Serena and Nate Wall

Previous

Displaying wall entries 1-10 of 725

nstrtjlover said …
Hi guys! Long time no see! :) :'( Posted 3 months ago
heart
sugarfairee said …
I know this spot is dead but I just wanted to tell you guys that "Nate" and "Serena" were endgame in the Mexican adaption of Gossip Girl :D The first season ended with them kissing and there will be no season 2. Posted over a year ago
Tasha1993 commented…
Yeah, I'm glad that they at least end together in the Mexican version. over a year ago
nstrtjlover said …
Hey guys! I miss you NS fans already and NS too :( Posted over a year ago
nstrtjlover said …
I just can't believe this spot is dead :'( I remember how this used to be so active and lively :'(( Posted over a year ago
serenate_lover commented…
yes I know, it's sad:/ over a year ago
nneellliii commented…
I miss the old times, too... over a year ago
Tasha1993 commented…
I know. I wish it was still active too. over a year ago
serenatehellfan said …
"If I end up with Dan a part of me will always love Nate" Serena to Blair 4x04 Posted over a year ago
serenatehellfan commented…
I just remember this and I think it applies now LOL over a year ago
nneellliii commented…
In my head, NS are together and Dan is somewhere off the face of the earth where even Chuck's PI can't find him. :D over a year ago
crying
lailalove said …
I' still hoping the are going somehow end-up together Posted over a year ago
serenatehellfan commented…
In my mind Nate stopped that wedding! over a year ago
Tasha1993 commented…
Mine too over a year ago
big smile
NateHeartSerena said …
Serena married Gossip Girl who initially rejected her for her best friend and wrote horrible things about her (shallow, stupid, messed up, etc)??????????????????????

WHY?!

Nope. In my mind just after the fade out, Serena realised she was acting crazy and her and Nate ran outta that sham of a wedding The Graduate style.

She then ended up married to Nate happily ever after and Dan got hit by a bus :)
The End. Posted over a year ago
serenate_lover commented…
YES. over a year ago
lailalove commented…
The are soo fucked uppp over a year ago
Moonlightrose16 commented…
I agree!!! Those writers are beyond messed up, they were completely high on drugs! over a year ago
serenatehellfan commented…
That´s the way I imagine things turned out too haha over a year ago
heart
aNNalovechuck said …
Took My Dedicated <33 Posted over a year ago
S8rah commented…
congrats babe over a year ago
serenatehellfan said …
WTF is this???????????? they obviously are gonna give even more spot light to Derena than the original version this promo is disgusting in every single way Pedro Torres thank you for putting salt on my wound
link Posted over a year ago
serenatescenes commented…
HAHAHAHAHA, sorry. over a year ago
serenatescenes commented…
This is so funny, I can't stop laughing. SO FUCKED UP. over a year ago
serenatescenes commented…
"El novio y la mejor amiga" shit. over a year ago
serenatehellfan commented…
LOL!! don´t worry the same happened to me actually I´m still laughing "Max Zaga"?? My Gosh!! over a year ago
heart
Stefi_6 said …
they r so sweet together <3<3<3

I love chase Posted over a year ago
serenate502 said …
holy shit should've seen this coming :D This obviously happened after Dan&Serena got divorced after one month of marriage because Humphrey is a horrible name. Ladies and gentlemen! Mr. and Mrs. Archibald link Posted over a year ago
serenate502 said …
link lmao people were not too happy! I feel like slaughtering down the writer's illusion that they've written the perfect ending Posted over a year ago
Tasha1993 commented…
I agree. The writers "think" they wrote a perfect ending, but they actually wrote a horrible ending. over a year ago
heart
lailalove said …
link
link
Both Will Remind you why did We watch the show in the first place Posted over a year ago
lailalove commented…
add it about moment in gg :D over a year ago
Tasha1993 said …
Guys, i've started a GG Awards in the GG spot. Please vote for Nate as your favorite male character in a regular/main role and Serena as your favorite female character in a regular/main role. (If they are your favorite characters) Poor Nate is 3/4. (he should atleast be second) I can't believe Dan beat him for second place. Posted over a year ago
heart
bright_angel said …
We keep the memories, we keep the magic and we keep in our minds that the golden couple will always be alive in our hearts! Posted over a year ago
Tasha1993 commented…
To me, Nate and Serena ended up together. I don't have to go with the crap that the writers wrote. I can imagine my own ending for Nate/Serena in my mind. After all, the writers are also people who made up the bullshit ending of DS getting married. If they can make up an ending, so can i. My ending: S realises that N is one who actually loves her for who she is and they live happily ever after. over a year ago
lailalove commented…
Yeahh Never Gonna Forget them :( over a year ago
nstrtjlover said …
I'm 100% sure that DS will get divorced in a few years or months... TROLOLOLOLOL my imagination! Posted over a year ago
serenatehellfan commented…
I give them 8 months (and that´s pushing it) until Humphrey starts to develop another backstabbing/bitchy/slightly homosexual personality over a year ago
Tasha1993 commented…
exactly what i thought. I give them 6 months. 1 year tops. They never last. I don't know what makes them think they'll last now. over a year ago
DamonsLilBird said …
I bring hope mates talk is its fifty fifty with finale. Most sane people wonder how Serena was so flippin dumb as bat ish. An how Rufus an Blair were they only two anger besides other bs. That more and more talk is there will a season 7 or movie. If either happens we can bet Serenate will happen becuz DS bloody, manky got married. Going by history we know their wedding was over the moment they said "I Do". Hopefully we do get this and CB still but also SN and DV. Wat ye think? Posted over a year ago
