• GIR. . HD Wallpaper and background images in the Invader Zim club tagged: invader zim gir dog suit wallpaper.

    Fan of it? 18 fans
    Fanatic



    (Source: wallpaperabyss.com)

    Keyword: invader zim, gir, dog suit, wallpaper

 Zim
Zim
 Invader Time
Invader Time
 animal iz characters
animal iz characters
 Gir FanArt
Gir FanArt
 zim and tak's baby boy
zim and tak's baby boy
 zim and tak holding hands
zim and tak holding hands
 zim and tak
zim and tak
 GS3 (by zagrfreak94), but colored
GS3 (by zagrfreak94), but colored
 Zim And Dib Born <33 So Cute
Zim And Dib Born <33 So Cute
 Dib in South Park
Dib in South Park
 Gir <3
Gir <3
 Invader Dib And Gaz 2
Invader Dib And Gaz 2
 my gir drawing ms paint
my gir drawing ms paint
 Zim, Dib, Gaz, Gir
Zim, Dib, Gaz, Gir
 Zim
Zim
 GIR
GIR
 tallest
tallest
 adult tak and gaz
adult tak and gaz
 dib and gir
dib and gir
 Gaz Will Destroy Dib
Gaz Will Destroy Dib
 Zim Or Dib OR Both <333
Zim Or Dib OR Both <333
 Evil Minions
Evil Minions
 gaz and tak
gaz and tak
 Zim Using Gaz As Umbrella!!
Zim Using Gaz As Umbrella!!
 lol go gaz!!!!!!!!!
lol go gaz!!!!!!!!!
 Teen Gaz
Teen Gaz
 Tak age meme
Tak age meme
 GIR
GIR
 Gir Flying Pig <3
Gir Flying Pig <3
 AT-IZ and TNBC crossover
AT-IZ and TNBC crossover
 There i9s a flaw in the tallest...
There i9s a flaw in the tallest...
"Future Dib"
 Gir kisses Gaz <3
Gir kisses Gaz <3
 This Awesome Bloody Gir
This Awesome Bloody Gir
 Gaz in Wonderland
Gaz in Wonderland
 Manifest Doom p2 of 9
Manifest Doom p2 of 9
 GIR
GIR
 The tallest do not like spongebob!!!
The tallest do not like spongebob!!!
 invader zim
invader zim
 Zim
Zim
 not gonna give up
not gonna give up
 zatr
zatr
 Bloody GIR
Bloody GIR
 Gaz age meme
Gaz age meme
 manifest doom p4 of 9
manifest doom p4 of 9
 Gir
Gir
 too much fangirl XD
too much fangirl XD
 Cute, isn't it?
Cute, isn't it?
 LOL! Funny
LOL! Funny "Invader Zim" Picture Of Zim (Read Caption)
 Gir loves zim
Gir loves zim
 Let zim be your teddy
Let zim be your teddy
 It's Spongebob's fault
It's Spongebob's fault
 gir as happy tree friends
gir as happy tree friends
 GIR
GIR
 Mpreg:Bubblegum:Special Moment
Mpreg:Bubblegum:Special Moment
 GIR
GIR
 Zim
Zim
 christmas irken symbol
christmas irken symbol
 Rubber Piggy accident
Rubber Piggy accident
 GIR
GIR
 IZ comic.
IZ comic.
 GIR!!!!!
GIR!!!!!
 Tak and Mimi
Tak and Mimi
 D'X
D'X
 Dib In The Pool
Dib In The Pool
 Zim and GIR
Zim and GIR
 Almighty Tallest
Almighty Tallest
 Zim With Creepy People In The Doorway
Zim With Creepy People In The Doorway
 Korra and Zim
Korra and Zim
 Bloody Gir??
Bloody Gir??
 Future Dib And KId Dib
Future Dib And KId Dib
 DVD Screencap
DVD Screencap
 Oh Quit It!!
Oh Quit It!!
 Chihuahua!
Chihuahua!
 GIR
GIR
 Zim
Zim
 Cat Fight
Cat Fight
 invader zim
invader zim
 invader zim
invader zim
 ZaGr ScreenShot On InvaderZim
ZaGr ScreenShot On InvaderZim
 the Invader falls in love
the Invader falls in love
 Valentine's day of doom
Valentine's day of doom
 Very Zimmy Fanart
Very Zimmy Fanart
 Invader Zim gotta rock
Invader Zim gotta rock
 Gaz and Mimi
Gaz and Mimi
 ZADR comic
ZADR comic
 drawings of Gir
drawings of Gir
 Alien Sitting In Class!
Alien Sitting In Class!
 Gir, Gnome, Mini Moose, Ms. Bitters
Gir, Gnome, Mini Moose, Ms. Bitters
 Invader Zim: DOOM!
Invader Zim: DOOM!
 I'm Gonna Sing The Doom Song
I'm Gonna Sing The Doom Song
 WTF?
WTF?
 Rena and Zim
Rena and Zim
 Almighty Tallest
Almighty Tallest
 Come with me..
Come with me..
 zim
zim
 The most AWESOMEST Zim wallpaper ever
The most AWESOMEST Zim wallpaper ever
 Is GIR Hallucinating?
Is GIR Hallucinating?
 Haha Zim And Dib Look Cute
Haha Zim And Dib Look Cute
 Sexy chained zim
Sexy chained zim
 Way to Read the Label
Way to Read the Label
 Poop Dog!!! ^-^
Poop Dog!!! ^-^
 You can't RESIST!
You can't RESIST!
 Adult and Teen Gaz
Adult and Teen Gaz
 Manifest Doom p3 of 9
Manifest Doom p3 of 9
 zim,gaz,and gir vs. dib,tak, and mimi
zim,gaz,and gir vs. dib,tak, and mimi
 zim and gir (mostly gir)
zim and gir (mostly gir)
 Very Zimmy Fanart
Very Zimmy Fanart
 MWAHAHAHAHA!
MWAHAHAHAHA!
 Gir FanArt
Gir FanArt
 Mad Hatter Tea Party
Mad Hatter Tea Party
 Anime Dib
Anime Dib
 Would you like some Dibs?
Would you like some Dibs?
 Zib envys Zena
Zib envys Zena
 GIR
GIR
 the Invader of the Opera
the Invader of the Opera
 Gir X Rubber Piggy
Gir X Rubber Piggy
 IM GONNA PLAY WITH THE BABIES!
IM GONNA PLAY WITH THE BABIES!
 Disco Zim
Disco Zim
 Gir Wallpaper
Gir Wallpaper
 Zim
Zim
 GIR
GIR
 GIR IS ADORABLE!
GIR IS ADORABLE!
 You're the reason
You're the reason
 Zim is yelling
Zim is yelling
 GIR
GIR
 Gir Wallpaper
Gir Wallpaper
 Gir Wallpaper
Gir Wallpaper
 Dib vs. Zim
Dib vs. Zim
 AlixRed Alone Time
AlixRed Alone Time
 Am I Cute Red?
Am I Cute Red?
 Ali Looking Sexy
Ali Looking Sexy
 AlixRed Anime Style
AlixRed Anime Style
 AlixRed Kittens
AlixRed Kittens
 Bridal Style AlixRed
Bridal Style AlixRed
 AlixRed Kiss
AlixRed Kiss
 AlixRed Banner
AlixRed Banner
 Hot Air Balloon Ride
Hot Air Balloon Ride
 The Mystery Present page 6
The Mystery Present page 6
 Dib
Dib
 ZaGR-Zim's Present WIP
ZaGR-Zim's Present WIP
 the mystery present pg 4
the mystery present pg 4
 the mystery present pg 3
the mystery present pg 3
 Itchy Wig
Itchy Wig
 We do care
We do care
 Unwanted attention
Unwanted attention
 My human, not yours
My human, not yours
 Baby Zim and puppy Gir
Baby Zim and puppy Gir
 BIG TROUBLE GIR
BIG TROUBLE GIR
 Die, Hideous Fan Worms!
Die, Hideous Fan Worms!
 Gir FanArt
Gir FanArt
 Gir FanArt
Gir FanArt
 ZTHM
ZTHM
 I'll still love you
I'll still love you
 :P
:P
 death to all humans!!!!!
death to all humans!!!!!
 tacquitos
tacquitos
 a surprise for red 0w0
a surprise for red 0w0
 Our Irken wedding
Our Irken wedding
 You're not bloaty!
You're not bloaty!

