• Humphrey pissing off Kate and Garth. Really nice drawing, Humphrey and Garth actually look like males! And Kate just looks so damn sexy when she's pissed! XD. HD Wallpaper and background images in the Alpha and Omega club tagged: alpha omega kate wolves humphrey garth.

    Fan of it? 31 fans
    Fanatic



    Really nice drawing, Humphrey and Garth actually look like males! And Kate just looks so damn sexy when she's pissed! XD (Source: e621)

    Keyword: alpha, omega, kate, wolves, humphrey, garth

 Alpha and omega Dino digs DVD cover
Alpha and omega Dino digs DVD cover
 kate and humphrey as humans
kate and humphrey as humans
 Me! I'm back to stay!
Me! I'm back to stay!
 anthro humphrey!
anthro humphrey!
 Kate and Humphrey
Kate and Humphrey
 All of my A&O
All of my A&O
 I feel them kicking
I feel them kicking
 Alpha and Omega : Family Vacation Back Cover
Alpha and Omega : Family Vacation Back Cover
 Daria??
Daria??
 Garth and Lilly
Garth and Lilly
 From the video on youtube
From the video on youtube
 Lilly, Humphrey, and Kate
Lilly, Humphrey, and Kate
 Humphrey the Omega
Humphrey the Omega
 A&O 4 puppies
A&O 4 puppies
 Love Howl gif
Love Howl gif
 Sex time, yes?
Sex time, yes?
 Pinned (Fan Art)
Pinned (Fan Art)
 Sex? :3 No not in front of the kids.
Sex? :3 No not in front of the kids.
 Bree Fan OC
Bree Fan OC
 Peeing Kate:D
Peeing Kate:D
 two wolves cant even see tikanni
two wolves cant even see tikanni
 Kate and Lilly with a wierd wolf
Kate and Lilly with a wierd wolf
 Kate and Humphrey
Kate and Humphrey
 Kates Inner Monster Movie Poster
Kates Inner Monster Movie Poster
 Different Wolves
Different Wolves
 Zombie Collage
Zombie Collage
 Sweets Has a Feeling, and Salty Feels Lucky
Sweets Has a Feeling, and Salty Feels Lucky
 A wolf i created.....
A wolf i created.....
 lilly and kate in space
lilly and kate in space
 Tactical nuke incoming
Tactical nuke incoming
 Me as a pup
Me as a pup
 HAPPY BIRTHDAY KATE!!!!!!!!!
HAPPY BIRTHDAY KATE!!!!!!!!!
 kate's monster
kate's monster
 I'm sorry . . . . MOM!
I'm sorry . . . . MOM!
 Beautiful Sapphire
Beautiful Sapphire
 Zombie kate!! 1000 fans!!
Zombie kate!! 1000 fans!!
 kate is so hot
kate is so hot
 Kate The Alcoholic
Kate The Alcoholic
 cool wolf pics
cool wolf pics
 pack fight
pack fight
 The Deleted Scene
The Deleted Scene
 Cute art of Kate and Humphrey
Cute art of Kate and Humphrey
 Two Sleeping Wolves
Two Sleeping Wolves
 Humphrey & Kate Gif
Humphrey & Kate Gif
 wow
wow
 Humphrey and black furred lilly
Humphrey and black furred lilly
 lilly stuffed animals
lilly stuffed animals
 Humphrey, Lilly, and Kate
Humphrey, Lilly, and Kate
 kate
kate
 kate
kate
 moonlight howl
moonlight howl
 winston and tony
winston and tony
 fat kate and humphrey O_O
fat kate and humphrey O_O
 humphrey
humphrey
 Garth 3d
Garth 3d
 Tony's big mouth lol
Tony's big mouth lol
 Humphrey:R.I.P ????-????
Humphrey:R.I.P ????-????
 Lilly the Angel
Lilly the Angel
 Hutch and a mystorious wolf kissing
Hutch and a mystorious wolf kissing
 Suspitious
Suspitious
 hybred98's tattoo
hybred98's tattoo
 Humphrey and Kate (Space)
Humphrey and Kate (Space)
 Scar 3D Model
Scar 3D Model
 Sexy Kate Anthro
Sexy Kate Anthro
 Humphrey: Ahhh! Marcel! Paddy! You weren't saposed to see me do that!!
Humphrey: Ahhh! Marcel! Paddy! You weren't saposed to see me do that!!
 kate
kate
 humphrey be a good boy and shut your mouth
humphrey be a good boy and shut your mouth
 Ooooo la! la!
Ooooo la! la!
 Garth and Lilly's fez moment
Garth and Lilly's fez moment
 All of my A&O
All of my A&O
 Garth and Lilly Demo
Garth and Lilly Demo
 ANOTHER LILLY TOY!!!