serenatehellfan commented…
Hopefully but it´s only possible if the scrip isn´t written by the same morons on crack over a year ago
DamonsLilBird commented…
Probably not mates but if so it will defitenly be this way they gave their flippin Endgame on the show. Chair and Derena but once the movie comes along (hopefully) things will change of course that means mate that Chair might split for awhile. he might get with some flippin random brood. All in all Chair and Serenate will be endgame OTP Tops while Danessa will be well endgame. over a year ago
crying
lailalove said …
i have to say i really miss them serenate will always be my OTP :( Posted over a year ago
Moonlightrose16 commented…
Same here!!! So much! They were the reason I started watching GG!!! Forever and always!!! over a year ago
nstrtjlover commented…
Me too but right now, I'm sooo hurt. I love them more than anything. They're my no.1 OTP :'( over a year ago
serenatehellfan commented…
..I WILL NEVER get over my love for this ship, they might´ve been ignored by the writers for almost the entire series, but they will always be the reason I started and kept watching the show, their story and chemestry never met their equal, so intriguing, strong and endearing from the very first scene they shared, I still can´t believe how stupid and blind these writers were regarding Serenate, who am I kidding? regarding EVERYTHING and that´s why their show got cancelled, just saying...... over a year ago
lailalove said …
Really Fuck GG :@ Posted over a year ago
lailalove commented…
the look on nate face and the end brought tears into my eyes :( and i don't expect something more from the OC writers -.- over a year ago
serenatehellfan commented…
I know when he looked into Gossip Girl´s eyes (Humphrey) it was as if he was admiting defeat, as if saying "you won and there´s nothing I can do about it" uuuuug I like to think in my mind that since the ceremony was begining, the place he needed to be was there but to stop that wedding! and he did so! only that we didn´t got to see it! LOL sorry this ridiculousness it´s left me delusional.... over a year ago
lailalove commented…
i understand it's like what the hell :@ nate and serena meant for each other i'm so pissed off over a year ago
Tasha1993 commented…
I'm never watching a show written by them ever again. They better just pray that they never come face to face with me. I'll make their ugly faces even uglier. over a year ago
DamonsLilBird said …
BLOW MEH THE FLIPPIN OFF HOW WAS THAT AN HAPPY ENDING? REALLY I COULD SEE NS WASNT GONNA MANKY HAPPY BUT STILL I HOPED FOR THE BLOODY HELL IMPOSSIBLE. BUT TO FIND OUT MEH SUPCIOUS ABOUT DANNY BOY WAS TRUE, THAT JUST MADE MEH LIL BIT JACKAROO. REALLY WRITERS? SERENA FORGIVES AND FORGETS BECUZ HE WAS IN LOVE WITH HER? lIKE REALLY LOL THAT IS SO STUPID SOMETHING, MADE UP OUTTA YA MANKY ARSES. UGH CHAIR WAS PERFECT EVERYTHING ELSE WAS MEH BUT DS WAS BLAH. UGH I PRAY THE RATINGS WERE HORRIBLIE RUBISH Posted over a year ago
serenatehellfan commented…
that was the worst part she willing to leave the state because of his exposes BUT she forgives 5 years of shit spreading worldwide! my God someone slap some sense into that woman, and Nate wasn´t even paired up! please writers shoot yourselves thank you very much over a year ago
DamonsLilBird commented…
I concur mate i was hoping she had moved to L.A. Nate and her as Heads of New york would've been flippin sweet to watch. With a blonde blue eyed boy and brown blue eyed little girl we know were DS relationship went, after the wedding straight to divorce court! over a year ago
Tasha1993 commented…
I agree. They'd never last. They'd probably be divorced within 6 months. The writers shoot just shoot themselves for making such a disgusting pairing endgame. over a year ago
DamonsLilBird commented…
LOL enough time for the mangy movie to come out showing what happen. In the books he's with Vanessa after being gay for a little bit lol let's hope for either two out comes. ALthough Chair didnt happen in the books Serena was moving to L.A. and Chuck had change giving them a hmm thing going on. Blair was with Nate she never married him but they were inlove. over a year ago
angry
Tasha1993 said …
OK, i understand if Serena still didn't see that Dan wasn't the one when he trashed her in her book and his exposes, since she isn't the brightest bulb. But is she really that dumb that she thinks Gossip Girl, the guy who stalked her, trashed her in his website and made her the prime target of gossip in his website is the "ONE" for her? Can't she see that Nate's the one who actually loved unconditionally and treated her the best. What, does she have a blind spot or something? Posted over a year ago
Tasha1993 commented…
Plus, Dan is her stepbrother who shares a brother with her. How incest. Dan is just so wrong for her. I hate Serena. or rather, i hate the writers for making this disgusting ship endgame. I have a murderous rage against the writers right now. Really pissed:p over a year ago
serenatehellfan commented…
Let's track them down and kill those bastards!!! over a year ago
Tasha1993 commented…
Totally, lets track em down and bash them up. over a year ago
nstrtjlover commented…
I'm in too! Please! Let's do this for real! Let's contact them and tell them they did a BIG MISTAKE!!!! Please!!! over a year ago
serenatehellfan said …
I found this in a website "WTF???????? WTF was that Dan and Serena shit!!! I was mad because I used to ship Serenate but now I can´t be mad anymore because I have no respect left for Serena! Gossip Girl´s favourite activity was to spread shit about Serena and that was because he loved her the whole time? FUCK YOU GG writers FUCK YOU!! a man in love? if anything he´s a crazy obssesed man who instead of getting married with Serena Posted over a year ago