25 comments

user photo
smiles17 said:
i lovvvvvve gir soooooooooooo much
posted over a year ago.
 
user photo
wink
Girrulez said:
gir is amzinggggggg
posted over a year ago.
 
user photo
I love gir so much my room is a gallery of a bunch pictures I drew of him1 ^,.,^
posted over a year ago.
 
user photo
heart
mellody1 said:
I just llllooooooovvvvvvveeeeee Gir sooooooooooooo much.
But I would do anything to meet Zim.
posted over a year ago.
 
user photo
heart
SO CUTE!
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
cute I lovez gir hes sal cool
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
Cupcake :D that episode is what inspired Cynders S.I.R. unit. "i miss you, Cupcake." that just TOTALLY kit me! :D
posted over a year ago.
 
user photo
haikal said:
i love youlink
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
i think gir should hav a gold statue dedicated 2 him
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
Gir is awesome!!!
" Guess Who Made Waffles!!!" - Gir
posted over a year ago.
 
user photo
smile
hp_rocks said:
Gir is awesome! He's me favorite (besides Gaz) .
"why is there BACON IN THE SOAP!!???"
"AI made it mai self!!"
LOL
posted over a year ago.
 
user photo
CUPCAKE!
Gir is awesome.
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
CUPCAKE!!!! ^-^
posted over a year ago.
 
user photo
cake
CUPCAKES~ HOW ADORABLE!!
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
sora111 said:
gir is the best
posted over a year ago.
 
user photo
HI GIR!!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
AWWSSSHHH!!! HES SOOOOOOOOOOOOO CUTEEE
posted over a year ago.
 
user photo
susha7 said:
i am zim
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
Gir is sooooooooo funny!
posted over a year ago.
 
user photo
heart
GIRrox96 said:
i like this pic
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
GIRiloveu said:
I JUS LUV GIR HES MI FAV CHARACTER!! but i also luv zim hes awesome but i found bout the show through gir but I LUV ZIM AND GIR BOTH (gir a little better)
posted over a year ago.
 
user photo
chantea said:
gir is sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­ooo­o cute
posted over a year ago.
 
user photo
smile
Whazie said:
Gir = Cute , funny , Smart? , wait did i type smart LOL!!!
posted over a year ago.
 
user photo
laugh
lets go 2 my room pig
posted over a year ago.
 
user photo
big smile
tyger002 said:
Yay Gir
posted over a year ago.