ANOTHER LILLY TOY!!!
 Lucky Humphrey
Lucky Humphrey
 What is in Kate's mouth?
What is in Kate's mouth?
 All about Alpha and Omega 2
All about Alpha and Omega 2
 McDonald's Alpha & Omega Happy Meal Box
McDonald's Alpha & Omega Happy Meal Box
 My A&O poster and Kate toy
My A&O poster and Kate toy
 lily in luv
lily in luv
 Alpha+Omega
Alpha+Omega
 alpha and omega 20 images
alpha and omega 20 images
 Kate And Humphrey
Kate And Humphrey
 find out your werewolf name
find out your werewolf name
 humphrey gets down
humphrey gets down
 Wolfs
Wolfs
 can-do 3d
can-do 3d
 Love Train- Howling at the moon
Love Train- Howling at the moon
 Kate The Wolf
Kate The Wolf
 Humphrey pissing off Kate and Garth
Humphrey pissing off Kate and Garth
 Humphrey model
Humphrey model
 Alpha and omega Dino digs
Alpha and omega Dino digs
 My drawing of Kate and Humphrey
My drawing of Kate and Humphrey
 Assassin Wolf
Assassin Wolf
 Rainbow eyed Kate
Rainbow eyed Kate
 pleasant drawing
pleasant drawing
 what in the world is Humphrey dreaming??? 0_0
what in the world is Humphrey dreaming??? 0_0
 Lilly name drawing
Lilly name drawing
 Kate Drawing
Kate Drawing
 PHOTOSHOP HELLHOUND
PHOTOSHOP HELLHOUND
 You gotta love it!
You gotta love it!
 Alpha and Omega Pie Chart
Alpha and Omega Pie Chart
 Lovely Wolf
Lovely Wolf
 kate and humphrey
kate and humphrey
 Humphrey!!!
Humphrey!!!
 a&o coloring page
a&o coloring page
 kate
kate
 lilly
lilly
 farting contest!
farting contest!
 Random wolf but.....
Random wolf but.....
 Lol I messed up
Lol I messed up
 Kate Hot, Lovable, and Sexy
Kate Hot, Lovable, and Sexy
 kate and humphrey moonlight dance =)
kate and humphrey moonlight dance =)
 Alpha and Omega Book(two sided)
Alpha and Omega Book(two sided)
 WOW
WOW
 Kate's Mad
Kate's Mad
 My anime drawing of shawn garrand my best friend who died in a car crash in 2010 RIP shawn you were
My anime drawing of shawn garrand my best friend who died in a car crash in 2010 RIP shawn you were
 lilly
lilly
 My new
My new "Mate"
 Humphrey Mourning Over Kate
Humphrey Mourning Over Kate
 Alpha And Omega 2 set 3
Alpha And Omega 2 set 3
 Fighting over Kate
Fighting over Kate
 Kate and Humphrey coloring page
Kate and Humphrey coloring page
 Dog Drawler's drawing of Kate
Dog Drawler's drawing of Kate
 Puppy Kate
Puppy Kate
 Interesing Lilly Fanart
Interesing Lilly Fanart
 Lilly's warroir Form
Lilly's warroir Form
 Hutch's Motto
Hutch's Motto
 Alpha and omega logo on a tv screen in the city.
Alpha and omega logo on a tv screen in the city.
 my new character Monica :)
my new character Monica :)
 Wolfs
Wolfs
 Fanfic Preview
Fanfic Preview
 Kate and Lilly 8 the new OS! XD
Kate and Lilly 8 the new OS! XD
 kate and humphrey
kate and humphrey
 <3
<3
 wolves
wolves
 lily and garths daughter luna (grown up)
lily and garths daughter luna (grown up)
 Alpha and Omega wallpaper
Alpha and Omega wallpaper
 Some pics of Garth
Some pics of Garth
 A&O
A&O
 my 18 images
my 18 images
 Image edit of Kate
Image edit of Kate
 Alpha & Omega Wallpaper
Alpha & Omega Wallpaper
"Hey, sis!"
 Mom to be
Mom to be
 Different Wolves
Different Wolves
 neera in the moonlight
neera in the moonlight
 Heres KIM
Heres KIM
 Lotsa lilly
Lotsa lilly
 Uilaberrie (me) and Jason
Uilaberrie (me) and Jason
 Kate is with the FBI
Kate is with the FBI
 First love :)
First love :)
 FAT metal
FAT metal
 Humphrey drooling over cupcakes!
Humphrey drooling over cupcakes!
 Kate's Looking at Humphrey
Kate's Looking at Humphrey
 kate and humphrey
kate and humphrey
 kate
kate
 funny kate
funny kate
 Humphrey!!!
Humphrey!!!
 Salty 3d
Salty 3d
 humphrey 3d
humphrey 3d
 lilly puppy
lilly puppy

