The Offspring Club
Join
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
The Offspring live at Perth, Australia (December 3, 2022)
added by
Source: photographed by Jarrad Seng
The Offspring perform live at HBF Stadium, Perth, WA, Australia on December 3, 2022.
photo
the offspring
dexter holland
2022
live
performance
let the bad times roll tour
perth
australia
posted by Victoriallen
I wrote her off for the tenth time today
And practiced all the things I would say
But she came over, I lost my nerve
I took her back and made her dessert
Now I know I'm being used
That's okay, man, cause I like the abuse
I know she's playing with me
But that's ok cause I got no self esteem

We make plans to go out at night
I wait till to then I turn out the light
All this rejection's got me so low
If she keeps it up I just might tell her so

When she's saying, oh, that she wants only me
Then I wonder why she sleeps with my friends
When she's saying, oh, that I'm like a disease
Then I wonder how much more I...
continue reading...
posted by Victoriallen
(I realise)
All I want
All I need
Always lies just out of reach
I've been coming up empty

(I realise)
I ran as fast as I can run
I pushed as hard as anyone
But still there's nothing for me

(And I want)
I've tried as hard as I can
(And I need)
I've taken all I can stand
(And I fall)
But I am running a race
Against myself
Against myself
yeah

(I realise)
Running out, struggle on
Now my sorrow is my song
My whole world is half-hearted

(I realise)
For my pain I have none
After all is said and done
Now I'm back where I started

(And I want)
I've gone as far as I can
(And I need)
I've taken all I can stand
(And I fall)
But I am running a race
Against myself
Against myself
yeah

(And I want)
I've tried as hard as I can
(And I need)
I've taken all I can stand
(And I fall)
But I am losing the race
Against myself
Against myself

Yeah
posted by Victoriallen
wannabe a member, wannabe a name
wannabe a local face that plays the social games
dancing through a time will bring you dinosaur trends
the limits of your mind is where the county line ends
listen to the media present it all as fact
following the lead cause you don't know how to act
travel in a straight line
cause you don't know your own way
they'll get you in the end
before you know you'll have a say

this o.c. life is not the life for me
insulated world, trade your happy thoughts
o.c. life is not the life so free
For you girls and boys

wannabe a member, wanna have some fame
fighting to stay ahead a part...
continue reading...
posted by Victoriallen
Let's make this complicated
Thinking is overrated
We're busting out
Of this shitty little town

Green grass and colored lenses
Tear down these picket fences
Burn in our beds
While the city lies sleeping

Why oh why?
Are we starting up and going down?
My oh my
Just the two of us in Nothingtown
Our superhero play
We'll leave this town today
Hold on tighter
With my lighter
Shining through

These city streets are burning
Rose red your wheels are turning
Make me believe
Someday we could really leave

Blindfold a new direction
Stop asking better questions
Don't figure out
That we're never getting out

Why oh why?
Are we starting...
continue reading...
posted by Victoriallen
I'm not the one who made the world what it is today
I'm not the one who caused the problems started long ago
But now I deal with all the consequences that troubles our times
I carry on and never once have even questioned why

(yeah) I'm innocent
But the weight of the world is on my shoulders
(yeah) I'm innocent
But thet battles started are far from over

We're not the ones who leave the homeless in the streets at night
We're not the ones who've kept minorities and women down
Still we grow and then the problems they become our own
We carry on without even realizing why

(yeah) We're innocent
But the weight...
continue reading...
posted by Victoriallen
Once you said you'd stick to it until the end
I guess you lied, they call it suicide
Now you're gone
What was so wrong that you couldn't find a way to
carry on?
Second guess
Did I do my best
There was a friend I had

Johnny was a weirdo
So what did you expect?
I ain't no fucking hero
I'm just trying to survive myself

I should have known you went through it alone
I wonder why did you even try?
You could have come to me
I would have helped you see
You could have found a way to carry on
Second guess
Did I do my best
There was a friend I had...