serenatehellfan commented…
should´ve ended up in a mental institution getting the help he so seriously needed! was it so crazy to want the main character of the show (Blake has the first credit after all) to end up with the only boyfriend who actually treated her right instead of the one who spent 5 years! 5 years! talking BS about her hiding behind a laptop? if these writers had brains they would´ve made Serena chosen Nate instead of a stalker with a personality disorder! but WTF did I expect from The OC creators?" Since I no longer have the strenght to bash Gossip Girl writers, it´s good to know we are not alone, people with some common sense telling the truth are always appreciated. over a year ago
Tasha1993 commented…
I so agree with everything you said. Serena is so dumb to think Dan's the one. How stupid of of her. Or rather, how stupid of the writers to make such a ridiculous pairing endgame. At least the Serena in the books(original Serena) always loved Nate and Nate was the love of her life. Cecily should sue the writers for doing a 180, and changing the love of Serena's life. She should also sue them for ridiculously making Serena end up with Gossip Girl. over a year ago
serenatehellfan commented…
"She should also sue them for ridiculously making Serena end up with Gossip Girl." LOL it´s so hilarious to call Dan after his alter-ego I love it because will be a constant and eternal reminder of how ridiculous this endgame was and oh yeah sue them Cecily! they butchered your Serena! over a year ago
Moonlightrose16 commented…
AMEN!!!! Bless you Serenaters!!! over a year ago
nstrtjlover said …
I didn't watch the ending but I know what happened. I'm soooo sad because I've waited for nothing. I so want to kill the writers and all the mean things I said, I will never ever take back. But I have nothing to do. It's done. But I just want to say THANK YOU to all NS shippers. Thank you for standing up for our OTP and I did make a lot of friends here. You guys rock :) For me it will always be Serenate. In some time, this spot will be dead/abandoned. THANK YOU GUYS! I went down with this ship. Posted over a year ago
DamonsLilBird commented…
Good to know ye mate an NS fan is always fam. Ugh it sucked but hey DS didn't bloody happen in the books lol neither did we or chair but at least, he was with Vanessa. over a year ago
eris88 commented…
At least we didn't abandoned a sinking ship. We kept it alive for so long. It sucks that writers are stupid. You guys are the best. over a year ago
Moonlightrose16 commented…
Same! I <3333 you NS fans so much!!!! The whole reason I started watching GG was because of Serenate! Well, I will happily go down with this ship and stay on it! I chose the write!!! Stupid GG writers! over a year ago
sad
serenate_lover said …
Well, that was that.... Posted over a year ago
Kim1702 commented…
I haven't watched yet, was it worth watching? :S over a year ago
serenatehellfan said …
WHY Gossip Girl WHY???? stupid DS wedding............... Posted over a year ago
Tasha1993 commented…
Lets hope for the best, and keep our fingers crossed that there's no DS wedding. over a year ago
nstrtjlover said …
I will accept NS won't be ENDGAME as long as DS don't endup. I will be sad but its acceptable. Posted over a year ago
smckinlay2 commented…
I'd be happy with that, Derena are awful! over a year ago
HHR08 commented…
SAME HERE. I can get over (although it will be hard for me) NS not being endgame. Fine. But I can't stand DS. I just can't accept that. over a year ago
Tasha1993 commented…
exactly what i thought Moonlighttrose. over a year ago
Tasha1993 said …
I've been saying a lot of bad things about the writers because of Derena, but if Serenate end up together, all is forgiven and i take back every mean thing i said about them. Posted over a year ago
serenatehellfan commented…
Lol!! I´m with you on that one although I extremely highly doubt it :( it´s been said more than once by that Ausiello bitch there´s no Serenate not even in the series finale. over a year ago
lailalove said …
Is Dan And serena getting married or what the hell happend in last ep except bart death Posted over a year ago
serenatescenes commented…
I think they're getting married in the next episode. over a year ago
serenatescenes commented…
So ridiculous :) over a year ago
Tasha1993 commented…
Even if they do get married, we all know how that's gonna turn out. Rufus and Lily(the almost duplicate couple of DS) only lasted for 2 years, and they work slightly better than Derena. I give Derena 6 months. 1 year max, before they head for divorce. over a year ago
serenatehellfan said …
So according to some excuse of human being (Ausiello) three couples will surprise us and two won´t and Idk why but I´m getting a really bad feeling Nate is gonna end up with the raccoon (Jenny)....... I´m gonna need a lot of alcohol after that series finale Posted over a year ago
Tasha1993 commented…
Hopefully on one of the 3 surprising couples is Nate/Serena. Fingers crossed. over a year ago
lailalove commented…
Someone KILL the writers :@ over a year ago
sugarfairee commented…
that's why I stopped watching the show in S4 ;) over a year ago
MichaelB commented…
We might get Nate and Juliet, which isn't much better. If we can't have NS, I'd prefer Nate solo. over a year ago
serenatehellfan said …
LMFAO!!!!!!!!!! My Gosh!! I can´t stop laughing! how in the sacred heaven did this happen??? they turned an amazing and entertaining show into a laughable soap opera worst Gossip Girl episode EVER!!!!!!!!!! nothing!! not a single thing made sense!! anyway any hope I´ve ever had for Serenate is dead and buried but then again how did I expect them to be end game with these kind of writers?? honestly? it was too much to ask..... Posted over a year ago