52 comments

user photo
Damn thats pretty goood
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
Wow lol
posted over a year ago.
 
user photo
:O WHO DREW THIS? THIS IS THE BEST WELL DRAWN A&O PIC EVER!
posted over a year ago.
 
user photo
Great drawing but what did Humphrey do?
posted over a year ago.
 
user photo
damn kate looks good
posted over a year ago.
 
user photo
smile
Damn... Kate looks pissed, while Garth just looks annoyed. Really well drawn though :)
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
I have no idea who drew it, but I wish it was me! lol and Humphrey could have done anything to irritate them, all he has to do really is give them a funny/odd look that is maybe a little pervy to piss them off! XD
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
wow 100% wow
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
wow. just wow. looks awesome but humphrey coud be a little bit better
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
lol
posted over a year ago.
 
user photo
they look great
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
slydog11 said:
this is cool *touches it * wooow!!!!
posted over a year ago.
 
user photo
hmmm
you made this?
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
yep thats humphr

posted over a year ago.
 
user photo
I have no idea who made it, someone on e621.net.
posted over a year ago.
 
user photo
smile
djgabee said:
WOW! That's something! :D Loving your style! ;)
posted over a year ago.
 
user photo
63712 said:
EEEEEEEEEEEEEEEPPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIII­III­III­ICC­CCC­CCC­CCC­CC spam clean
posted over a year ago.
 
user photo
I tracked it down. It was done by Wielder on Furaffinity.
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
Hybred98 said:
kate is piiiiiiiised
posted over a year ago.
 
user photo
sxyomega said:
I dont think that humphrey could keep kate angry for too long
posted over a year ago.
 
user photo
blush
he hates barf..i mean garth
posted over a year ago.
 
user photo
HUMPHRY said:
no its barf
posted over a year ago.
 
user photo
angry
OMFG I MADE THIS PICTURE FOR GODSAKES PEOPLE OPEN YOUR DAM EARS I DREW THIS
LORD
I NEVER CAN GET HEARD AROUND HERE
posted over a year ago.
 