'Johnny's strange behavior was a tip-off,' they say
But I ain't no fucking savior
I'm just living day by day

Little things, little lives hanging 'til the end
I say it doesn't really mean nothing
Telling truth, telling lies
I used to have a friend
I say it don't really mean nothing
And I can't let this feeling go
Let this feeling go
Let this feeling go
posted by Victoriallen
Lain awake
I don't give a shit
If I even ever
Wake up in the morning
Down below
There's a pile of sin
Always waiting for a
Waiting for a warning

Burned at the stake
Inside I'm blistering
Not a whisper
Looking in you'd never know it
Miles below
I look up again
When you snap they say
Before you never show it

Someone said it's all right
Save it now, don't say it for my sake
Someone said it's all right
Faster now, you know I got no brakes

Fuses glow
Wounds of festering
Till the wind comes up
And takes it to the last pow
Back and forth
Staring at the wall
This room's a cage
I know that something's got to give now

Lain awake
I don't give a shit
If I even ever
Wake up in the morning
Down below
There's a pile of sin
Always waiting for a
Waiting for a warning

Someone said it's all right
Save it now, don't say it for my sake
Someone said it's all right
Faster now, you know I got no brake
posted by Victoriallen
I can't stand it for another day
When you live so many miles away.
Nothing here is gonna make me stay,
(You) took me over, let me find a way.

I sold my house
I sold my motor, too.
All I want is to be Next To You.
I'd rob a bank
Maybe steal a plane.
You took me over,
Think I'm goin' insane.

What can I do,
All I want is to be next to you.
What can I do,
All I want is to be next to you.

I've had a thousand girls or maybe more,
But I've never felt like this before.
But I just don't know what's come over me,
You took me over, take a look at me.

What can I do,
All I want is to be next to you.
What can I do,
All I want...
continue reading...
posted by Victoriallen
There was a time, looking through myself
Wanting to pretend
If I escaped, I could fill myself
I don't think you can
Been far and wide
But that hole inside
Never really leaves
When I went away, what I really left
Left behind was me

It's telling me
To be on my way home
Million miles away
I can't stay

Each passing day, every passing face
Seems like such a blur
I long to be
Home, silently
Lying next to her
Just to get back, by her side is all
All I need to be
Cause I went away
But what I really left
Left behind was me

I need to be
Getting on my way home
A million miles away
Million miles away
I can't take
posted by Victoriallen
Hey!
I'm driving down a dusty road
Hey!
I've got nowhere to go
Hey!
No place that I can call my own
On and on this road is burning
Break away!
I'm leaving all this crap behind
Break away!
The past is gone the future's blind
Break away!
Don't care how long it takes this time
On and on I'll take the long way home
The long way home
The long way home
If it's for me it's on the way home

Hey!
Like fragments of a broken mind
Hey!
I splinter by my own design
Hey!
The search is not a waste of time
On and on this road keeps burning
Break Away!
My hands are glued upon the wheel
Break Away!
The road ahead is all I feel
Break Away!...
continue reading...
posted by Victoriallen
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Somewhere the time was right, could have been gone in ten
This world is hard to fight, hitting you once, hit it again
To know the way it feels, everyone gets knocked...
continue reading...
posted by Victoriallen
I am waiting
On a mountaintop
For the moment that the sky will strike
My apologies
Are forever lost
Soon to ashes in a flash of light

Miles away from me
Hope is fading soon
Gone forever it's a waste of time
My intentions
Like a sweeter room
Only bring to me a fading light

Locked up forever inside
I look to the stars and ask why
If they could just teach my dark heart to feel
All I've saved - why
Is thrown away

I am waning
Like a single bloom
Lost forever in the storm of life
My intentions
Like a sweeter room
Only bring to me a fading light

Locked up forever inside
I look to the stars and ask why
If they could just show...
continue reading...
posted by Victoriallen
Once I had a friend that I could count on
So I thought
Well so it seemed
But times of need are not enough
To prove your friendship to me now
Once I saw a face that I believed in
But a mask was all there was
So who wears the masks and who wears the faces
Well I guess I'll never know

But as I stand here alone in a room full of people
With nothing to say
Beer on their minds, and smoke in the air
Call them feiends but they just don't care

Friend for life
Such shallow words for brokrn minds
Show me a friend for life
Cause I'll be waiting for that day to arrive
When I'll feel alive
I'll be waiting for that day

Once...
continue reading...
posted by Victoriallen
Anytime I want
I got a right to move
No matter what they say
Said anytime I want
I got a right to move
No matter what they say

'Cause I got a right
A right to move
Anytime I want
Any old time
Said I got a right
A right to move
Anytime I want

Anytime I want
I got a right to say
No matter what they say
Said anytime I want
I got a right to say
No matter what they say

'Cause I got a right
A right to say
Anytime I want
Any old time
'Cause I got a right
A right to say
Anytime I want

Anytime I want
I got a right to move
No matter what they say
Said anytime I want
I got a right to move
No matter what they say

'Cause I got a right
A right to move
Anytime I want
Any old time
'Cause I got a right
A right to move
Anytime I want

I got a feeling
I got a feeling
I got a feeling
I got a right
I got a right
I got a right
posted by Victoriallen
Hey Joe,
Where you goin' with that gun in your hand?