serenatehellfan commented…
the only thing that will top last episode on nonsense plots and hilariousness will be Derena´s wedding I never thought that much stupidity was possible but Gossip Girl writers never cease to amaze me. over a year ago
serenatescenes said …
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, WHAT THE FUCK. Posted over a year ago
serenatescenes commented…
Last scene = SO CHEAP. The soundtrack, lol. over a year ago
serenatescenes commented…
Bart's death, really? My ass could do better. over a year ago
serenatehellfan commented…
Ikr??the real question here is how do these writers got this job in the first place? over a year ago
MichaelB said …
Since the end is near, I have farewell messages for several people. Dan: good luck with your writing. Sage: focus on your education. Steven: is there any chance you could reconcile with Sage's mother? Serena and Nate: don't give up on each other Posted over a year ago
angry
lailalove said …
F*** GG Really :( Chuck :@ and what about dan :S i rather anything than stupid dan and serena ik we can't have serenaa and nate but not dan and serena why do they just end the S6 with chair and serenate :S So Pissed Off Posted over a year ago
Tasha1993 commented…
I'm still holding out hope that Derena won't be endgame. Lets just keep our fingers crossed. If Derena is endgame, i'd be so pissed off too. over a year ago
serenatescenes commented…
I think Derena will be endgame, lol over a year ago
MichaelB commented…
I don't see how Dan and Serena can work after 6.08. Actually, I didn't think they could work anyway. over a year ago
Tasha1993 commented…
I agree:) over a year ago
serenatescenes said …
Question: Is there any chance of Nate and Serena getting back together as a couple before or during the series finale of Gossip Girl? —Erin
Ausiello: Answer’s still no, Erin. Ask me one more time and your IP address will be turned over to the authorities. Posted over a year ago
serenatescenes commented…
F*ck you Ausiello. F*ck you Serena. F*ck you Nate. F*ck you Gossip Girl. over a year ago
Moonlightrose16 commented…
Screw Ausillo!!! He sucks balls!!! What a huge Asshole!!! over a year ago
bright_angel commented…
SCREW YOU! Congratulation to all GG writters because they are going to give the biggest FAIL AND PATHETIC FINAL in TV history! over a year ago
nstrtjlover said …
I hate Ausiello! He's such an ass! Posted over a year ago
Kim1702 commented…
i saw what he wrote :( But i still have hope! over a year ago
smile
Tasha1993 said …
Nate punching Dan was soo good to watch. First time I cheered watching Gossip Girl in a long time. (Last time i cheered was when N punched Tripp.) Even if Nate said it was from all of them, it totally was for Serena. He didn't punch Dan when he wrote about Chuck, Blair and the others. Even when Dan wrote about him, he said "I really should punch you", but he didn't. But when Dan writes about Serena, he actually does. I don't think it's a coincidence.
Posted 1 minute ago Posted over a year ago
big smile
DamonsLilBird said …
Nate will win out I agree with a mate over in the GG spot as much as she loves Dan&Serena she understands Dan has been playing everyone and this will bloody be his down fall. I didnt have enough manky hope after last weeks eppy but since I read her comment (might I add it was bloody long lol) I found a sense of happiness afterwards lol. Cheer up mates we might actually get our happy ending in the end. Posted over a year ago
Tasha1993 commented…
I hope your right hun:) Besides, Serena and Dan agreed that if they ever got back together, it would be their last shot. Now that they've broken up, that was their last shot. It wouldn't make sense if they got back together after blowing what they agreed was their final shot. over a year ago
DamonsLilBird commented…
I hope so too mate its a flippin shame meh phone wont allow meh to comment on post walls like this lol stupid lumia 900. over a year ago
big smile
aNNalovechuck said …
Took My Dedicateeeeeeeeeeeeeed <333 Posted over a year ago
S8rah commented…
Congrats babe<333 over a year ago
serenatehellfan said …
WTF Gossip girl WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! what sane woman would marry a guy who´s done everything Dan has to Serena???? writers must be on crack....... the only thing I enjoyed tonight was the punch!! about time!!! Posted over a year ago
serenatescenes said …
Bravo for the punch Nate! Posted over a year ago
serenatehellfan commented…
Loved Blair´s face LOL!! over a year ago
Kim1702 commented…
I LOVE NATE! This is why serena should be with nate! over a year ago
worried
Tasha1993 said …
I just hope the writers come to their senses and make Serenate endgame. Even if they don't end up together, the least i'm hoping for is for them to both be single at the end of the show. All i want is for her not to end up with Dan. Posted over a year ago
serenatehellfan commented…
Me too!! I pray that wedding is a dream or a what if because if it´s not.... well those writers seriously need a shrink over a year ago
serenate502 said …
lol The writers are so dumb I can imagine them killing nate off because he is too good for this fucking show! Posted over a year ago
Tasha1993 commented…
I completely agree. The writers are dumb and Nate is too good for this show. over a year ago
hmmm
DamonsLilBird said …
Am meh the only one who has noticed how every bloody time the writers give us Serenate they make them mostly have sex (Which is flippin good) but also make Nate or Serena be out of character? Now she's bloody back to bore meh to death Dan and its yawnfestival over here. I say its a flippin shame how these croackers can not get one manky thing right. Hopefully soon how many eppys is left? Cheers mates Posted over a year ago
mischievous
lailalove said …
And The Winner That Always Hit Anyone We Doesn't Like Goes To ??
