English Language Wall

Next Previous

Displaying wall entries 1-10 of 37

FanboyHater said …
I’m gonna have to be honest, why don’t we just teach everyone in the world English if even people of non-English speaking countries are gonna be commenting in this language online more than with their native languages? English is like what? The #1 universal language in the world? Maybe in the future everyone will know English. Posted 4 months ago
Karoii-chan said …
I had never realized how much fun English language polls could be... until now. >__< Posted over a year ago
poulamikundu said …
LUV BRITISH ENGLISH................HATE AMERICAN ENGLISH
6,733RD FAN'S HERE! Posted over a year ago
GALAXYMAX43 commented…
the worst is australian english, they speak english so funny over a year ago
GALAXYMAX43 commented…
british english is so easier over a year ago
21stCenturyBoy commented…
I like my own, Aussie English. It's way better than American English! 11 months ago
xHJPVlovex said …
I'm a lover of UK English... I'm American and tend to spell words as they do in the UK, and use some of their terminology. My friend actually got angry at me for it, because "we're in America". Ugh. I'll speak/write how I want, lol. Posted over a year ago
heart
KittyBlue said …
I luv English language. Some of my friends make fun of me when I talk with them in English but I don't care. I like English stories, essays etc. I also wrote some English poems and stories by myself. Posted over a year ago
ttlover12 commented…
i'm from bulgariaand im 4 klass i know english over a year ago
ttlover12 commented…
bulgaria* over a year ago
heart
Sweju said …
6666th fan Posted over a year ago
smile
Niss_Deniclyn said …
Popular language. Posted over a year ago
hmmm
IllusionDolls said …
I find it funny how the majority of those who's first language is English seem to hardly have a grasp on it, themselves. Posted over a year ago
heart
Sipal said …
i really love English language Posted over a year ago
meh
t_manic said …
I love English, lets say wanna nail it.
Any suggestion?? Open for ideas and study group or club! Posted over a year ago
coloredcontacts said …
The best language. Period. Posted over a year ago
purplediamond said …
Would earth be a quieter world if language never existed and no one could speak and all they could do was show emotion Posted over a year ago
worried
biebsfan21 said …
this is my english language it is the perfect english i have
me u love =it mean u love me?
me there=mean i am there
u me fan?
u have where =it mean u have been where
bring u that=its mean u bring that
u me friend= mean u and i r friend
u i r friend ?
me u fan back? Posted over a year ago
crying
ThePrincesTale said …
Oh god, so I get most of the other British/American language differences, but this laser/lazer one really peeves me...

L.A.S.E.R : Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation

L.A.Z.E.R : I'm an ignorant american who ignores the acronym...

ARGGH WHY KILL THE ACRONYM? WHY, JUST WHY?? Posted over a year ago
bri-marie commented…
...We DO use the 'laser' version here in America. If you type 'lazer' into an American spell checker, it markes it wrong. The only time(s) someone uses lazer is when they're talking about a car, they're talking about the name of a company., or they can't spell. over a year ago
ThePrincesTale commented…
Oh right, sorry, just thought that you did since my American friend just used it the other day, and with my friend group being complete nerds and knowing the abbreviation, we all gave her shit for it :p over a year ago
angry
no1drwhofan said …
My 'friend' said I should travel back to the Victorian Era, due to the fact that my English is supposedly old-fashioned! Posted over a year ago
Synthwave commented…
It just means that you are very eloquent! Keep on speaking (and writing) that way. over a year ago
laugh
alicia386 said …
for all true artist, you gotta check out The Mysteries of Mona Lisa fan club. It is truly amazing! Posted over a year ago
ZekiYuro said …
I am trying to be COMPLETELY good at English as a real English girl,but it seems so hard.... Posted over a year ago
Evan89 commented…
me too.. but actually here no one speak English.. it's a problem over a year ago
mel-asaki commented…
me three. i want to speak to practice english but there is no chance to speak. over a year ago
takou said …
i luv EnGlish Posted over a year ago
saundramarcos said …
I love English! Posted over a year ago
kisco said …
Very easy to learn. Posted over a year ago
wiliam22 said …
The best language. Period. Posted over a year ago
heart
nonna10JB said …
English is my Favourite language Posted over a year ago
mattle said …
English is my favorite! Posted over a year ago
shgulistani said …
I really like English language. Posted over a year ago
teniva said …
Isn't it the best language? Posted over a year ago
lorrie2 said …
The only international language that will help you abroad. Posted over a year ago
begunia said …
The world's most famous language. Period. Posted over a year ago
cool
moben said …
Like this club! Posted over a year ago
1234566789 commented…
yup yup !! over a year ago
lepar2 said …
English is #1 Language! Posted over a year ago
carenwang90 said …
I'm just training English so I can speak English cleary! :D Posted over a year ago
smile
magicalfairy said …
love this club! very nice! Posted over a year ago
LittleAngel05 said …
I Love This Subject!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Posted over a year ago
1234566789 commented…
me tooooooooooooooooooooo over a year ago
sandra256 said …
English is my favorite language! Posted over a year ago
StarGirl1721 commented…
same over a year ago
mjj_fanforeva commented…
yesssssssssssss over a year ago
MadameRedX said …
I looove english at school ,the only thing that i got a A+ on .....
I hate grammar tho .. Posted over a year ago
MadameRedX commented…
If i hate english i wont be here infront my computer , i would be ..... stupid :D over a year ago
Poziomka commented…
On the contrary - I love grammar :D over a year ago
StarGirl1721 commented…
same I like grammer over a year ago
laugh
jeniffer2200 said …
Can you help me in grammar please? Posted over a year ago
otn04 said …
I'm studying at britanico in peru, it tought me a lot , it's accent is awesome. Posted over a year ago
Azoe said …
My fave language it is very cool! And I'm good at it, = I can realx in the english classes, LOL ;D Posted over a year ago