Hey Joe,
Where you goin? with that gun in your hand?
Goin? down to shoot my old lady

You know I caught her messing around with another man,
Goin? down to shoot my old lady
You know I caught her messing around on me,

Hey Joe,
I heard that you shot your old lady down,
Hey Joe,
I heard that you shot your old lady down,

Yes I did, I shot her her
You know, I caught that girl messing around town
Yes I did, I shot her her

You know, I caught that girl messing around town
I took out my gun,
Then I shot her! I shot her!
Hey Joe, Where you gonna run to now?

Hey Joe,
Where you gonna run to now?
Where you gonna go?

Ain?t no hangman gonna,
Get a rope around me,

Ain?t no hangman gonna,
Get a rope around me. (no one gonna)
Goin' way down south,
Way down to Mexico way

Goin' way down south,
Way down where I can be free
posted by Victoriallen
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤLet's...
continue reading...
posted by Victoriallen
I'm gettin Edgy
All the time.
There's someone around me
Just a step behind.
It's kinda scary,
The shape I'm in.
The walls are shakin'
And they're closing in.
Too fast or
A bit too slow
I'm paranoid of people
And it's starting to show.
There's one guy that
I just can't shake
Over my shoulder
Is a big mistake.

Sitting on the bed
or lying wide awake.
There's demons in my head
And it's more than I can take.
I think I'm on a roll
But I think it's kinda weak.
Saying all I know is
I gotta get away from me

I tell you something
Just ain't right.
My head is on loose
But my shoes are tight.
Avoiding friends 'cause
They all bug.
Life is like a riddle
And I'm really stumped.
If you reason,
Don't you know
Your own preoccupation
Is where you'll go.
I think I'm being followed,
I look around
It's only my shadow
Creeping on the ground
posted by Victoriallen
Maybe in another life
I could find you there
Pulled away before your time
I can't deal it's so unfair

And it feels
Yeah it feels like
heaven's so far away
And it feels
Yeah it feels like
the world has grown cold
Now that you've gone away

Leaving flowers on your grave
Show that I still care
(But) black roses and hail marys
Can't bring back what's taken from me

I reach to the sky
And call out your name
and if I could trade
I would

And it feels
And it feels like
Heaven's so far away
And it stings
Yeah it stings now
(The) world is so cold
Now that you've gone away
Gone away

I reach to the sky
And call out your name
oh please let me trade
I would

And it feels
And it feels like
Heaven's so far away
And it feels
Yeah it feels like
(The) world is so cold
Now that you've gone away
Gone Away
posted by Victoriallen
She wakes up
Rage and grace
Pulling me closer, pushing away
And me
The sharpest thorn on your vine
Twisting and turning
We're all intertwined

Broken wing
Empty glass
Words that scream and bounce right back
She says, you know
We'd all like to rearrange

I wish I could fix you
And make you how I want you
I wish I could fix you
And I wish you could fix me

I wish I could heal you
And mend where you are broken
I wish I could heal you
And I wish you could heal me

Ha la la la

A beaming sunrise buries the night
The setting sun destroys the light
Then she says, baby, I've gotta get going
Cutting each other
Without even knowing...
continue reading...
posted by Victoriallen
I saw a little kid
as he walked around
He picked a candy bar up
off the ground
He chowed about a half when
his face turned blue
Turned out that candy bar
was doggy doo

Whoa
Don't pick it up i say
Whoa
Unless you can throw it away
Whoa
Don't pick it up I say
You're gonna be bummed that you went that way

You're out there makin' bacon
No scrutiny
You mess around too much
And you got VD
You know you never think so
You're sore today
You're gonna take it back to
Californ-I-A

My friend was kinda hurtin'
For a girl to try
He saw one that looked like Pat
On Saturday Night Live
It had a pair of thingies
But a mustache too
Not clearly male or female
So what to do?