Nateeeee Posted over a year ago
Tasha1993 commented…
I know right. First Trip, now Dan. I hope he hit's Dan for Serena. Then it would be the second time he hit someone for her. over a year ago
DamonsLilBird commented…
Ditto I just bloody love the trip hit and how he stayed with her at the hosptial. over a year ago
serenatehellfan said …
at the end of 6x07 I had hope then I watched the promo for 6x08 and fuck my hope crashed Dan is obviously gonna publish the nice chapter about Serena she´ll be all pissed when she learns there was also a shitty chapter to creat some drama but once Dan publishes the nice one, the one single neuronal cell she still posseses will die and she´ll go all "Dan´s the love of my life" and marry him I don´t know why I even bother........ this is BS and ridiculous just ridiculous. Posted over a year ago
serenatescenes commented…
Well, what can I say? Gossip Girl is a piece of shit. over a year ago
serenatehellfan commented…
Ikr??? over a year ago
lailalove commented…
i think maye just maybe the wont endup with each other like dan adn serena really afatr all of this -.- over a year ago
Tasha1993 said …
Isn't it nice how Nate was protective of Serena in 6x06 and was completely unhappy with her and Dan getting back together. He himself says that Dan isn't the same person he was in high school. The guy had valid points for Derena not getting back together and Serena agreed with them. Posted over a year ago
serenatescenes commented…
Worst part for me: The "sex" scene. NO FEELINGS! over a year ago
serenatehellfan commented…
yeah it was nice but also depressing how she can be so blind and well stupid over a year ago
serenatescenes commented…
"How she can be so blind and well stupid" THIS. I love you <3 over a year ago
lailalove commented…
Yeahh you are right over a year ago
serenatescenes said …
FUCK MY FUCK. Posted over a year ago
serenate502 said …
excuse me while I go vomit Posted over a year ago
serenatescenes said …
I AM SOOOOOO DONE. Posted over a year ago
Kim1702 commented…
same here. Spent all this timing hoping for nothing :( over a year ago
Kim1702 said …
Question: Is there any hope left for Nate and Serena on Gossip Girl? —Eva
Ausiello: No. Time to move on, Eva. I did it with Dan and Blair, you can do it with Nate and Serena.

link

I'm going to crawl into a corner now and cry :'( Posted over a year ago
nstrtjlover commented…
I wasted 2 years of hoping for their reunion. I'm as well done with this show. over a year ago
blbeliever commented…
I'm done too. over a year ago
serenate502 commented…
I didn't expect them to be endgame, I just don't want DS! over a year ago
serenatehellfan commented…
Just kill me already!!! over a year ago
serenate502 said …
review from tv.com on Dan&Serena!
""Monstrous Ball" kicked off what will likely be some sort of final reconciliation for two characters that practically no one wants to see together. " Posted over a year ago
headstrongshiho commented…
HELL YEAH! SALUTE! over a year ago
heart
S8rah said …
Got my Dedicated<3 Posted over a year ago
Supergirl9374 commented…
Congrats Yay! <3 over a year ago
aNNalovechuck commented…
Yay! Babee im so happy for you :* SereNate is the best :D<3 over a year ago
S8rah commented…
Thanks sweeties<33 over a year ago
serenatescenes said …
I JUST WASTED SIX YEARS OF MY F. LIFE. Posted over a year ago
lailalove commented…
GG Is A Bitch After All Of Ths Better Not End Up With DAAAAANN !! over a year ago
serenatehellfan commented…
that makes 2 of us over a year ago
nstrtjlover said …
PLEASE GUYS! DO NOT LOSE HOPE! WE ONLY HAVE 6 CHANCES(6EPISODES) LEFT! SO PLEASE, LETS JUST HOLD ON TILL THE END OF GOSSIP GIRL! SERENATE CAN STILL HAPPEN! JUST BECAUSE DS GOT TOGETHER NOW DOES NOT MEAN THEY WILL END UP!!! COME ON GUYS, SERIOUSLY! Posted over a year ago
Kim1702 said …
Ep 6.08 - Serena (Blake Lively) and Dan (Penn Badgley) decide to throw their first Thanksgiving together, inviting only their closest friends, but everyone seems to have their own agenda for attending.
I just gave up on this show -.- Posted over a year ago
bright_angel commented…
GOSH!This is ridiculous! over a year ago
serenate502 commented…
this is SO DUMB lmao do you remember all the things dan said 2 episodes ago? over a year ago
serenate502 said …
So we are probably not going to be endgame because the writers have some serious issues :D but you know what? I've read things like "dan cares about serena because he apologized to her but not to his father or nate". Yes Derena-shippers may will win in the show but they've definetely lost something more important - their pride. Lmao I'm not even bitter. I'm done with this show and I'm just glad that I don't have to make these ridiculous excuses for my ship. Serenate will proudly sail on! Posted over a year ago
nstrtjlover said …
The latest episode is crap. Serena pretending that her and Nate never happened or that their history together is just thrown out in the trash... I hope theyre endgame! Cant wait til the series finale :( Posted over a year ago
serenate502 commented…
I don't think this is going to happen :( over a year ago
Kim1702 commented…
why not :'( over a year ago
serenate502 said …
lol so the producers confirmed that they are fooling us with some "scenes" that were shot. Since I'm sure they will not destroy any chair hopes...ahahah it must be the DS wedding that we suspected to be fake anyways. GUYS MAKE ROOM FOR THE SERENATE WEDDING! We had so many scenes this season! Posted over a year ago
serenatescenes commented…
Serenate wedding? MY F. DREAM! over a year ago
Kim1702 said …
Vote for Blake Lively as Favourite Dramatic Movie Actress! It's for People's Choice Awards :)
link
Vote as many times as you can guys!! :D Posted over a year ago
Kim1702 said …
Guys i just saw this on tumblr! :O
There is going to be a plane crash and a main character is going to die, who do you think it is? Posted over a year ago