user photo
I'll post the one with my signature on it
posted over a year ago.
 
user photo
angry
Calm down bro, I said in the fucking credits that it wasn't mine and that I found it on e621, fuck oh dear people on this damn site are such drama queens!
posted over a year ago.
 
user photo
surprise
Lol drama queens, has anyone noticed that Kate looks more buff then Humphrey
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
I am not a damn drama queen, just standing up for myself since nobody here even cares about me anymore.
posted over a year ago.
 
user photo
meh
No I meant its funny not saying u guys are drama queens
posted over a year ago.
 
user photo
Whoe guys calm down
posted over a year ago.
 
user photo
good drawing but i have to say that humphrey looks gay
posted over a year ago.
 
user photo
I am normally a calm guy, but it's really hard for me to calm down when I get accused of shit I didn't do. That's a challenge in my language, fighting words. Luckily for SorenGuardian1, he is not anywhere near or we would be going to the dirt about it.
posted over a year ago.
 
user photo
great drawing and kate look pissed off and garth looks annoyed
posted over a year ago.
 
user photo
crying
This was the last thing my mate ever posted. Thanks to a select few on here, he got banned and is never coming back so you all are now fucked. He always protected this club from intrusion and ran off trolls, I would be surprised if it lasts to the end of the summer. But that's what you get for taking Jon's help for granted, once its gone, its gone forever!
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
humphrey probably called garth "barf" lol
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
batz1267 said:
Go Humphrey Go
posted over a year ago.
 
user photo
wow this comments, people must stop hating, it only brings problems
posted over a year ago.
 
user photo
angry
batz1267 said:
Garth is stupid.. Humphrey. & kate are awsome.
posted over a year ago.
 
user photo
cool
HUMPHRY said:
Got that right
posted over a year ago.
 
user photo
OMFG humphrey looks like a girl and he looks gay! that looks so wrong! OHGODWTF!
posted over a year ago.
 
user photo
Surprised this pic is still at the top of the most popular pics list haha
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
Well....
1.Great artwork
2.Kate's sexy
3.It was last posted by Jon
4.Again Kate's sexy XD
posted over a year ago.
 
user photo
Yeah, I hear he was quite a guy.
posted over a year ago.
 
user photo
Yes he was, a good friend too. When I first a fan of Alpha and Omega I was checking things out and maybe put a comment here and a comment there, but after getting to Jon he really made me like Alpha and omega more than I really thought I would! It's a shame that he got banned, and that he disliking Alpha and Omega more and more it seems but still best contributor here in my mind.
posted over a year ago.
 
user photo
heart
you know if you like me just ask me out(anyone)
posted over a year ago.
 
user photo
great drawing
posted over a year ago.
 
user photo
:D there should be a vid on how to draw that
posted over a year ago.
 
user photo
I dont know why but i seem to look at this pic every day :D (those views are adding up)
posted over a year ago.
last edited over a year ago
 
user photo
Wow, this was the very last thing I posted before I was banned lol
posted over a year ago.
 
user photo
heart
xplanets said:
Kate looks so sexy when she is pissed of


posted over a year ago.
 
user photo
Yep, this was the last thing I ever posted on my old account before I was wrongfully banned. I had just gotten my fanatic medal for this club too after working my ass off for it for over a year. Boy was I mad! So mad, that I haven't come back to this place until now, 3 years later!

What really pissed me off as they never told me or even warned me about it. They could at least tell us why we are banned so we aren't left hanging in the dark! The Fanpop 4 are jerks, plain and simple.
posted over a year ago.
 
user photo
mischievous
And that account got banned too, but, here I am bitches! The fanpop admins have a pretty weak auto ban system, all you gotta do to get around it is change your IP address, it's elementary!
posted over a year ago.
 
user photo
AlphaClub said:
Lol I change my IP every week. Tech is easy for me.
posted over a year ago.