'd ever say you love me
If you've never been around long enough
I cook us dinner and eat all by myself
Now yeah it's so sad, it's been real tough

Well fuck you, then you say all these sweet things
But never do you ever show me in person
By the time you've realized what you lost (lost)
I'll be gone (gone),...
continue reading...
posted by Ryan231
[Verse 1]
Live fast die young, Go all-in,
Record labels on the phone stay calling,
First they couldn't figure me out,
Funny how they all want a piece of me now and,
Who's hot, tell me who's really balling,
Whats the number on the phone they dialing,
never would'ov picture me now,
bet you wanna take a pic with me now,

[Chorus]
And oohh ever would have known, tell me who your looking at, when your all alone,
and ooh ever would'ov known, tell me who your looking at when your all alone...is it me, me, me, me.

[Verse 2]
I used to live in a little ass town,
now I sell out shows, bouncing up and down,
flying all...
continue reading...
posted by Ryan231
Everywhere I look
Everywhere I look I see shadows
Haunting over me
And I wonder when they'll let me be

Lost in my mind late at night
And you're who I see in my dreams
Deepest eyes tucked aside
A pain that doesn't sting
I know I've ran and I know I hide
I know I've changed, I know I lied
I knew I should but I couldn't see
Bridges burnin' in back of me
Ooh, help me out, holy ghost
I have lost the only thing I know
And all, all I have left are shadows

Everywhere I look
Everywhere I look I see shadows
Haunting over me
And I wonder when they'll let me be

I wonder as the morning news
I wonder when tomorrow's done
The...
continue reading...
posted by check-it-out13
On my waist, through my hair.
Think about it when you touch me there

Close my eyes, here you are all alone dancing in the dark.
Tell me baby if it's wrong to let my hands do what they want?
Late at night I pretend we are dance-dance-dancing in the dark [repeat]
Ooh la la. [repeat]

When you work on me,
Open my body up and do some surgery,
Now that you got me up
I wanna taste it
And see those pocket aces.
I wanna see who you are.

I got a sex drive to push the start [repeat]
On my waist, through my hair.
Think about it when you touch me there.
Close my eyes, here you are dance-dance-dancing in...
continue reading...
posted by Ryan231
I don't know who you are
Or who you believe to be
But I, I like what I see
And you don't gotta be on movie screens
Cause god damn boy you're for me
And don't call me a star in these old denim jeans
You are that thing that's setting me free
So stay the night
Talk to me
Let's have a drink
Boy get lost with me

When you need to breathe
I'll make your heart beat twice as fast
Like a cigarette
And I will be your perfect match
Perfect match
Perfect match

I wanna stay up late and laugh with you all night
Storytell about both our lives
And we can lay side by side
Boy we're done for the ride
One night you know I love your...
continue reading...
posted by Ryan231
wanna take this money, get out of town,
Buy some time, we can make it somehow!
Waiting for a dream to come around
You know me better than that,
Baby I’m not down, down, down!

I left a letter for my sister, and a bottle full of booze
One day I’m gonna love you, too
But for now I’m running oh,
I’m running south, south, south!

You say you better have a way back home
But I know they won’t forget my name back home
Cause they know I’m running oh, I’m running south!

Can you see it on my face, small town girl, never knew my place
So I got first and lined for the race,
People telling me to let your...
continue reading...
posted by check-it-out13
Call the doctor, call the doctor
Must be something wrong with me (oh-h)
He's a monster, why do I want ya
Please tell me, please tell me
He's a monster (aye)
He's a monster (oh)
That boy, he's a motherf*cking monster
But I love him, yeah I love him
Ooh ah, ooh ah ah

He's right, don't start (no no)
'Til you're his own, form of art and (oh oh)
He's doing his part
Cause he's winning my heart (my heart)

There were no sparks (no no)
Just a gasoline fire burning through the dark and (oh oh)
He's doing his part
Cause he's winning my heart (my heart)

Is he human, does it matter
I know he's what I'm...
continue reading...