nstrtjlover commented…
They said its gonna be Bart Bass... over a year ago
almost_love commented…
Gosh, I hope it's not Nate or Serena! over a year ago
Kim1702 commented…
Me too :( over a year ago
nstrtjlover said …
Hey, have you seen the 6x04 promo? Steve found out that Serena and Nate used to be together? O_o Posted over a year ago
serenate502 commented…
OMG that's kind of good. They at least didn't forget about them! over a year ago
sugarfairee said …
were there any good Serena/Nate scenes last night? Posted over a year ago
nstrtjlover commented…
so far we got only one NS scene as friends as usual over a year ago
serenate502 said …
Lol I see so many people bashing the writers lately, on twitter and everything. The majoriy is not happy I guess. But guys! if that really WAS the end, they wouldn't have filmed it in public! It's like the season 2 ending where blair ends up with chuck but people thought she would end up with Nate, because she had that scene with him! Posted over a year ago
serenatehellfan said …
I´m sooooooooooooooooo fucking angry!!!!!!!! oh those writers you morons!!! first you´re gonna make Dan play Serena for the sake of his book and then a few years later S forgives everything and marries him????????? are you fucking insane?? does that make ANY sense at all?? no wonder even Ceclily von Ziegesar thinks you have ruined her story idiots........... But I´m not gonna stay and watch that hell no!!! I´m not gonna prise your nonsense by rising your ratings. Posted over a year ago
blbeliever said …
There is still hope Question: Can we expect Serena to reconnect with Dan or Nate on Gossip Girl, or is she with this Steve (Barry Watson) guy for the long haul? —Billie Ausiello: She reunites with Dan, but there’s a twist: Lonely Boy is totally playing her! (He needs material for his book after all.) And regarding Steven, he disappears for a few episodes but returns in Episode 8 — complete with a 7th Heaven joke. In other Gossip Girl news, MAJOR SPOILER ALERT! Posted over a year ago
nstrtjlover commented…
Hahah! So I guess DS won't get married coz he is just using her for his book? So that means there is hope for NS to be endgame... Fingers crossed! over a year ago
Kim1702 commented…
Omg i am so happy to see this! Yes! There's hope for NS :) Serena only belongs with Nate <3 over a year ago
eris88 commented…
Oh God please let this happen! I will be over the moon ;) over a year ago
bright_angel commented…
Please God hope it's true!I still have hope! over a year ago
bionsi said …
Nooooooooooooooo! Fucking DS wedding! Why? :'( Posted over a year ago
serenatehellfan commented…
because they are idiots over a year ago
bright_angel said …
THIS SHOW IS SUCH A CRAP! DERENA WEDDING???IT'S LIKE YOU PUT ME A KNIFE INTO THE HEART! Posted over a year ago
eris88 commented…
Exactly! WTF?! I hate this show so much... over a year ago
serenatehellfan commented…
that makes two of us........ over a year ago
serenate502 said …
I PROMISE I WILL KILL THE WRITERS!!!! DS WEDDING?! ARE YOU FUCKING KIDDING ME?!!!! SHE HAS NEVER BEEN SOMEONE WHO WOULD MAKE A BOND LIKE THIS! Posted over a year ago
serenatescenes commented…
WHAT KIND OF FUCKERY IS THIS! over a year ago
serenatehellfan commented…
writers must be on crack over a year ago
sugarfairee said …
link Goodbye Serenate Endgame :'( :'( Posted over a year ago
sugarfairee said …
Well guys have you seen the set pics? looks like it's a wedding and Penn/Dan looks like the groom... Posted over a year ago
MichaelB said …
Check this out: link. Dare we hope? Posted over a year ago
nstrtjlover commented…
OMG! It has to be Nate and Serena! Fingers crossed! over a year ago
sugarfairee commented…
but it could also be Derena .... I'm trying to be positive! :D over a year ago
lailalove commented…
I Really Hope It Serena And Nate But We All knw GG No Happy Endings :( over a year ago
clairmxxx said …
After watching 6x1 i have a feeling that Serena/Nate could maybe... possibly be endgame... i don't really know why i think this... well Nate did risk it all to find out where Serena was... he really cares about her and when its all goes wrong with this Steven guy i think Nate will be the one to be there... Posted over a year ago
serenatescenes commented…
I don't know... There's too much spoiler pics of Dan/Serena :( over a year ago
sugarfairee commented…
there are many DS pics but we don't know the storyline :) stay positive ;) over a year ago
nneellliii commented…
Let's all hope for the best and for the <i>right</i> ending. over a year ago
serenate502 commented…
I really wish I could keep faith, but stephanie savages crushes all of them talking about Dan&Serena being the epic ROMEO AND JULIET (MY ASS!) ending, the heart of GG..yeah okay whatever woman... over a year ago
serenate502 said …
okay my friends :( I'm sorry but I guess this is the end :( too much of DS filming pictures Posted over a year ago
Kim1702 commented…
have faith! :) over a year ago
serenate502 said …
WTF is nate doing with that other woman?!! this is the final season! we don't need another guest star to hook up with hiM! Posted over a year ago
serenate502 said …
My friends!the show is NOT going to end with DS on the vespa ;) because that was around 6x05 and 6x07 :) the writers confirmed it. I don't really have much hope left for serenate, but I'm just praying that it's not going to end up with DS. Posted over a year ago
torisantanovack commented…
amen hun. over a year ago
Tasha1993 said …
I really don't understand how/why Serena loves Dan more than Nate.
a.) Nate is hotter than Dan
b.) Nate treats her better than Dan
c.) Nate loves her more than Dan
d.) Nate tolerates her antics better than Dan
e.) Nate loves the good and bad in her(he accepts her flaws), but Dan, well honestly i think he only loved her for her looks.
f.) Nate thinks the best of her, Dan thinks the worst of her. (Exp: his book. i see he had "nice" things to say about her in his book) Posted over a year ago
serenatescenes commented…
Gossip Girl is fucked up. I'm glad it's almost over. over a year ago
torisantanovack commented…
amen. I'm a dair fan as well, so NS for me. :) over a year ago
clairmxxx commented…
i like both couples... tbh i want[ed] DS to be endgame... But after seeing 6x1 it could really go either way, though atm i am leaning more towards it being NS as endgame... really it wouldn't bother me which one gets endgame that much.. its true though Nate is more accepting of her now and... Dan is kinda a prick now if i'm honest... over a year ago
crying
HHR08 said …
Guys, I am so bummed right now. This is absolutely ridiculous. Dan and Serena? Dan is supposed to hate Serena. And Serena, REALLY!? You are going to pass up on Nate.... again!? Did you learn nothing from the whole Tripp situation!? I don't understand what goes through the writers' minds. They opened the show with bar sex between NS and now they are going to end it with DS on a vespa? Just wtf. Yeah, writers finally gave us CB but I want the NJBC. UGH. Posted over a year ago
torisantanovack commented…
I want NS but I am more of a DB fan. I used to love CB. over a year ago
eunice06 said …
have you guys seen the latest preview of S6? it's an old preview (from s3, I think) but they made it obvious that the endgame couples would be CB and DS. I really am so sad. I thought S6 was the season for NS reunion. Gosh, we'll never win to these writers, will we? :(((( Posted over a year ago
serenate502 commented…
THIS. Writers need to learn that NJBC is supposed to be endgame! Gossip Girl started with NS it needs to end with NS! TWITTERATTACK! over a year ago
Tasha1993 commented…
OMG, r u sure? There's really no hope for NS? We need to do something. I feel like boycotting. over a year ago
serenate502 commented…
me too! no wonder cecily hates the show. IT's supposed to be Gossip Girl? ha! not really when there is no NS over a year ago
serenate502 said …
Okay I'm giving up, who are we fooling. The writers obviously try to make us believe serena always loved dan ahahah no wonder cecily von ziegesar (author of gossip girl) hates the show. It will ALWAYS be Nate!!!!!!!!!!!!!!! Can we build a mob and boycott the writer's offices?! or at least attack them on twitter now? Posted over a year ago
bily commented…
Omg yes Please we need to do something! over a year ago
Tasha1993 commented…
Sure serenate502. I'll totally join u in building a mob and boycotting the writer's office. We should atleast attck them on Twitter. over a year ago
HHR08 commented…
I'll bring the pitchforks and torches. I'm in mob-mode right now. over a year ago
serenate502 said …
slkglkdjgkfd seriously I need to boycott the writer's office I guess! DS together on a vespa?! Dan hates serena, how does this shit make sense?! Posted over a year ago
Moonlightrose16 commented…
I saw that too! WTF!!! over a year ago
torisantanovack commented…
no more Ds please! over a year ago
torisantanovack commented…
no more DS! over a year ago
nstrtjlover said …
"Serena is going to have a new love interest this season to be played by Barry Watson, and Chace Crawford’s character is going to share some sort of unusual connection with him. However, this is not exactly the kind of connection that you would hope to see — as a matter of fact, it could end up getting Nate behind bars."

source: link

Could this lead to NS? God, I hope so!!! Posted over a year ago
torisantanovack commented…
I hope so too! over a year ago
torisantanovack said …
DB and NS please! I used to love CB and Ds, but those days are long gone. Posted over a year ago
serenate502 commented…
thank you! :D I never liked DS but I tolerated them back then. Btw I love Maya&Cam :) over a year ago
headstrongshiho said …
prayer circle for serenate endgame. I'll forgive the GG writers for all the crap they've put us through Posted over a year ago
HHR08 commented…
THIS. I was literally going to come on here and post the exact same comment. But really, guys. We need just need the writers to be on our side with this. They've put us through so much.... All we want is SN endgame. Is that too much to ask for? No :P over a year ago
torisantanovack commented…
I'm also a dair fan so I would like NS please. over a year ago
bright_angel said …
I am so positive for SN in the last season! After everything that have happened between D&S, I find it impossible to end up together! The only bad theory, I can think is Serena being pregnant! In this case, If I was DS fan, I ll be so unhappy because is so forced! Posted over a year ago
serenate502 said …
There is a picture of Blake and Chace having lunch or dinner together on his birthday :) they obviously were shooting that day too! <3 SO MANY SCEnES Posted over a year ago
bily commented…
they really are good friends they seems to be very close too! aww i wish they merry someday lol over a year ago
nstrtjlover commented…
omg! really?! where? :) over a year ago
serenate502 commented…
I will post it as soon as I get back to my computer <3 over a year ago
serenate502 said …
OMFG OMFG OMFG there is hope I can't believe it!!! Blake and chace filming together! they are walking and serena looks fine!!!!!!!!! Posted over a year ago
bklynlove commented…
YES!!! There is a chance for them to reconnect before the show ends. over a year ago
sugarfairee said …
yaay chace and blake are filming together *_* Posted over a year ago
bklynlove commented…
YES! She's all smiley and cute with Nate and she smacks the crap out of Dan. lol. Suck on that Derena people. over a year ago
nateandjenny said …
I used to love these two. She's so mean to him now. Posted over a year ago
serenate502 commented…
I know, andI don't even know why! over a year ago
big smile
HHR08 said …
So, I read on the Chair spot that in the opening episode Nate will be looking for Serena..... :D

I have such hope that Serenate is happening in this final season <3 Posted over a year ago
bily commented…
wow thats great. well at least were going watch some NS scene. i hate that show already but i cant just lose hope for SERENATE =( over a year ago
HHR08 commented…
^I can't lose hope for them either :) I just have to believe that they are meant to be and the writers will FINALLY realize that. over a year ago
HHR08 commented…
^EXACTLY!! I don't understand!! Serena already has Nate/Dan to resolve things with.... and if not them, at least make it Carter or someone we already know! What is the point of bringing in someone new with only TEN episodes yet. It seems so stupid and pointless to me. :P over a year ago
nstrtjlover said …
Serena has another love interest again? Oh my goodness... I hope it will lead to NS being endgame. <3 Posted over a year ago
serenate502 said …
I wish I could believe that the friend that is going to help serena will be nate...and for sure chuck. But since the writers seem to hate nate's character in general... Posted over a year ago
Kackahaluzova commented…
Josh Safran is leaving so maybe it means we'll have higher chances for NS. Everybody ships them so it would make sense if they'd be endgame :) over a year ago
HHR08 commented…
Well you're right about Safran hating Nate's character :P Nate hardly had a storyline last season... it was almost like a joke for him to be there. I'm hoping that with Safran's leave, we'll get Nate back and have more of a chance for Serenate to happen :) over a year ago
cascade77 said …
vote for serena and nate for a happy ending in season 6 at this link
link Posted over a year ago
Kim1702 commented…
Voted! we're losing to derena :( over a year ago
nstrtjlover commented…
come on guys over a year ago
radiantKate commented…
Do you know that if you click "vote" many-many times (not only one click), it gives many votes to NS at one time:) over a year ago
Ganaax3 said …
I'm praying that season six is gonna be Serenates season. They belong together! Posted over a year ago
nateandjenny commented…
Nate deserves his happiness! over a year ago
hmmm
bright_angel said …
I want so badly to believe that Season 6, we will have Serenate back together!But I don't want to be excited because the most time writers screw every possibility of them being endgame! Posted over a year ago
nstrtjlover commented…
With Safran out, I hope it all changes! S can't be endgame with Dan anymore because she has screwed up too much already with him. over a year ago
bright_angel commented…
IKR! But nothing is sure in this show! The bring back Chair ! over a year ago
nateandjenny commented…
I agree. and I don't care about CB, only NS now. They better be freakin endgame. over a year ago
xoxoGG115 said …
This next season is the moment of truth? Could it be that i finally go back to watching the show? Will see...
NATE AND SERENA FOREVERRRRRRRRRRR Posted over a year ago
nstrtjlover commented…
definitely! with dan not wanting to see serena, and blair mad at her, we know its nate for suuurrreeee!!!! over a year ago
LaiaMaria commented…
Yeah you should!!! If they do NS and the audience increases we'll be able to tell them : WE ALWAYS TOLD YOU THIS! Haha then the show would end perfectly ;D over a year ago
nateandjenny commented…
I would want it to be Nate. over a year ago
bklynlove commented…
Nate and Serena. The power is with them!!! over a year ago
nateandjenny said …
Hi all. i'm not the biggest NS fan, but I do have to say that DS copied NS. They're just a copy now. i don't like serena anymore, but if i had a choice, I would say Nate. Posted over a year ago
nstrtjlover commented…
Yes! I'm so disappointed when DS had sex right where NS did at the exact spot! I'm hating on Serena now. It's a good thing that Blair and Dan don't want to see her again because the last person she will turn to is Nate. over a year ago
LaiaMaria commented…
Exactly...that gives us a lot of chances to believe that s6 is for NS :) over a year ago
nateandjenny commented…
it better be NS. Nate is thwe best and we know it:) over a year ago
LaiaMaria said …
Season 6 is for Serenate.
She needs help, seriously help because she's druggy again and emotionally very problematic. The writers say "some friends" will try to find her because no one knows where she's. They want to help her.
Blair? Dan? Hell no, they told her they didn't want to see her again, that they hated her... Chuck? Probably not.
The only one left is Nate.
Will S see this time that Nate is her prince? xx Posted over a year ago
bily commented…
i hope so.. i wish the writer see nate now. over a year ago
LaiaMaria commented…
Hopefullly xxx over a year ago
bklynlove commented…
Nate has to be the ONE who reaches out to her and be there for her through it all, and give her the strength to fight back. I guess the other friend is Chuck, since she is like a sister to him. The main emphasis should be on Nate though. over a year ago
LaiaMaria said …
We still have chances after all. Lola is gone (and don't think she'll return) and Nate and Serena are both alone, in the same city.
I mean it's nearly impossible them to not see each other as all their other friends are away....
And the summer is very hot, I don't think S and N can even handle not to kiss each other haha :)
Now I really love the writers ( after a long hate periode hahaha)
Love the fans that still had hope too, you're all great xxx Posted over a year ago
eris88 commented…
Nice theory :) I hope it will come true. over a year ago
LaiaMaria commented…
Haha thks and hope the same ;D over a year ago
mllelouane2808 commented…
Nice theory ! I hate Lola too ! And hope do life Serena and Nate forever over a year ago
smile
x0x0 said …
Hi, tommorow I'm gonna be on BlogTv, to talk about the season finally.

link , I start at 7:30ET and I'll continue during the show, I hope you will be joining :) Posted over a year ago
nstrtjlover commented…
thats cool! talk about serenate and chair! over a year ago
x0x0 commented…
I will!! I ship them, especially CB <3 over a year ago
sad
xxpeeyton12 said …
Okay seriously that promo was terrible! How could serena and dan possibly have bar sex when that is strictly a serenate thing. Posted over a year ago
serenate_ns commented…
I think I'm well and truly DONE with this show over a year ago
fefelena commented…
even if they dont do anyrhing maybe she is imagining him or dreaming about him so its crap either way over a year ago
fefelena commented…
this show is so stupid it has no point anymore imagine my loss iam a chair and a serenate fan and iam losing both and that stupid lola GOD i dont like her at all over a year ago